Recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jessydebeste

Newbie
DVP
14
21/09/22
39
Ik vind het verschrikkelijk dat mannen die op hun teentjes getrapt zijn een hoop slechte recenties schrijven. Ik vermeld duidelijk jn mijn advertenties wat mogelijk is en ik hou mij daar ook aan. Als ze blijven doordrammen over iets dat ik echt niet doe nemen ze wraak door mij zwart te maken op girlsreview. Laf en kinderachtig. Eigenlijk zou ik me kapot moeten lachen, maar als mensen af haken door wat ze lezen is het echt niet leuk.
 
Ja idd maar ook dvp's kunnen zeveren. Ik check namelijk ook de fake lijst op redlights en ik breng mijn afspraak hiervan op de hoogte, sommigen zijn dan verbaast en ik geef ze een kans. Ze komen dan ook en lijken echt gekwetst. Dus ik weet dat de commentaar van de vrouwtjes ook niet altijd klopt . Zo zie je maar. .
 
Ik ben heel tevreden, en stel wel eens voor om een recensie te schrijven (die heel positief en eerlijk zou zijn), maar voorlopig is dat aanbod telkens afgeslagen. Kan ik begrijpen ook. Wij weten hoe leuk het was.
Dat zal bij jou ook wel zo zijn. 😉
Laat het niet teveel aan je hart komen 😘

Ja idd maar ook dvp's kunnen zeveren. Ik check namelijk ook de fake lijst op redlights en ik breng mijn afspraak hiervan op de hoogte, sommigen zijn dan verbaast en ik geef ze een kans. Ze komen dan ook en lijken echt gekwetst.
Leuk voor hen dat het bij jou dan wel klikt. 👍
Ik neem aan dat ze dan wel een goede recensie willen schrijven ?
Dus ik weet dat de commentaar van de vrouwtjes ook niet altijd klopt . Zo zie je maar. .
Een misverstand is snel gebeurd. Daarom dat goede communicatie zo belangrijk is.

Jammer, maar dit soort sites moet echt wel bestaan
Waarom jammer ? Van mening wisselen kan voor beide partijen verrijkend zijn.
 
Komt wel ok volgens mij. Gelukkig dat er nog zijn met verstand en alles deftig lezen; daarbij, of het wel of niet klikt merken ze al bij binnenkomst. Dan kunnen ze nog altijd terugkeren. Iemand schreef dat ik duidelijk slecht in mijn vel zit, wel dan was dat waarschijnlijk ook al toen ik de deur voor die man opendeed.
 
Hoop het wel. Je kan een eerlijke negatieve recentie schrijven zonder dat je kwetsend of lelijk hoeft te doen.

Stel een man is bang dat waneer dames weten welke berichten hij hier schrijft ze hem zullen gaan weigeren. Dan is't misschien niet verkeerd dat deze man verantwoordelijk word gehouden voor z'n eigen berichten.

(snap overgens dat hier een privésie probleem bij komt kijken, dat de uitwerking waarschijnlijk niet zal lukken)
 
Ben ik het mee eens. Zou eigenlijk in beide richtingen mogelijk moeten zijn, dat jij ook jouw quotering kunt geven. Dan wordt het voor anderen ook duidelijker hoe de vork aan de steel zit.
Hoe zie jij die quotering dan naar iemand die betaald? Moet die betalende factor dan voldoen aan het verwachtingspatroon of toch niet eerder de ontvangende? Als ik een brood koop.....moet het brood mij dan smaken of moet ik lief zijn voor het brood en het liefjes aaien voor ik het opeet?
 
Klopt
Elk vl heeft 2 kanten
Meestal merk je wel of het een serieuze review is of niet
Jammer, maar dit soort sites moet echt wel bestaan, want als je weet hoeveel fake of misleidende "dames" er op Redlights zijn...
Moest de site zelf er iets aan doen, maar nee. Zelfs geverifieerde profielen kunnen fake zijn 🙄
Jullie heren beseffen niet dat wij dames met 10x zoveel fakers, tijdverspillers, no shows, respectloze en zelfs gevaarlijke situaties te maken hebben en wij nooit van te voren weten met wie we te maken hebben. Jullie hebben de reviews als referentie kader waardoor jullie precies weten wie wel en niet betrouwbaar is. Daar gaat het om. Reviews zijn persoonlijke meningen waar eigenlijk niemand wat aan heeft. Maar wel of een dame geen faker of oplichtster is...daar zou het om moeten gaan.
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk zijn dienstverleners alleen maar tevreden met consumentenbonden of klantenforums als er enkel positieve recensies zijn. Hier gebeurt tenminste alles open en kunnen DVPs reageren. DVPs kunnen misstanden melden op uglymugs, maar dat is gesloten en dus schimmig. In het verleden heb ik het weleens met een DVP over een negatieve ervaring willen hebben. Gelukkig zijn die keren op een hand te tellen, Nooit werd het in dank afgenomen en de laatste keer pakte de dame een glas in haar hand en zei dat ik weg moest wezen. En ze zag er zo lief uit. Als ze nog zou werken zou ik daar wel een recensie over schrijven. Dat was de laatste keer. Dus ik begrijp anonieme online recensies helemaal.
Ik ben heel blij met dit forum.
 
Hoop het wel. Je kan een eerlijke negatieve recentie schrijven zonder dat je kwetsend of lelijk hoeft te doen.
Nadeel is natuurlijk dat er ook dames zijn die vervelend zullen reageren op een eerlijke negatieve recensie.

Ik heb zo gauw geen oplossing klaarliggen. Deze hobby brengt zowel voor de klant als voor de sekswerker risico's met zich mee.
 
Reviews zijn persoonlijke meningen waar eigenlijk niemand wat aan heeft. Maar wel of een dame geen faker of oplichtster is...daar zou het om moeten gaan.

Onzin. Weet je hoe hookers ooit is ontstaan? Overname van een blog en doel van hookers was puur om "geile verhalen" te verzamelen. Echter door de enorme belangstelling is dat doel snel vergeten en ging het puur om recensies.
En niet alleen om fakers/oplichters te filteren maar hookers werd ook een bron voor trends. SOA-Aids Nederland kon bijvoorbeeld zien of PZC vaker of minder vaak voorkwam. De politie kon illegale bordelen opsporen etc etc. en voor klanten werd het mogelijk om de goede en dames te onderscheiden!
Een dame die A zegt en B doet of matige inzet heeft is geen oplichting maar WEL een alarmsignaal voor wandelaars om die dame "beter te negeren".

Persoonlijk vind ik het adultwork.co.uk model wel aardig (maar zeker niet feilloos) waar afspraken OOK via de website gaan en je een review kan schrijven over de klant maar als dame OOK een beoordeling kan geven over de klant

Een persoonlijke mening waar niemand iets aan heeft is echt onzin. Hotelsites hebben eveneens niet voor niets reviews.. dito voor amazon/bol en miljoenen andere websites.
 
Onzin. Weet je hoe hookers ooit is ontstaan? Overname van een blog en doel van hookers was puur om "geile verhalen" te verzamelen. Echter door de enorme belangstelling is dat doel snel vergeten en ging het puur om recensies.
En niet alleen om fakers/oplichters te filteren maar hookers werd ook een bron voor trends. SOA-Aids Nederland kon bijvoorbeeld zien of PZC vaker of minder vaak voorkwam. De politie kon illegale bordelen opsporen etc etc. en voor klanten werd het mogelijk om de goede en dames te onderscheiden!
Een dame die A zegt en B doet of matige inzet heeft is geen oplichting maar WEL een alarmsignaal voor wandelaars om die dame "beter te negeren".

Persoonlijk vind ik het adultweb.co.uk model wel aardig (maar zeker niet feilloos) waar afspraken OOK via de website gaan en je een review kan schrijven over de klant maar als dame OOK een beoordeling kan geven over de klant

Een persoonlijke mening waar niemand iets aan heeft is echt onzin. Hotelsites hebben eveneens niet voor niets reviews.. dito voor amazon/bol en miljoenen andere websites.
adultweb.co.uk werkt niet?
 
Jullie heren beseffen niet dat wij dames met 10x zoveel fakers, tijdverspillers, no shows, respectloze en zelfs gevaarlijke situaties te maken hebben en wij nooit van te voren weten met wie we te maken hebben. Jullie hebben de reviews als referentie kader waardoor jullie precies weten wie wel en niet betrouwbaar is. Daar gaat het om. Reviews zijn persoonlijke meningen waar eigenlijk niemand wat aan heeft. Maar wel of een dame geen faker of oplichtster is...daar zou het om moeten gaan.
Precies dit!

Voordat ik afspreek probeer ik een inschatting te maken vd heer. Maar thats it, dat is het enige referentiekader dat ik heb. Klopt dat we gewoon kwetsbaar zijn vooral als je zelfstandig werkt.

Goed dat je dit aanhaalt❤️
 
Nadeel is natuurlijk dat er ook dames zijn die vervelend zullen reageren op een eerlijke negatieve recensie.

Ik heb zo gauw geen oplossing klaarliggen. Deze hobby brengt zowel voor de klant als voor de sekswerker risico's met zich mee.
Vooral voor de sekswerker hoor. Wandelaar gaat misschien 1x per week. 1x pw risico, sekswerker elke dag een aantal keer, of wekelijks een aantal keer.

Verder ben je als vrouw tov een man fysiek vaak al kwetsbaar.
 
Vooral voor de sekswerker hoor. Wandelaar gaat misschien 1x per week. 1x pw risico, sekswerker elke dag een aantal keer, of wekelijks een aantal keer.

Verder ben je als vrouw tov een man fysiek vaak al kwetsbaar.
De vrouw is netto absoluut kwetsbaarder, maar als wandelaar heb ik ook gewoon te maken gehad met oplichting en agressie en ik ben gewoon blij dat dit forum helpt wandelaars daartegen te wapenen.

En inderdaad soms maken wandelaars daar misbruik van. Daarin snap ik de ergernis van Lisa ook ja.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan