Raamdames VS Prive-ontvangst dames?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.917
09/10/21
4.208
19
Raamdames of Prive-ontvangst dames? Ik bezoek liever prive-ontvangst dames omdat ik bij hun langer mag blijven. Bij raamdames heb ik altijd het gevoel dat ze je zo snel mogelijk proberen af te werken zodat ze weer vrij zijn. Het zit denk ik ook in hun systeem dat snel afwerken van klanten.
 
Raamdames of Prive-ontvangst dames? Ik bezoek liever prive-ontvangst dames omdat ik bij hun langer mag blijven. Bij raamdames heb ik altijd het gevoel dat ze je zo snel mogelijk proberen af te werken zodat ze weer vrij zijn. Het zit denk ik ook in hun systeem dat snel afwerken van klanten.
Als je bij de ramen langer wil blijven kan dat natuurlijk ook, je kan gewoon verlengen als je binnen bent
 
Voor de gangbare 150 euro die bij priveontvangst gevraagd wordt, kun je met een raamdame ook veel kanten op. In ieder geval het veel geprezen tongzoenen en pzc, aan het raam te vragen. Vaak mogelijk, soms niet en loop je door.
Dus wat wordt bedoeld met 'meer mogelijkheden en service' bij privedames?
 
Ik ga tegenwoordig ook liever voor prive. Aangezien ze bij de ramen meestal geen douche hebben zitten ze er ook meestal niet te wachten op klaarkomen in het gezicht. Ook zijn ze vaak toch meer ingesteld op afwerken, en zijn de mogelijkheden zeer beperkt.

Kijk maar naar raam dames die op Kinky adverteren.. geen tongzoenen, geen facial, niet klaarkomen in mond.
Neemt niet weg dat ramen ook wel voordelen hebben, je kunt de dame vaak wel goed van te voren bekijken.. ook geen garantie, maar goed.
 
Privé ontvangst voor mij. Lekker relaxed thuis vooraf alle beschikbare opties selecteren, je keus maken, dag vantevoren afspraak inplannen en op je gemak naar je afspraak toeleven.

Persoonlijk heb ik geen tijd en energie om urenlang rond te lopen op zoek naar een raamdame en uiteindelijk afgewerkt te worden. Ook beperkte opfrismogelijkheden; fris me liever op in een normale badkamer ipv je lul knullig te moeten wassen aan een wastafeltje (is trouwens ook niet echt grondig wassen te noemen maar meer water op je lul spetteren tenzij je lul lang genoeg is om vanaf de rand van de wasbak onder de kraan te kunnen wassen). Verder trekt zo'n peeskamertje me niet; vind het nogal ranzig waar de spermalucht je tegemoet komt als je binnenstapt (no offence voor de raamliefhebbers by the way; is mijn beleving). Verder vind ik het zelf een beetje awkward om daar rond te lopen aangezien ik gesteld ben op privacy en discretie. Vroeger ging ik wel eens naar de wallen maar had toen meestal een drankje op, was jonger en onverschillig en kon het me weinig schelen. Nu zit ik in een andere fase in mijn leven.
 
Mijn wandelcarrière startte heel lang geleden ook bij de ramen. Buiten de dure uitzuipbars langs onze Vlaamse steenwegen was er voor zover ik weet weinig of geen alternatief. Later ontdekte ik dan de contactadvertenties in de kranten. Schoorvoetend heb ik dan eens een keertje een afspraak gemaakt met een privédame, en dat was me goed bevallen. En zo leerde ik dan ook andere privédames kennen en al snel liet ik de ramen achter mij. Ik ben er nooit meer naar toe gegaan. Ik vond de mogelijkheden van en met privé- dames en huizen voor mij veel beter dan langs de ramen te moeten gaan wandelen. Vele jaren later ben ik er samen met en vriend na een avondje stappen in de stad nog eens een kijkje gaan nemen. Niet normaal meer wat je daar allemaal zag, en dan vooral heel veel ongure types. We zijn toen héél vlug op onze stappen teruggekeerd en gemaakt dat we daar uit de buurt waren. Voor mij geen raambuurten meer. Ik weet intussen wel beters en veiliger te vinden.
Mijn ervaring bij de raamdames was dat het altijd van "Wip Wip en gedaan" moest zijn, en dan maar vlug naar buiten want de volgende staat al ongedurig op het raam te kloppen. Bij de privé- dames en huizen heb je veel meer keuze, of je gaat voor een vluggertje, een half uurtje, een uurtje of desgewenst nog langer. En veelal is de accommodatie ook iets beter en aangepaster dan die simpele eenvoudige peeskamertjes in de raambuurten.
 
Dat opfrissen en ff douchen bij een dame prive is natuurlijk wel een voordeel. Maar ik vind t dan ook weer smerig om op mn blote voeten in zo'n douche te gaan staan waar menig klant nog even heeft staan pissen en of weet ik veel wat van zich af heeft staan wassen. En is die handdoek wel echt schoon of gewoon alleen droog geworden na gebruik van de vorige klant?

Ik heb echt speciale wandelkleding en schoenen die ik na elke wandeling op 60 graden was. Sokken houdt ik altijd aan zodat ik die meteen kan wegflikkeren als ik thuis kom en meteen ga douchen en heel goed mn voeten was 😂

Ik ben een beetje een vreemde



In privehuizen gebruiken dames wel vaak (schone) lakens die ze over t bed leggen voor de aktie. Maar die douches zijn natuurlijk ook ranzig
Vooral dat geglibber bij massagesalons in een douche, brrrr smerig
 
Ik ben de afgelopen tijd een paar keer bij de ramen geweest, het valt me wel op dat ze allemaal zichzelf schoonmaken aan het einde waar de klant bij is, dat vind ik wel fijn om te weten dat ze zich na elke klant schoonmaken. Als je langer blijft is er ook meer mogelijk is mijn ervaring, bij standje 69 werd ik leeggezogen zonder dat ik er om gevraagd had, cim dus. Was wel geil.
 
Ik bedoelde de extra handeling cim dat er meer mogelijk is als je langer blijft, anders is het inderdaad afwerk sex, even pijpen dan neuken en weg, daar vind ik ook niks aan
Zelfs als je voor langer betaald bij een raamdame je hebt altijd het gevoel dat ze je eerder laten vertrekken dan het afgesproken tijd. Ik heb het hierboven al gezegt het zit in hun systeem en dat heeft te maken omdat veel raamdames aan vluggertjes doen. Want als je als dame korte sessies gewend bent dan voelt een lange sessie opeens erg lang aan en daarom sturen ze ons denk ik ook eerder weg omdat ze langere sessies niet gewend zijn.
 
Laatst bewerkt:
Voorkeur naar de ramen je ziet wat voor vlees je in de Kuip hebt en als je de dames wat vaker bezoekt of dit forum raadpleegt, is makkelijk te filteren waar je topservice krijgt en niet wordt afgewerkt.

Bij privé ontvangst is het maar de vraag wie je krijgt en in wat voor krot ze ontvangen, vaak wordt luxe locatie gezien als stromend water is.
Ook het gekloot met het adres of naar de andere kant van de straat gestuurd te worden was ik wel zat
 
Ook het gekloot met het adres of naar de andere kant van de straat gestuurd te worden was ik wel zat.
Haha ja weet ik is niet altijd leuk maar als je er eenmaal bent vergeet je alles, je moet het het eigenlijk zien als een soort van avontuur en dat is het eigenlijk ook. Heb zelf vaak meegemaakt dat ze me een verkeerde adres gaven en ze me lang lieten wachten maar je raakt er aan gewend, ben me daar altijd op voorbereid dus ik erger me daar niet zo aan.
 
Laatst bewerkt:
Naar de ramen gaan is eigenlijk de goedkoopste vorm van wandelen. Eens binnen is het ook de kortste vorm van wandelen zoals ik hier kan afleiden.
- bij ramen daar staat het visueel aspect centraal (zowel voor dvp als voor klant) om verder te kunnen gaan
- bij prive ontvangst gaat het om andere parameters die belangrijk zijn.
> Setting speelt een grotere rol, een vrouw die aan prive ontvangst doet bij haar thuis is écht op haar gemak.
> Vooraf al gesproken met elkaar en iets van basis kunnen leggen van de date
> Lange bezoeken zijn mogelijk

In beide gevallen hebben wandelaars andere verwachtingen van wat geldt als een geslaagde date dus er is niet echt vergelijken aan.
 
Heb in al de jaren dat ik wandel, gisteren mijn twaalfde Prive bezoek gedaan verdeeld over vier verschillende dames.
Na drie keer vertrok de eerste dame. Haar opvolgster was na één keer al verdwenen en de volgende was weliswaar een mooie vrouw maar het was een bagger ervaring. In februari twee keer naar volle tevredenheid bij Diana op bezoek geweest, maar toen verliet ook zij het land.
Aangename verassing toen ik op Girls review las dat ze terug is, al is het voor korte duur. Ben bij haar nu alweer drie keer heerlijk verwend, maar dat gedoe voordat je eindelijk antwoord krijgt op de vraag of je langs kan komen en dan nog eens wachten op het juiste adres, vind ik maar niets.
Voor mij de "Ramen" omdat:
1. "What you see is what you get", dus geen onaangename verassingen.
2. Altijd op hetzelfde adres te vinden.
3. Instaptarief is altijd lager en indien het bevalt is verlengen geen probleem.
4. Indien de wederzijdse "Klik" er is heb je meestal ook haar telefoonnummer en kan je met haar afspreken. Dit vaak tot ongenoegen van degenen die haar nummer niet hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan