Recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eens,maar genoeg die hier 1001 posten aanmaken met wie heeft ervaring met. En dan 0 recensies.
Of met de vraag of een bepaalde dame aanwezig is, vaak tot vervelens toe, vaak in Den Haag alg, maar een recensie schrijven, ho maar, maar wel afgaan op een dame, vanwege de goede recensies van andere wandelaars.
 
Sommige dames hebben liever niet dat je een recensie schrijft. Alsof je onder hun dictatuur moet leven. Niet dus.
Als je de job wil doen moet je maar tegen het feit kunnen dat er over je gepraat word. Anders doe je beter een low profile job.
Wel... er zijn er nu net wél DVP's die 'low profile' gaan... Hebben al genoeg (teveel kandidaat?) klanten, doen dit slechts part-time... willen er zelf ook voldoening uit halen, etc...
Als die dame je dan vriendelijk verzoekt om GEEN recensies te schrijven...
 
Wel... er zijn er nu net wél DVP's die 'low profile' gaan... Hebben al genoeg (teveel kandidaat?) klanten, doen dit slechts part-time... willen er zelf ook voldoening uit halen, etc...
Als die dame je dan vriendelijk verzoekt om GEEN recensies te schrijven...
Ik doe niet mee aan "voor wat , hoort wat contacten" Ik betaal, ik krijg een dienst en als ik buitenwandel ben ik vrij. Als dergelijke dames liever niet afspreken met niet kneedbare klanten als mezelf dan is dat hun zaak. Het mijne is dan dat ik gewoon een ander date. Dat is net het leuke van het wereldje, keuze genoeg.
Sidenote......Als ik recenseer weet geen enkele date dat ik het ben hoor. Je recenseert gewoon enkele weken later met halve waarheden en niet teveel details.
 
Ah...integriteit
Halve waarheden zijn geen leugens he. ik bedoel dat je geen grote uiteenzetting doet van de date. gewoon basic stuff. Desnoods in bewoordingen die niet laten blijken dat je het bent. De dvp heeft geen zaken met je recensie. je hebt reeds betaald en een leuke tijd gehad samen. Draai het om, heb jij na de tijd samen ook zaken met wat de dvp nog doet? Ik dacht het niet. Daarvoor zijn er ook fora als deze. Als niemand nog een recensie mag geven kunnen ze evengoed opgedoekt worden.
 
Halve waarheden zijn toch halve leugens. Je hoeft geen levensverhaal te vertellen.
Want iedereen beleeft avontuur op eigen manier.
Maar of details van dame uit advertentie klopt etc etc is vaak al genoeg.
Ook of locatie prima is. En dame fris is bv
Een leugen is bvb zeggen dat ze slikt terwijl ze dat zeker niet doet.
Een halve waarheid is zeggen dat je 2 keer bent klaargekomen terwijl het maar 1 keer was (bij onbeperkt klaarkomen )
 
Als je niet alles verteld noem ik geen halve leugen. Stel dat ze een zwarte broek aan heeft en een rode trui, en je verteld dat ze een rode trui aan had maar je verteld niet de kleur van haar broek, vertel je dan een halve leugen? Je kiest er dan voor om niet alles te beschrijven
 
Als je niet alles verteld noem ik geen halve leugen. Stel dat ze een zwarte broek aan heeft en een rode trui, en je verteld dat ze een rode trui aan had maar je verteld niet de kleur van haar broek, vertel je dan een halve leugen? Je kiest er dan voor om niet alles te beschrijven
dit dus (y)
Trouwens....;ik heb in men wandelcarriere pakweg 150 dames gedate. 99 procent ligt echt niet wakker of je een recensie plaatst. De meesten kennen het forum zelfs niet. Die paar die er wakker van liggen zijn meer bezig met randzaken dan de job op zich. En liggen volgens mij dagelijks wakker van dingen. Time to grow up.
 
Onder 'halve waarheden' zou ik verstaan dat als de dame mij iets leuk heeft gedaan dat niet in haar RL profile staat, ik dit niet zal vermelden in de recensie. Ik zal dan misschien wel een sterretje meer geven in een aanverwante activiteit.
Nu... dat al meerdere keren zelf ervaren. Je hebt zo'n geweldige ervaring... dat je gewoon weet dat de DVP dat zeker niet allemaal zal doen met om het even welke andere klant.
Kan je nog altijd beslissen om 'veel sterretjes' te geven... maar je gaat zeker NIET alle handelingen aantikken/vermelden... of als het allemaal toch wat te ingewikkeled / kromgetrokken wordt, is het soms gewoon eenvoudiger om geen recensie te plaatsen.

Kwestie van nog eerlijk te blijven met jezelf!
 
Ik doe niet mee aan "voor wat , hoort wat contacten" Ik betaal, ik krijg een dienst en als ik buitenwandel ben ik vrij. Als dergelijke dames liever niet afspreken met niet kneedbare klanten als mezelf dan is dat hun zaak. Het mijne is dan dat ik gewoon een ander date. Dat is net het leuke van het wereldje, keuze genoeg.
Sidenote......Als ik recenseer weet geen enkele date dat ik het ben hoor. Je recenseert gewoon enkele weken later met halve waarheden en niet teveel details.

Ik schrijf mijn recensie meestal wel vrij snel na het bezoek en schrijf ook niet om ze te behagen.
Gewoon mijn waarheid van het bezoek
Het maakt me echt niet uit of ze weten wie het schreef en nog minder wat ze ervan denken.
 
Volledig mee eens.
Ik schrijf mijn recensie meestal wel vrij snel na het bezoek.
Het maakt me echt niet uit of ze het weten en wat ze ervan denken.
Open en eerlijk zoals het moet.
Zou erg zijn als dames het zwaard van damocles boven je hoofd houden omdat je een dienst recenseert.
Want zo wordt het toch meestal gecommuniceerd als klanten er teveel van verwachten? "een betaalde overeenkomst"
Wel fora als deze dienen daar dus voor.
 
Het maakt me echt niet uit of ze weten wie het schreef en nog minder wat ze ervan denken.
Zo denk ik er ook over tot ze uit pure wraak een heksenjacht op je openen, je gaan bedreigen, op allerlei valse manieren leugens over je verspreiden en zwart proberen te maken waarbij nieuwe dames je genadeloos blokkeren en zelfs vaste dames die je al jarenlang kent je gaan negeren. Dan doe je verstandig eraan om even pas op de plaats te maken, de schade te beperken en je schrijfwijze aan te passen.
 
Zo denk ik er ook over tot ze uit pure wraak een heksenjacht op je openen, je gaan bedreigen, op allerlei valse manieren leugens over je verspreiden en zwart proberen te maken waarbij nieuwe dames je genadeloos blokkeren en zelfs vaste dames die je al jarenlang kent je gaan negeren. Dan doe je verstandig eraan om even pas op de plaats te maken, de schade te beperken en je schrijfwijze aan te passen.
Je weet hoe vrouwen zijn, vele malen valser en geniepiger als wij mannen.
 
Zo denk ik er ook over tot ze uit pure wraak een heksenjacht op je openen, je gaan bedreigen, op allerlei valse manieren leugens over je verspreiden en zwart proberen te maken waarbij nieuwe dames je genadeloos blokkeren en zelfs vaste dames die je al jarenlang kent je gaan negeren. Dan doe je verstandig eraan om even pas op de plaats te maken, de schade te beperken en je schrijfwijze aan te passen.
Ja, meegemaakt, had een keer een slechte ervaring gerecenseerd. Gedetailleerd, zodat mensen een beeld konden vormen, leek me eerlijker dan de dame met een botte bijl voor de bus te gooien.

Dame las het, en later hoorde ik dat de bij zowel collega dames als collega wandelaars leugens over me had verspreid. Sindsdien ben ik wat voorzichtiger met recensies.
 
Schrijf af en toe recensie, vraag wel of de dame er bezwaar tegen heeft. Heeft zij het liever niet dan schrijf ik geen recensie. Ooit een opmerking gehad, "ja schrijf maar, mijn man leest de recensies over mij graag"
 
Schrijf af en toe recensie, vraag wel of de dame er bezwaar tegen heeft. Heeft zij het liever niet dan schrijf ik geen recensie. Ooit een opmerking gehad, "ja schrijf maar, mijn man leest de recensies over mij graag"
Ik heb al een reactie van een dvp gekregen als ik een recensie plaatste na mijn afspraak met haar. De manier waarop ik het vermelde ze er zelf weer geil van werd
 
Soms kan je ook een recentie lezen en zin krijgen om met de dame af te spreken.

Maar toch heb ik altijd iets van bij mij kan het anders zijn dan bij een andere.
Daar kan ik je in bijtreden , sommige recensies zijn op een manier geschreven alsof je één of ander sex verhaal aan het lezen bent zoals uit een boekje waar je dan weer geil van wordt...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan