Ranking van DvP's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opperman

Stamgast
Forumpionier
716
08/07/21
925
16
Admins, is het een idee om een ranking systeem te hanteren van de dvp's ? Zo hoef je niet de recensie te openen om te zien of een DVP goed/slecht is.

Dit heb ik altijd ervaren als een prettige optie op de overbekende maar niet meer bestaande site.
 
Ja, een gemiddelde van de "algemene beoordeling"-sterretjes zou automatisch gegenereerd kunnen worden.
Let wel, "zou kunnen" .... dit zou door een ontwikkelaar in elkaar geknutseld moeten worden. Kost dus tijd en geld.
 
Ja, ik zat ook te denken aan de mogelijkheid om een cijfer te geven aan ieder DVP die we bezoeken. Ik weet niet of dat qua software heel bewerkelijk is, maar je weet dan wel wat iemand gemiddeld krijgt. Voor de DVP's die meelezen is het ook heel goed om te zien hoe zij 'ligt'.
 
Ja mis ik ook wel. Was op hookers direct een overzichtelijke rating van de girls. Voor mij alvast een eerste selectiecriterium. Als alle collega wandelaars iemand een bloembak vinden, dan …
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan