Recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is ook tof van haar en voor beide leuk.😁 je recentie is ook de beste reclame voor haar. 😊

Je heb ook al van bepaalde dames gestoeft eerlijk gezegt wou ik ook graag met hun afspreken. 😜
Stoefen is dat niet gewoon eerlijk zijn.
Ik win er niets mee om hier recensies te plaatsen. Want daardoor gaan er meer wandelaars erop af gaan en is het mss moeilijker dat ze nog een gaatje in haar agenda voor mij zou hebben. Gelukkig is dit niet het geval en is er altijd een gaatje vrij voor mij. Het is nu ook niet dat ik elke maand de dames bezoek.
 
Stoefen is dat niet gewoon eerlijk zijn.
Ik win er niets mee om hier recensies te plaatsen. Want daardoor gaan er meer wandelaars erop af gaan en is het mss moeilijker dat ze nog een gaatje in haar agenda voor mij zou hebben. Gelukkig is dit niet het geval en is er altijd een gaatje vrij voor mij. Het is nu ook niet dat ik elke maand de dames bezoek.
Als het goed is mag het zeker gezegt worden. Ik schrijf zelf weinig reviews. Bij twijfel gevallen zeg ik liever niets. Maar als ze een goede of super date geeft vind ik ook dat dat gezegt mag worden in geuren en kleuren 😁

Ik begrijp wat je bedoeld met dat je er niets aan wint. Mijn lievelings dame is ook snel bezet bij sommige moet je al een maand op voorhand een afspraak maken. Omdat ze erg gevraagd is of een drukke agenda heeft.

Ik heb al een paar keer gesproken metje en begrijp ook waarom ze soms tijd maken voor je. Vriendelijkheid en respect kan veel doen. 😁😇
 
Als het goed is mag het zeker gezegt worden. Ik schrijf zelf weinig reviews. Bij twijfel gevallen zeg ik liever niets. Maar als ze een goede of super date geeft vind ik ook dat dat gezegt mag worden in geuren en kleuren 😁

Ik begrijp wat je bedoeld met dat je er niets aan wint. Mijn lievelings dame is ook snel bezet bij sommige moet je al een maand op voorhand een afspraak maken. Omdat ze erg gevraagd is of een drukke agenda heeft.

Ik heb al een paar keer gesproken metje en begrijp ook waarom ze soms tijd maken voor je. Vriendelijkheid en respect kan veel doen. 😁😇
Ik bekijk de dames niet als dvp. Toch niet mijn vaste dames. Ik heb momenteel 4 vaste dames waarvan ik met 3 een hechte band met heb. Eentje is echt de ontdekking voor mij van 2023.
 
Ik bekijk de dames niet als dvp. Toch niet mijn vaste dames. Ik heb momenteel 4 vaste dames waarvan ik met 3 een hechte band met heb. Eentje is echt de ontdekking voor mij van 2023.
Ik had en heb een dame waar ik een hechte band mee had/heb. Ik durf hun zelfs een vriend te noemen. Maar er zijn hier een paar mensen die vinden dat je niet bevriend kan graken met een dvp. Dus zeg ik hier dvp. Ik heb al mee gemaakt dat ik een goede review geschreven had over een dame en dat er een forum lid mij begon lastig te vallen.
 
Ik had en heb een dame waar ik een hechte band mee had/heb. Ik durf hun zelfs een vriend te noemen. Maar er zijn hier een paar mensen die vinden dat je niet bevriend kan graken met een dvp. Dus zeg ik hier dvp. Ik heb al mee gemaakt dat ik een goede review geschreven had over een dame en dat er een forum lid mij begon lastig te vallen.
I know the feeling. Word hier ook meestal direct in verband gelegd met 2 dames. Uiteindelijk bezoek ik meerdere dames.
 
namens mezelf sprekend, ja ik kan me wat voorstellen bij vriendschap en zelfs een relatie met een dvp...

maar wat ik me ook kan voorstellen, is dat de definitie van een "hechte band met een dvp" echt heel erg kan fluctueren van persoon tot persoon, daarom snap ik de vraag wel
 
ik vind het knap , een knappe dvp die tientallen mannen neukt, en jij weet haar te verleiden tot een hechte band, tot gratis sex , en een relatie.
Dan ben je echt een player hoor.
Mij gaat dat alvast niet lukken.
Als ik een vrouw verleid is het er 1 die maar 1 klant heeft en wil hebben. En geen DVP van hier GirlsReview, Redlights er etcetera.
ik kan niet concurrere met 25 andere mannen , voor een vrouw, en dat wil ik ook zeker niet.
 
Laatst bewerkt:
uitdaging voor bepaalde mannen hier.
Probeer een een hechte band met een mooie vrouw te krijgen zonder er een bak geld tegen aan te gooien. Puur op mannelijke charme, en andere talenten !
Mijn beste vriend is een mooie vrouw. Hebben een zeer hechte band. We weten alles van elkaar, gaan samen op reis, gaan samen uit etc…kennen elkaars diepste geheimen en verlangens.
(Het enige wat we niet samen doen is sex hebben. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom onze vriendschap nu al 13 jaar stand houd en altijd maar sterker wordt.)
 
Ik betaal mijn vrienden geen geld.
Als ze een echte vriend is, vraagt ze geen geld voor haar diensten.
In mijn omgeving is dit toch anders. Indien je een vriend hebt die bvb vloerder is dan betaal je die ook als die bij je thuis komt vloeren. Hij zou nogal gek zijn moest hij bij al zijn vrienden en familie gratis gaan werken.
Misschien dat er extra korting ofzo gegeven wordt of een vriendenprijs maar gratis toch niet.
 
Misschien dat er extra korting ofzo gegeven wordt of een vriendenprijs maar gratis toch niet.
Dat is waar, maar voor sex betalen vind ik wel van een iets andere orde dan het leggen van een vloertje (wat ook een tamelijk eenmalige gebeurtenis is). Overigens regel ik dergelijke zaken niet zo snel met vrienden omdat de vriendschap onder druk kan komen te staan als er iets niet goed is gegaan.
 
Ik had en heb een dame waar ik een hechte band mee had/heb. Ik durf hun zelfs een vriend te noemen. Maar er zijn hier een paar mensen die vinden dat je niet bevriend kan graken met een dvp. Dus zeg ik hier dvp. Ik heb al mee gemaakt dat ik een goede review geschreven had over een dame en dat er een forum lid mij begon lastig te vallen.
Dat zal je altijd voorhebben niet iedereen denkt het zelfde
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan