Recensie Raisa, Antwerpen, Verversrui 2/2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1098

Stamgast
Forumpionier
311
08/07/21
3.115
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren bij Raisa geweest. Half Roemeens, half Grieks meisje van rond de 25 jaar. Ik schat ze een 1m70 groot.

Raisa heeft sexy ogen en een dikke kont met celluliten. Ze deed op zich goed haar best maar het was allemaal weinig creatief vond ik.

Pijpen deed ze goed maar ik miste wat voorspel. Condoom bracht ze aan met haar mond op mijn half slappe lul.

Wat opviel was verticaal litteken. Ik wens dit hoertje veel succes maar mij ziet ze niet meer terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog steeds zit er een Raisa op dit adres ( De gouden hoek) . Raisa Roemeense lang zwart haar , groot, mooie naturel cup , met grote ogen. ik vind haar knap, zo knap dat ik het lastig vond om binnen te gaan , bang voor een sof.
Eindelijk eens gegaan en dat viel alles mee. pijpen met condoom was rustig en goed , en ondanks de middag in ClimaxBalen kon ik al weer neuken, zij bovenop uiteraard. Heerlijk zet zij het tempo.
Mooi slot akkoord van een mooie sexdag.
Raisa is overigens 37 jaar , dat geef je haar niet, heeft in Eindhoven gewerkt en PZC en TZ doet ze absoluut niet.
Zeer vriendelijke dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan