Privé afspreken met massage dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er was nog enige terughoudendheid van beide kanten, het vertrouwen moet nog wat groeien maar het begin is er. Nog geen wauw dus maar ik ga gewoon nog eens

"Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship."

[Casablanca]
;-)

Bij de Chinese masseuse waar ik nu een paar maal op bezoek ben geweest gaan we nog niet zo ver als jullie, maar steeds is het iets leuker en spannender dan de keer ervoor al was.
 
Afspraak gehad deze middag. Dame vroeg of ik haar op kon halen bij de massage salon waar ze normaal werkt.
Dit gedaan en naar haar huis gereden. Daar wat gedronken en gekletst voor zover dat lukt met een Chinese ?
Daarna in de slaapkamer een privé massage gehad welke afgerond is met een dansje. Namelijk de horizontale mambo ?
Er was nog enige terughoudendheid van beide kanten, het vertrouwen moet nog wat groeien maar het begin is er. Nog geen wauw dus maar ik ga gewoon nog eens
Leuk! Ik heb ook belangstelling. Zou je meer privéafspraken willen? Laat even weten aub.
 
Leuk! Ik heb ook belangstelling. Zou ze meer privéafspraken willen? Laat even weten aub.
Ik denk dat dit soort massage dames voldoende aanbod heeft van heren die thuis willen afspreken. Mijn verwachting is dat ze tijdens de massage zelf de klant en kansen inschat en dan haar slag slaat.
Ze gaat het vast niet waarderen als ik nieuwe klanten ga aandragen. Mocht ze daar naar vragen dan zal ik het laten weten.
 
Ik denk dat dit soort massage dames voldoende aanbod heeft van heren die thuis willen afspreken. Mijn verwachting is dat ze tijdens de massage zelf de klant en kansen inschat en dan haar slag slaat.
Ze gaat het vast niet waarderen als ik nieuwe klanten ga aandragen. Mocht ze daar naar vragen dan zal ik het laten weten.
Ik denk dat de heren boven hun interesse ook maar semi-serieus bedoeld hebben, hoor.
De dame heeft jou aangesproken en wat jullie privé doen is uiteraard tussen jullie.
Zij is dan 'van jouw'. Geen twijfel over mogelijk!
Als je ons af en toe op de hoogte wilt stellen mogen wij daarmee blij zijn.
Veel plezier!
 
Ik denk dat deze dame met meerdere mannen dit soort afspraken maakt. Heel eerlijk gezegd is het ook al een paar keer misgelopen qua afspraak.

Als je privé wil afspreken met een massage mevrouw dan zal je relatie moeten opbouwen en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Het kost een aantal bezoekjes waarbij je kunt aftasten of er ruimte is voor meer dan alleen massage met HJ.
Als dat zo blijkt te zijn kan je langzaam verder gaan. Voor het full service pakket zullen ze vaak willen uitwijken aangezien de salon eigenaar daar meestal niet van gediend is en de sociale controle groot.
 
Ik heb zelfs al weer een volgende die ik op de stok kan nemen. Methode zoals boven omschreven.
Je weet nooit met hoeveel mannen ze dit doen uiteraard. Met deze sprak ik een uurtje eerder af dan de salon normaliter open ging om de collega's te ontlopen.
Dat gaf weer andere problemen maar zo hou je het een beetje spannend haha.
De jacht maakt het ook leuk hé. Ook al heb je een "extra" schatje.

Having the bunny is the end of beeing funny.
 
Ik heb zelfs al weer een volgende die ik op de stok kan nemen. Methode zoals boven omschreven.
Je weet nooit met hoeveel mannen ze dit doen uiteraard. Met deze sprak ik een uurtje eerder af dan de salon normaliter open ging om de collega's te ontlopen.
Dat gaf weer andere problemen maar zo hou je het een beetje spannend haha.
De jacht maakt het ook leuk hé. Ook al heb je een "extra" schatje.

Having the bunny is the end of beeing funny.
In welke plaats van Nederland is dit?
 
In welke plaats van Nederland is dit?
Ik wandel het meest in Rotterdam maar heb pas Dordrecht ontdekt. Daar is ook zat te beleven.

@CUMCUM
Nee gelukkig niet dromenland maar je moet je wel beseffen dat de kosten niet per definitie lager liggen dan een dvp bezoeken.
Mijn kick is dat deze dames het (wellicht) wat minder doen dan de gemiddelde dvp waardoor het gemakkelijker is om er een wederzijds feestje van te maken.
Op de één of andere manier is dat wat ik leuk vind.
 
@Ericcire Waar haal je de mazzel vandaan??
Zoals ik eerder al heb uitgelegd. Ik ben geen superhunk, ik heb geen sixpack eerder een vaatje maar ik probeer wel aardig te zijn voor de dames.
Aardig zijn betekent niet dat ik nooit probeer of ik wat verder kan gaan maar wel dat je een tientje fooi geeft, dat je achteraf nog even appt dat je het fijn had enz.
Ik denk ook dat het helpt als je de dame in kwestie het idee geeft dat je alleen bij haar komt.
Dit is echt investeren en daar heeft niet iedereen het geduld voor. Je kunt gerust uit je hoofd zetten dat je bij je tweede bezoek mag neuken.
En wat ik ook al eerder heb benoemd, de onderlinge sociale controle is groot. Ze willen minder als iemand zomaar per ongeluk even om de hoek kan kijken om "iets te vragen".

In deze gekke tijd kan ik bij 3 dames thuis komen en de vierde heeft de sleutel van een salon waar we kunnen afspreken.
De vorige lock down vond ik het te karig dus ik heb geïnvesteerd.

Ik geloof veel maar niet dat ik de enige ben die dit kan bereiken 🤣
Geen mazzel dus...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan