Recensie - Beoordeling van de date/dame of alleen van sexuele handelingen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Happierdude

Vaste klant
186
14/01/22
282
23
Op dit moment kun je alleen een recensie schrijven over de kwaliteit van de geleverde diensten. Indien je om wat voor reden dan ook geen sex hebt gehad, kun je geen recensie geven. Nu is de sex uiteraard een belangrijk deel van de date, maar alles eromheen is ook hartstikke belangrijk.

Door deze regel kunnen totaal onbetrouwbare dames toch een hoge rating krijgen, en dat lijkt me ongewenst. Dames die ons voor niets laten opdraven, foto's van iemand anders gebruiken, bij aankomst stinkend smerig zijn....dat telt nu niet mee.

Daarom wil ik voorstellen in het recensieformulier een vinkje bij te plaatsen: "Zijn de gemaakte afspraken nagekomen?" Dit zie je ook bij Kinky. Bij een door mij geplaatste (en verwijderde) recensie schreef ik ook dat wanneer een restaurant je laat wachten, en daarna een andere maaltijd voorschotelt dan je bestelt had, je ook een recensie kan schrijven.

Als ik naar de naam van de site kijk, denk ik: Lets review the girl, not just the sex.
 
Zoals al eerder gemeld. Je krijg dan 1001 vragen welke afspraken zijn niet nagekomen. Plaatst gewoon jouw ervaring over de date.
 
Je kunt dat toch kwijt in het topic van de dame? Alleen niet middels een recensieformulier, maar gewoon in tekst.
 
Indien je om wat voor reden dan ook geen sex hebt gehad, kun je geen recensie geven
Dat is niet helemaal waar. Als je een afspraak maakt. En gaat niet door omdat ze niet opendoet. Of niet meer communiceert. Mag je dit altijd plaatsten. Ook dit heb ik je eigenlijk al gemeld.
 
Dat is niet helemaal waar. Als je een afspraak maakt. En gaat niet door omdat ze niet opendoet. Of niet meer communiceert. Mag je dit altijd plaatsten. Ook dit heb ik je eigenlijk al gemeld.
Maar niet omdat het een andere dame is? En als ze niet open doet mag je ook een recensie plaatsen?
Zoals al eerder gemeld. Je krijg dan 1001 vragen welke afspraken zijn niet nagekomen. Plaatst gewoon jouw ervaring over de date.
Als er afspraken niet zijn nagekomen, zal dat zeker voorkomen in de tekst.
Ik vind het belangrijk dat wanneer bijvoorbeeld iemand foto's van een ander gebruikt, en je na je reis niet van de diensten van die andere gebruik maakt, dat terug moet kunnen komen in de rating van de dame.
 
Dit kun je allemaal in je bericht plaatsen. Dit heb ik je allemaal al lang uitgelegd. Wat niet mag is eindeloze discussie erna. Of 'ik ga morgen afspraak maken'. Zulke dingen mogen dus niet.
 
Da's mooi, ook als Honeybear het hier mee eens is. Geen sterren bij niet geleverde diensten. Maar een algemene beoordeling, op basis van het geheel, zodat ook deze zaken meetellen in de rating van de dame.
 
Ja sorry hoor, jouw tekst in onze dm:

Idd ik heb het verwijderd.
Je geeft aan dat je bent omgedraaid.
Dus is er niks gebeurd. En kan/mag je ook geen recensie formulier invullen.
Je mag alleen melden dat je aan de deur stond en er een andere dame werd voorgesteld.


Ik kan prima lezen.
 
Sorry maar wees dan een vent. En plaatst rest ook. Einde doelloze discussie.

'Dit kun je allemaal in je ervaring zetten.
Vinkje is leuk. Maar dan krijg je vragen 'welke afspraken'.
Dus gewoon jou ervaring delen.
En verder geen eindeloze discussie in een recensie topic.'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan