Recensie prestaties mannen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag bevestigd door 2 dames, De dames hebben onder elkaar ook een webstie waar ze gegevens van mannen kunnen delen met elkaar, aan de hand van hun telefoonnummer en hun emailadres. Zo kunnen ze ook elkaar verwittigen als iemand niet aan de eisen voldoet.

Is een app die gebruikt wordt onder de dames die privé ontvangen. Raamdames lopen even bij elkaar binnen om wat info te delen :)

Ik ben anders wel benieuwd om mezelf daar eens op te zoeken. En dat gaat dan niet over m`n prestaties beoordeeld te zien, maar wel over het soort info dat ze over jou delen. Van 1 DVP vermoed ik dat ze me als een faker ziet, gewoon omdat we na verschillende pogingen om af te spreken (agenda`s matchten gewoon nooit) niet meer reageert. Helaas dezelfde ervaring met nog een tweede DVP. En als ik dan lees dat er "info" gedeeld wordt onder dames, dan kan dat heel lastig zijn als je bijvoorbeeld langs die weg (onterecht) als een faker bestempeld wordt kwestie van nog bij andere DVP`s die dezelfde info checken terecht te kunnen. Laat staan als een DVP een negatieve recensie leest die je over haar schreef, dat niet kan verkroppen en het je dan knap lastig wil maken door negatieve info over jou te delen.

Dus ik ben wel heel benieuwd welke site of app ze daarvoor gebruiken en zou mezelf daar wel eens willen opzoeken.
 
Op dat soort lijsten kom jij niet in hoor, je zal ongetwijfeld eerst moeten aantonen dat je op die lijst mag kijken omdat je een sekswerker bent.

Aangezien jij dat duidelijk niet bent, heb je geen schijn v kans.
En hoe toon je dat dan aan?
Het is niet alsof je dat met je paritair comité nr kan bewijzen of zo...
Net zoals er hier valse profielen gemaakt worden... En daarbij... Wat is vals? M`n ouders hebben er niet bepaald voor gekozen me Doefzak te noemen toen ze mijn geboorte gingen aangeven in het gemeentehuis... en gelukkig maar ;)

Het is maar de vraag hoe ver je daarvoor wil gaan om daar toch in te raken. In mijn geval... wil er niet te veel moeite voor doen eerlijk gezegd. Zo fel houdt het me niet bezig. Maar ik kan me wel voorstellen dat, indien ik echt het gevoel zou krijgen dat ik onterecht geblacklist ben... ik daar wel meer moeite voor zou doen. Ook een beetje uit rechtvaardigheidsgevoel dan, want ik ben een respectvol persoon, ook in de omgang met DVP`s.
 
Jij tikt toch echt dit...

Snap sowieso niet waarom sommige mannen hier de drang hebben om de dvp's als gelijken van de mannen te zien.
Jullie hebben het wellicht nog steeds niet door, maar de wandelaren zijn de partij die geld betalen he? De wandelaren zijn de klant, degenen die een dienst afnemen. Die hebben per definitie niet een gelijke positie aan een dvp.

Ergo, jij snapt niet waarom mannen dvp als gelijke willen zien. Dat zijn ze dus niet in jouw ogen, toch?
Dan kom je nu met allemaal wettelijke zaken, dat je dat ermee bedoeld, Maar lijkt me allemaal niet zo relevant bij een bezoek aan DVP. Maar goed, als je het allemaal zo niet bedoelde, dan heb ik het verkeerd begrepen.
En wellicht is het idd beter om elkaar te negeren. Als ik een dvp was, of jij, dan zouden we elkaar ook zeker weigeren ;)
 
En hoe toon je dat dan aan?
Je moet eerst verplicht drie maal betaald neuken met een bejaarde non of priester, onder het toeziend oog van drie random geselecteerde DVP's die al wel toegang hebben, en pas daarna krijg je een gouden pasje waarmee je in een kluis van de Nederlandse Vereniging van Plezierige Dames kunt en de lijst mag bekijken.

Ikzelf heb het na de eerst oude non opgegeven, misschien ben jij sterker.
 
En hoe toon je dat dan aan?
Het is niet alsof je dat met je paritair comité nr kan bewijzen of zo...

Daar heb ik geen idee van. Misschien een foto van jezelf met een krant o.i.d. Zo moet dat tegenwoordig ook bij advertenties plaatsen op kinky.

Helaas zit ik niet meer op zo'n lijst, maar mijn telefoons staan wel vol met telefoonnummers incl info
 
Zelf zit ik al een tijdje na te denken om, op een af ander manier, hetzelfde relaas, door de twee deelnemers neer te laten pennen. De bedoeling is dus dat de date door de klant EN de DVP apart wordt beschreven. Het gaat hem niet specifiek over prestaties (geen punten of sterretjes) maar hoe alles wordt beleefd en ervaren vanuit een verschillend perspectief.

Dat blijkt in de praktijk nog niet zo eenvoudig op poten te zetten, tot nu heb ik nog geen "partner in crime" kunnen vinden die hiervoor geschikt zou kunnen zijn. De verhalen wil ik later graag bundelen en misschien wel uitgeven (e-book), meerdere verhalen dus, telkens met een andere man.

Praktische bezwaren zijn:

Als man moet al stevig in je schoenen staan om hiermee te kunnen omgaan. Er wordt niets verbloemd, gewoon puur eerlijkheid van beide kanten.
Geen vaste klant, dan weet ik precies wat te verwachten en geeft het een ander beeld dan met een volledig onbekende. Misschien wilt die mij achteraf nooit meer zien! Dat hangt ervan af wie het aandurft!
Hoe spreken we af qua vergoeding? Dat is het lastige, de volle pot laten betalen is niet fair, maar gratis of voor een prijsje ben ik bang dat ik in het zak gezet word en er nooit een relaas van zijn kant komt.
Liefst iemand die plezier beleeft in het schrijven, spelling en grammaticale fouten kunnen er uitgehaald worden maar de inhoud moet toch meer dan een paar zinnen zijn en aangenaam om te lezen.

Ik ben er nog niet aan uit, suggesties zijn welkom.
 
Zelf zit ik al een tijdje na te denken om, op een af ander manier, hetzelfde relaas, door de twee deelnemers neer te laten pennen. De bedoeling is dus dat de date door de klant EN de DVP apart wordt beschreven. Het gaat hem niet specifiek over prestaties (geen punten of sterretjes) maar hoe alles wordt beleefd en ervaren vanuit een verschillend perspectief.

Dat blijkt in de praktijk nog niet zo eenvoudig op poten te zetten, tot nu heb ik nog geen "partner in crime" kunnen vinden die hiervoor geschikt zou kunnen zijn. De verhalen wil ik later graag bundelen en misschien wel uitgeven (e-book), meerdere verhalen dus, telkens met een andere man.

Praktische bezwaren zijn:

Als man moet al stevig in je schoenen staan om hiermee te kunnen omgaan. Er wordt niets verbloemd, gewoon puur eerlijkheid van beide kanten.
Geen vaste klant, dan weet ik precies wat te verwachten en geeft het een ander beeld dan met een volledig onbekende. Misschien wilt die mij achteraf nooit meer zien! Dat hangt ervan af wie het aandurft!
Hoe spreken we af qua vergoeding? Dat is het lastige, de volle pot laten betalen is niet fair, maar gratis of voor een prijsje ben ik bang dat ik in het zak gezet word en er nooit een relaas van zijn kant komt.
Liefst iemand die plezier beleeft in het schrijven, spelling en grammaticale fouten kunnen er uitgehaald worden maar de inhoud moet toch meer dan een paar zinnen zijn en aangenaam om te lezen.

Ik ben er nog niet aan uit, suggesties zijn welkom.

Zoek je hiervoor kandidaten? Ik kan wel redelijk goed schrijven hoor ik van menig mens (dichtten of een verhaal typen).

Ik wil best overleggen met je over hoe en wat? Ik kan wel tegen een stootje kritiek, dat ook nog. :p
 
Lijkt me ingewikkeld. De insteek van beide partijen is geheel anders. De man hoopt op de beste seks ooit, bij wijze van spreken. De DVP zal eerder hopen dat het geen ingewikkeld uurtje wordt, met mogelijk een extraatje in de vorm van wellicht aardige tot wellicht zelfs prettige seks.
Maar insteek is wel grappig. Alleen, als jij in alle verhalen de dame bent die de man recenseert, wordt dat wel eentonig en vanuit steeds hetzelfde perspectief en dus gaandeweg niet boeiend genoeg.
 
Zoek je hiervoor kandidaten? Ik kan wel redelijk goed schrijven hoor ik van menig mens (dichtten of een verhaal typen).

Ik wil best overleggen met je over hoe en wat? Ik kan wel tegen een stootje kritiek, dat ook nog. :p
Misschien wel, de taal- en grammaticale fouten worden er wel uitgehaald :ROFLMAO:
 
@Sharon Leuk initiatief. Ik zou geen moeite hebben met het eerlijke verhaal. Wat ik wel interessant zou vinden is hoe de verhoudingen tussen klant en dame zich zouden ontwikkelen als men elkaar beter leert kennen. De eerste keer met een onbekende man is voor beiden een achtbaan. Je hebt geen idee van elkaar en moet nog ontdekken wat wel en niet werkt. Na een paar dates voel je elkaar helemaal aan en is de beleving voor beiden denk ik echt anders. Dat proces lijkt me ook leuk om in kaart te brengen. Helaas is Harelbeke veel te ver weg voor me.
 
Zelf zit ik al een tijdje na te denken om, op een af ander manier, hetzelfde relaas, door de twee deelnemers neer te laten pennen. De bedoeling is dus dat de date door de klant EN de DVP apart wordt beschreven. Het gaat hem niet specifiek over prestaties (geen punten of sterretjes) maar hoe alles wordt beleefd en ervaren vanuit een verschillend perspectief.

Dat blijkt in de praktijk nog niet zo eenvoudig op poten te zetten, tot nu heb ik nog geen "partner in crime" kunnen vinden die hiervoor geschikt zou kunnen zijn. De verhalen wil ik later graag bundelen en misschien wel uitgeven (e-book), meerdere verhalen dus, telkens met een andere man.

Praktische bezwaren zijn:

Als man moet al stevig in je schoenen staan om hiermee te kunnen omgaan. Er wordt niets verbloemd, gewoon puur eerlijkheid van beide kanten.
Geen vaste klant, dan weet ik precies wat te verwachten en geeft het een ander beeld dan met een volledig onbekende. Misschien wilt die mij achteraf nooit meer zien! Dat hangt ervan af wie het aandurft!
Hoe spreken we af qua vergoeding? Dat is het lastige, de volle pot laten betalen is niet fair, maar gratis of voor een prijsje ben ik bang dat ik in het zak gezet word en er nooit een relaas van zijn kant komt.
Liefst iemand die plezier beleeft in het schrijven, spelling en grammaticale fouten kunnen er uitgehaald worden maar de inhoud moet toch meer dan een paar zinnen zijn en aangenaam om te lezen.

Ik ben er nog niet aan uit, suggesties zijn welkom.
Leuk idee!
 
Dus ook je garagehouder, boekhouder, tandarts, fysiotherapeut, bakker, de eigenaar van de fabriek waar je onderdelen koopt en ga zo maar door... Dat zijn allemaal minderen van je?
Ik kan de reactie waarop je antwoordt niet zien, dus is die van één van de personen die ik geblokt heb. Maar als ik dit zo lees, gok ik onze Adelaar? 😂
 
Ik vind het overigens wel een leuk idee, zo'n recensie over de wandelaar. En ik vind de twee 'recensieformulieren' die bedacht zijn ook erg grappig. Maar ik ga er geen over mezelf maken, want ik heb geen zin om zoveel persoonlijke kernenergie kenmerken over mezelf te vertellen, en ook niet om te liegen over m'n penismaat en m'n beftalenten zodat ik er beter op sta. 😉
 
Idd dat is de waarheid sorry respect voor iedereen 🤷🏼‍♂️
Wat lul je nou met respect? In een keer alle andere dames dan B. " als niet veel soeps" betitelen.
Vind ik niet zo respectvol....
Zelfs al was het zo , de dame B. heeft klantenstop tot 2025.
Ik weet niet wat zij in de thee doet tijdens je aanwezigheid.
 
Ik vind het overigens wel een leuk idee, zo'n recensie over de wandelaar. En ik vind de twee 'recensieformulieren' die bedacht zijn ook erg grappig. Maar ik ga er geen over mezelf maken, want ik heb geen zin om zoveel persoonlijke kernenergie kenmerken over mezelf te vertellen, en ook niet om te liegen over m'n penismaat en m'n beftalenten zodat ik er beter op sta. 😉

De bedoeling is ook dat jij een over de dame maakt en de dame een over jou.
 
Wat lul je nou met respect? In een keer alle andere dames dan B. " als niet veel soeps" betitelen.
Vind ik niet zo respectvol....
Zelfs al was het zo , de dame B. heeft klantenstop tot 2025.
Ik weet niet wat zij in de thee doet tijdens je aanwezigheid.
Bovendien moet je dan letterlijk elke dvp op dit forum gedate hebben, dat lijkt me ook erg sterk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan