Privé afspreken met massage dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat zegt je onderbuikgevoel? Ik zou er 100% voor gaan. Sterker nog, welke dame is het? Ze klinkt geil en ik weet niet of je wil delen...?
Onderbuikgevoel zegt enerzijds, je weet waar ze normaliter werkt dus ze zal niet zo snel de boel bedonderen. Anderzijds, dadelijk staan er 3 man klaar om me leeg te schudden.

Ik vroeg me voornamelijk af of er zelfde ervaringen waren en of dat goed ging of inderdaad onder misstanden moet worden geplaatst...
 
Ik ben al enige malen bij een masseuse thuis geweest. Groot voordeel voor haar is dat ze 100% zelf mag houden en ik geef haar uit eigen beweging ook nogeens meer dan ik in de salon kwijt ben. Ik vind het ook veel leuker zelfs al doen we niet veel meer dan in de salon. Het is veel meer ontspannen en leuk en knuffelig. Hoe het voor jou is/zal zijn weet ik niet.
 
Ik kom wel eens bij een massage dame. Hierbij blijft het bij handwerk terwijl er geilheid is voor meer.
Nu wil de dame omdat er in de salon niet meer mag privé bij haar thuis afspreken.
Zouden jullie dat doen? Ik heb zin genoeg om er op in te gaan namelijk... ?

Absoluut, gaan met die banaan. Geen twijfel aan. ?
 
Ja dat hoop ik ook een beetje, afdragen hoeft ze dan ook niet. Ik verwacht wel te gaan afspreken of er moeten nog verstandige argumenten, dit zeker niet te doen, opduiken hier.
Wees gul/royaal, laat merken dat je haar geste en vertrouwen zeer waardeert. Vermoedelijk zal zij van haar kant ook haar best doen jou blij te maken. Dan kunnen jullie je allebei op eigen wijze verheugen op de volgende keer/keren.
 
Gewoon doen. Ik laat me dat geen twee keer zeggen.
Zeker als jij er een goed gevoel bij hebt en je haar al enkele keren gezien hebt.
Eigenlijk geen argument om het niet te doen.
Heb het ook gehad. Bij de derde keer zelfs blijven slapen. sOchtends ontbijtje en naar huis.
Ze werkt nog steeds in de salons maar kom er niet meer.
 
Onderbuikgevoel zegt enerzijds, je weet waar ze normaliter werkt dus ze zal niet zo snel de boel bedonderen. Anderzijds, dadelijk staan er 3 man klaar om me leeg te schudden.

Ik vroeg me voornamelijk af of er zelfde ervaringen waren en of dat goed ging of inderdaad onder misstanden moet worden geplaatst...
Beste @Ericcire Weet je, als jij het in die salon leuk hebt met die masseuse, waarom zou ze dan in de privésfeer jou opeens zo'n loer draaien? Dat lijkt me toch niet?

En anders gaan we samen. Als die gozer te sterk is, smeren we hem samen. Is ie niet te sterk zijn, trap ik ze ballen door ze strot en dan wonen we daarna die masseuse uit. :ROFLMAO:
 
Ik kom wel eens bij een massage dame. Hierbij blijft het bij handwerk terwijl er geilheid is voor meer.
Nu wil de dame omdat er in de salon niet meer mag privé bij haar thuis afspreken.
Zouden jullie dat doen? Ik heb zin genoeg om er op in te gaan namelijk... ?
Natuurlijk moet jij het doen !

Exact een soort gelijke situatie had ik ook meegemaakt.
Ik kwam wel bij de masseuse thuis en had daar, achteraf gezien, totaal geen spijt van gehad.

Wat hadden wij elkaar afgeneukt. Echt niet normaal ?!
 
Ze zal je vertrouwen en Ik denk dat je je moet realiseren dat het bij haar thuis is .

Dat doet een vrouw niet zo maar en zal ze dus goed overwogen hebben . Ze heeft ook beslist geen zin in problemen met jou als ze de boel zal belazeren .

Ik denk niet dat ze wil dat de buren er ook wat van mee krijgen !

Ik zou niet twijfelen , helemaal omdat ik begrijp dat zij ook wel "meer" wil ..

Doe je het niet , dan ben je een dief van je eigen lul.
 
Onderbuikgevoel zegt enerzijds, je weet waar ze normaliter werkt dus ze zal niet zo snel de boel bedonderen. Anderzijds, dadelijk staan er 3 man klaar om me leeg te schudden.

Ik vroeg me voornamelijk af of er zelfde ervaringen waren en of dat goed ging of inderdaad onder misstanden moet worden geplaatst...
Zorgen dat je alleen contant geld bij je hebt voor de date en de rest thuislaten. Die dame zal heus haar verblijfsvergunning niet riskeren door je te bedonderen. Verder je telefoon op locatie zetten zodat je altijd teruggevonden kunt worden
 
Afspraak gehad deze middag. Dame vroeg of ik haar op kon halen bij de massage salon waar ze normaal werkt.
Dit gedaan en naar haar huis gereden. Daar wat gedronken en gekletst voor zover dat lukt met een Chinese ?
Daarna in de slaapkamer een privé massage gehad welke afgerond is met een dansje. Namelijk de horizontale mambo ?
Er was nog enige terughoudendheid van beide kanten, het vertrouwen moet nog wat groeien maar het begin is er. Nog geen wauw dus maar ik ga gewoon nog eens
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan