Prostaat massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Choco m

Newbie
19
13/04/22
6
Waar kan ik terecht voor een goede betaalbare prostaat massage in omgeving amsterdam?

Zie vaak bedragen boven de 170 euro.
Pm staat open maar het kan ook hieronder
 
Is onderstaande link wat voor je?
 
Tarieven staan op hun website.

Ik betaal meestal voor een korte sessie (ook al lijkt een vol uur verwennerij aanlokkelijk, in de praktijk vind ik het eerste kwartier al voldoende als het lekker actief wordt gevuld) en geef dan op de kamer meteen vooraf al extra geld dat de dame dan niet hoeft te delen met het management.

Vaak zorgt die extra bijdrage ervoor dat de dame spontaan een speciale genegenheid voor de klant voelt opkomen.
 
Er zijn verschillende manieren om een prostaatmassage te geven:

  • Rondjes maken: Breng wat glijmiddel aan op je vinger en breng de vinger rustig in de anus. Als je de vinger wat verder duwt en richting de navel wijst zul je de prostaat voelen. Draai op je eigen tempo rondjes en masseer de prostaat.
  • De kom hier beweging: Dit is ook een techniek die je kan gebruiken bij het vingeren van een vrouw. Je zoekt de prostaat op en maakt een kom hier beweging met je vinger waarmee je prostaat rustig kan masseren.
  • Drukken: Je kan ook op de prostaat drukken. Zet wat druk en laat vervolgens weer los. Je kan zo steeds sneller gaan of meer druk zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan