Recensie lezen of zelf liever een dame ontdekken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat hebben jullie liever een recensie lezen of zelf een dame ontdekken?

• Recensie lezen

Stemmen: 16 61,5%
  • Zelf een dame ontdekken

Stemmen: 10 38,5%

• Totaal aantal stemmers
    26
Nu... ik kan me best voorstellen dat in regio's met laten we zeggen 'beperkt aanbod'... je natuurlijk niet kan zitten wachten tot er eens een recensie verschijnt!

Maar in vele andere regio's met ruim aanbod vind je dus -ook op dit forum- best veel recensies en andere info... om een 'gekwalificeerde' keuze te maken hoor!

Kan me best voorstellen... als je (vooral) voor een snelle wip gaat dat de criteria: 'Zijn de foto's up-to-date' en 'doet ze dit-of-dat' ruimschoots voldoende zijn.

Ga je vooral voor langere afspraken en zijn je criteria: 'passie... inzet en stamina'... dat je best wel wat meer uitgebreide recensies nodig hebt om een 'juiste' keuze te maken!

En... de rest ontdek je sowiezo zelf wel!

Dit dus.

Ik zoek goede tips, dus die komen soms uit recensies maar ook van wandelaars zelf.

En recensies gebruik ik daarnaast om het risico in te schatten op het oplopen van een teleurstelling. Ik ga niet zo lang als jou Marco maar toch meestal minstens een uur.
Van wandelaars zelf ook! Na een tijdje bouw je een mooi netwerk op van PB!

Persoonlijk vind ik een dame zelf ontdekken veel leuker omdat je niet weet met wie je te maken krijgt. Toen de prijs 100 voor een halfuur was kon je de gok nog maken maar met de huidige prijzen kun je beter eerst een recensie lezen.

Ik gebruik recensies voornamelijk om de no-go's of de supersterren te identificeren.

Bij mij is het meer afhankelijk van het tijdstip, de specifieke behoefte op dat moment en wie er beschikbaar is.

Dan check ik of van de dames die evt zouden kunnen of er recensies zijn. Bij bepaalde behoefte (bijv anaal) dan zoek ik een bewezen dame. Voor een quickie maakt het niet zo veel uit…

Een positieve recensie is echter geen garantie voor succes ivm klik, tijdstip, smaak enz. Maar vaak is een recensie met meerdere negatieve reacties wel iemand die ik oversla.

Beide. Bij een raamdame stap ik binnen en accepteer de positieve en negatieve verrassingen. Maar soms lees ik iets interessants in een recensie, of krijg een tip van een bekende, dan voeg ik haar toe aan het lijstje 'eens bezoeken'.
Bij priveontvangst zijn recensies waardevol als ik vragen heb inzake betrouwbaarheid van de dame.

Een positieve recensie is echter geen garantie voor succes ivm klik, tijdstip, smaak enz. Maar vaak is een recensie met meerdere negatieve reacties wel iemand die ik oversla.
Nu... recensies zijn vast niet bedoeld als 'garantie'! Ze geven een 'hier-en-nu' situatie weer van een recent bezoek!

Maar... als je meerdere positieve recensies leest op dit forum van mannen die gelijkaardige voorkeuren hebben als jij... dan zijn die zeker wél een goeie maatstaaf!

En daarna moet jij die DVP natuurlijk altijd nog zelf ontdekken! Have fun!

Maar als er geen recensie is, moet er hoe dan ook iemand de gok wagen..
dat zul je (en ik )dikwijls moeten..
aangezien er hier op deze recensiesite dik 46000 leden zitten ,en het gros enkel hier komt loeren wat een ander wat schrijft..
of van begin lid is en er 2 op naam heeft..onder het mom van 'ik ben niet zo'n schrijver'..'dat is mijn ding niet'..'ik houd mijn ervaring liever tot mijzelf'
2 topics verder
'weet iemand nog een goed adres voor PZC rond Utrecht?..kom maar door hoor met die adresjes'..

Ik kan deze vraag niet beantwoorden. Ik lees de recensies wel en ik schrijf ze ook, want voor wat hoort wat. Maar wat ik in een recensie van een ander lees, is niet zo maar op mij van toepassing. Voorbeeld, als iemand zegt dat de dvp volop tongzoende, lees ik in de volgende review dat het tongzoenen nogal tegen viel. Dat kan zijn omdat de dame bij nr 1 er meer zin in had of dat meneer nr 1 een andere verwachting heeft van tongzoenen. Alle praatjes in recensies lees ik ter vermaak, maar ik heb er niks aan wat betreft de ervaring waar ik voor mezelf baar op zoek ben. Dat vind ik ook helemaal niet erg. Alles in de sex is heel persoonlijk en wat mij betreft laat ik me best graag verassen. De rubriek die mij persoonlijk meer interesseert is WHEM. Ik wil eigenlijk maar twee dingen weten: zijn de foto's actueel en kwam de dvp haar belofte na. Ik bezoek uitsluitend dvp's met privé ontvangst. We kennen het allemaal wel. De voordeur gaat half open zodat je er net doorheen kunt en als je binnen bent staat er een dame achter je die de deur sluit. Ze is 10 jaar ouder of 20 kilo dikker als de foto's bij de advertentie. In zo'n geval zeg ik gewoon: ' je bent niet zoals op de foto's dus ik ga weer weg.' Geen moeite mee, maar wel balen als ik een stuk gereden heb. Ten tweede heb je nog het moment dat je betaald heb en dat ineens alles anders wordt. Wat besproken was vooraf lijkt niet bekend bij de dame of ze doet alsof. Vaak voel je het wel een beetje aankomen, maar we trappen er allemaal wel eens in. Ik heb toch nog vaak geluk vind ik zelf. Een van mijn voorgangers in deze topic zei dat er 46.000 leden zijn op dat forum. Ik weet niet of het echt zo is maar hooguit 1 procent daarvan draagt iets bij hier. Daar baal ik het meeste van. Of ze te stom zijn om iets te schrijven of bang dat ze gehackt worden, het is mij een raadsel. Als iedereen regelmatig zijn ervaringen naar voren bracht, al was het maar een kort antwoord in WHEM, dan zouden we allemaal veel minder slechte ervaringen hebben, de dvp's die goede service geven zouden ervan profiteren en de vrouwen die de boel alleen maar in maling nemen zouden fors afnemen.

dat zul je (en ik )dikwijls moeten..
aangezien er hier op deze recensiesite dik 46000 leden zitten ,en het gros enkel hier komt loeren wat een ander wat schrijft..
of van begin lid is en er 2 op naam heeft..onder het mom van 'ik ben niet zo'n schrijver'..'dat is mijn ding niet'..'ik houd mijn ervaring liever tot mijzelf'
2 topics verder
'weet iemand nog een goed adres voor PZC rond Utrecht?..kom maar door hoor met die adresjes'..
En voor de mensen van wie een review hun ding niet is: of de dame lijkt op de foto's, geen zeester is en of ze je niet beroofd heeft zijn vaak de dingen die er het meeste toe doen. "Goede sex" blijft een mening en is voor iedereen anders.

Ik woon zelf in een regio met weinig aanbod, en heb dus ook reviews geschreven met 'bespaar je de kosten'. Dat doe ik puur omdat ik zelf ook gebruik maak van reviews van anderen. zoals Heinz hierboven zegt: als we allemaal reviews geven zou het aanbod in principe beter moeten worden. Het is helaas niet zo zwart/wit, maar wel iets om op te hopen.

Soms kunnen recensies van anderen een heel verkeerd beeld opleveren aangezien je zelf een heel andere smaak hebt.
Ik kan er wel dingen uithalen soms. Maar vaak ook niet. Zelf ontdekken vind ik eigenlijk leuker.

Zelf een dame ontdekken is het leukste.
Alhoewel ik ook wel kijk of er al positieve recensies zijn.
De negatieve recensies hebben mij wel een aantal keren behoedt voor een zeperd.
Maar positieve recensies zijn geen garantie dat jouw bezoek ook top wordt, hangt van de mood van de dame af, hoe je er zelf uitziet en gedraagt.
Van het merendeel van mijn bezoeken schrijf ik wel een recensie, omdat ik dat zelf leuk vind, maar ook om met anderen te delen.
Dat laatste begrijpen de meeste bezoekers cq leden van deze site niet, die komen alleen maar info halen.

Uiteraard is een dame zelf ontdekken het leukst!
Maar... recensies hebben wel degelijk een toegevoegde waarde! Zo zouden er meer waarschuwingen moeten komen van slechte ervaringen. Al was het maar om anderen te behoeden!

En... als je een tijdje op dit forum actief bent... weet je wel welke schrijvers 'jouw smaak' hebben wat betreft keuze van DVP's! Die recensies lees ik dan ook graag!

En... als je een tijdje op dit forum actief bent... weet je wel welke schrijvers 'jouw smaak' hebben wat betreft keuze van DVP's! Die recensies lees ik dan ook graag!
Dat kan ik ook wel onderschrijven, als de recensie geschreven is door een van mijn groepje schrijvers, die ik zelf betrouwbaar acht, verhoogd dat de waarde en betrouwbaarheid van een goede recensie. Dan zal ik de dame ook seller bezoeken.
Een eerste recensie van een newbie of wc-eend is van generlei waarde voor mij, wat dat bereft.

Verder is het trouwens belangrijk dat je zelf weet wat je wil!
Zomaar achter iemand anders ervaringen aanlopen... en dan verontwaardigd reageren... als het bij jouw anders loopt... Tsja!

Terug
Bovenaan Onderaan