Privé erotische massages

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb wel eens geprobeerd om Maria te verleiden met te zeggen of ze nou nooit eens een keer seks wil hebben maar dat wil ze echt niet. Heb ook wel eens gezegd tegen haar lekker in je k**** maar dat kan je beter niet zeggen want ze wordt nog net niet boos. Save best grote borsten en die showt ze ook altijd maar je mag er niet aan zitten.
Ze zat eerst in Hoogvliet dat was voor mij dichtbij Maar nu zit ze in Capelle aan den IJssel en 's middags is dat best wel druk om daar naartoe te gaan Dus ga ik er niet zoveel meer langs normaal ging ik er ongeveer 2 a 3 keer in de maand langs voor een half uur massage met happy end maar nu ben ik er nog maar een keer geweest Sinds dat ze daar zit

Dank voor de uitleg. Je krijgt dus wel iets te zien in elk geval, dat is dan wel weer leuk. Misschien eens een keer proberen dan. (y)
 
Ik heb recentelijk Maria, Rotterdam weer bezocht. Een aardige Spaanse dame van rond de 50, die eerder in Hoogvliet zat en nu is verhuisd naar Capelle a/a IJssel. Ze ontvangt in de wijk Schollevaar, nabij het station.

Mijn eerdere ervaring was best goed, maar het was dit keer een hoop gedoe. Het moet allemaal stilletjes en stiekem
en het duurt best lang voordat de massage aanvangt.

Ook de massage vond ik tegenvallen. Misschien had ze haar dag niet. Ik ben wel benieuwd naar andere ervaringen.


Heeft zij vorig jaar ca april bij Golden Sun gewerkt in de G vd Lindenstr in Rdam?
 
Ik heb recentelijk Maria, Rotterdam weer bezocht. Een aardige Spaanse dame van rond de 50, die eerder in Hoogvliet zat en nu is verhuisd naar Capelle a/a IJssel. Ze ontvangt in de wijk Schollevaar, nabij het station.

Mijn eerdere ervaring was best goed, maar het was dit keer een hoop gedoe. Het moet allemaal stilletjes en stiekem
en het duurt best lang voordat de massage aanvangt.

Ook de massage vond ik tegenvallen. Misschien had ze haar dag niet. Ik ben wel benieuwd naar andere ervaringen.


Ja bij haar ook meerdere malen geweest, kost idd maar 50 euro voor 30 minuten maar ze zat eerst in hoogvliet, maar nu in Capelle vlakbij alexandrium....maar ga niet meer heen.
Ze praat ook zo slecht Nederlands en moet allemaal stil idd.
 
Peter_2 : Een beetje onderzoek laat zien dat de website van meetdaria.nl is en door een beruchte opllichtersbende is opgezet. Vooruitbetaling ben je gegarandeerd kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Cronon AG is van Strato. Dat oplichters daar hun site hosten, maakt van de hoster nog geen bende oplichters.

Maar de personen achter meetdaria.nl wel, dat is zeker, zie ook deze topics
 
Ik herken het soort website.
Dag/tijd die je kiest is niet gekoppeld aan een systeem (kan altijd). Als je reserveert krijg je bericht voor een betaling om je reservering vast te leggen.
Foute boel 👀
 
Cronon AG is van Strato. Dat oplichters daar hun site hosten, maakt van de hoster nog geen bende oplichters.

Maar de personen achter meetdaria.nl wel, dat is zeker, zie ook deze topics
Je hebt gelijk, ik heb mijn bericht aangepast.
 
Deze week weer Annabel in Poortugaal bezocht. In Hoogvliet. Zij was enige tijd afwezig. De massage is best goed, maar omdat zij zo streng is
ben je steeds benieuwd wat je dan weer niet goed ligt. Hele bijzondere vrouw.

Ik werd verrast met een prijsstijging van 100 naar 150 voor eigenlijk dezelfde handelingen als voorheen. Ok, ietsje langer dan.
Dit is het mij niet waard, mede ook dat omdat het bezoek en de massage eigenlijk heel steriel voelt.
 
Annabel uit Poortugaal heb ik ook meerdere malen bezocht. Ben er al geruime tijd niet geweest. Van € 100,- naar € 150,- is een flinke prijsstijging maar als ik erover nadenk vind ik haar massage erg goed en het masseren van mijn penis heb ik maar op weinig plekken beter ervaren.
Dat strenge heb ik nooit ervaren. Ze is wel erg duidelijk maar dat hebben wij mannen ook nodig.
Het steriele herken ik wel. Heb een keer de massage met pijpen erbij genomen en dat viel tegen. Eerst werd mijn penis zeer maar dan ook zeer goed gereinigd met doekjes. Grondig geïnspecteerd of alle randjes waren meegenomen. Dat haalde alle geiligheid bij mij wel weg. Tegelijkertijd vraagt ze ook of je je sokken aan wil houden en dat doet ze ook niet voor niks. Uit nieuwsgierigheid gevraagd waarom ze dat wilde en toen ik hoorde hoe goor wij mannen kunnen zijn kon ik het alleen maar toejuichen.
Desalniettemin ga ik haar toch binnenkort weer bezoeken want ze heeft een heerlijke kont waar je aan mag zitten en haar handen zijn magisch!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.579
Berichten
728.625
Leden
33.558
Nieuwste lid
bibiroot
Terug
Bovenaan Onderaan