Recensie Qiqi, Genk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Slutmaster

Wandelaar
Forumpionier
45
30/06/21
40
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/erotic-journey-anal-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag leuke date gehad met Qiqi, leuke spontane ontvangst, ze is wel een paar jaartjes ouder dan op de foto, maar het is nog altijd een leuke verschijning, vooral als je van dit type meisjes houdt. Hygiëne kon beter, gelukkig was ik op voorhand fris gewassen, dit werd niet aangeboden, maar zijzelf was wel proper. ook na afloop geen mogelijkheid tot douche, dat heb ik dan maar thuis gedaan. De seks was goed, tongzoenen in het begin een beetje afhoudend maar later wel lekker de tong geproefd, ze genoot zelf erg als ik haar heerlijk klein kutje likte, daar ben ik dan ook wel erg bedreven in :). Pijpen zonder condoom lekker, maar als ik aangaf dat ik wilde klaarkomen moest het in haar kutje, geen probleem, anaal was ook erg lekker, ze heeft een geil strak kontje waar mijn pik lekker naar binnen schoof. De massage moet je maar proberen af te wenden, die trekt op niet veel. Had voor een uur betaald, maar omdat het van voor de corona geleden was met een dvp was ik al klaar na minuten. Communiceren of een leuk praatje is er niet bij want ze spreekt haast geen engels of andere taal. Stond dus wat te vroeg terug buiten, maar heb er wel een leuke ervaring mee gehad, ze ziet me zeker nog eens terug, als ze tenminste nog lang in Genk blijft, want ze hoort bij het rondreizend circus heb ik de indruk. Al bij al een geile date gehad.
 
Een beetje veel ouder ;) En daarvoor 200 € betaald???
Kijk eens naar de datum van mijn bericht, is al van een jaar geleden. Ik heb ze sinds niet meer gezien op afspraakjes of redlights. denk dat je ze verward met eentje die dezelfde naam gebruikt, heb ik zelf ook al voor gehad. Die aziatische meiden gebruiken dikwijls een andere naam.
 
Een beetje ouder? Volgens mij is het de oma van degene op de foto…
Kijk eens naar de datum van mijn bericht, is al van een jaar geleden. Ik heb ze sinds niet meer gezien op afspraakjes of redlights. denk dat je ze verward met eentje die dezelfde naam gebruikt, heb ik zelf ook al voor gehad. Die aziatische meiden gebruiken dikwijls een andere naam.
 
is het deze misschien?
 
is het deze misschien?
Heren, ga niet te veel op de foto's af. Die worden constant gerecycleerd in dit rondreizend circuit van Chinese dames. Lees mijn ervaringen o.a. hier:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan