Recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu, heb dat al een keer voorgesteld hoor...

Naast de recensie -die ik hier op dit forum plaats- schrijf ik ook een uitgebreid relaas van hoe ik de ontmoeting heb beleefd... met veel meer pittige details... en stuur dat dan naar de dame. (uiteraard was dit ook vooraf zo afgesproken) Als zij dat dan zou willen... kan ze mij ook haar beleving sturen...

Afwachten maar...
Je bedoeld dus onderling en niet openbaar neem ik aan
 
Hoe zie je dat voor je? Het enige wat we weten is misschien een telefoonnummer, een echte naam of fake naam en een uiterlijk.
Er zijn inderdaad praktische bezwaren (tussen droom en daad 😉)
Maar weet je soms niet wie wie is ?
dat wil men toch niet lezen?
Misschien niet, nee, maar je zou wel de betere ervaringen kunnen vermelden, dan wordt het duidelijker dat als iemand klaagt, het waarschijnlijk aan de klant ligt.
'Klant van de maand' bijvoorbeeld 😉
 
Nu, heb dat al een keer voorgesteld hoor...

Naast de recensie -die ik hier op dit forum plaats- schrijf ik ook een uitgebreid relaas van hoe ik de ontmoeting heb beleefd... met veel meer pittige details... en stuur dat dan naar de dame. (uiteraard was dit ook vooraf zo afgesproken) Als zij dat dan zou willen... kan ze mij ook haar beleving sturen...

Afwachten maar...
Van een dame krijg je daar wel bericht van terug dat weet ik ( pb wel te verstaan )
 
Verwacht je eerlijke reviews dan? dvp's hebben belangen hier, dat kunnen ze beter onderling niet openbaar met elkaar delen
Dank je dat de klanten altijd zo eerlijk zijn. Ik denk dat er genoeg zijn die een slechte review zetten om een rekening te vereffenen. Want niet alle dvps zitten hier op en tegen dat er een klant hun zegt dat ze een slechte review hebben is de schade al gebeurd. Want ze kan zich niet verdedigen.
 
Nu, heb dat al een keer voorgesteld hoor...

Naast de recensie -die ik hier op dit forum plaats- schrijf ik ook een uitgebreid relaas van hoe ik de ontmoeting heb beleefd... met veel meer pittige details... en stuur dat dan naar de dame. (uiteraard was dit ook vooraf zo afgesproken) Als zij dat dan zou willen... kan ze mij ook haar beleving sturen...

Afwachten maar...
En... dat hoeft natuurlijk geen recensie te zijn hier op dit forum... wellicht is dit zelfs niet eens de geschikte plaats...
Maar meerdere -boeiende- DVP's hebben een eigen website hoor... vaak met een eigen blog. Daar kan een pikkant bedverhaal wellicht wél een mooie aanvulling zijn! Haha!
 
Hoe zie je dat voor je? Het enige wat we weten is misschien een telefoonnummer, een echte naam of fake naam en een uiterlijk.

Een recensie schrijven over een ugly Henk die je n**kt als een konijn, zoent als een vis die naar lucht hapt, geen boe of bah zegt, waardeloos beft en uit z'n giechel stinkt... dat wil men toch niet lezen?
Maar die zijn er! Meer dan je denkt en die heten niet allemaal Henk...
Zulke dingen wil je zeker niet lezen. Maar jullie toch ook niet. Maar het gebeurt wel dus vind ik eerlijk is eerlijk
 
Dank je dat de klanten altijd zo eerlijk zijn. Ik denk dat er genoeg zijn die een slechte review zetten om een rekening te vereffenen. Want niet alle dvps zitten hier op en tegen dat er een klant hun zegt dat ze een slechte review hebben is de schade al gebeurd. Want ze kan zich niet verdedigen.
Dat zal best gebeuren, dat hoort natuurlijk ook niet maar klanten kunnen hier wel iets objectiever zijn dan dvp's, die gaan natuurlijk niet hun eigen business verzieken
 
hallo? Wake up call... wij zijn BETAALDE KLANTEN.
ELKE website met reviews laat BETAALDE KLANTEN reviews schrijven en de aanbieder van een product of dienst kan dan hooguit daarop reageren.

het is geen datingsite ofzo he? Is puur business. Ik snap echt niet waarom veel wandelaars dat maar niet snappen...

Dan ben je een uitzondering. Zoveel dames schrijven niet.
Betaalde klant betekend niets. Het is niet om dat ik betaal dat ik bij haar moet toe komen onverzorgd 3 dagen niet gedouched stinkend naar de drank.en haar dan hard handig behandelen en half verkrachten. Als wij hier alles mogen posten om elkaar te beschermen en te waarschuwen mogen zij dat ook vind ik. Van de redenering klant is koning moet ik kotsen

Ze kunnen dat hier makkelijk doen of in het openbaar op iedereen zijn profiel een extra tab beoordeling van zowel de wandelaar als de dvp. Of een blacklist toevoegen die enkel dvp´s kunnen zien met daar in de bezwaren over bepaalde klanten
 
Als wij hier alles mogen posten om elkaar te beschermen en te waarschuwen mogen zij dat ook vind ik.

Als het puur gaat om elkaar te beschermen ben ik het met je eens, geweld, agressie, hygiëne, dat soort dingen.

Maar als het gaat om kwalitatieve beschrijvingen over uiterlijk en geleverde diensten heeft GeileGerard gelijk, het is aan de consument om bepaalde verwachtingen te hebben op dat gebied, niet andersom.

Of een blacklist toevoegen die enkel dvp´s kunnen zien met daar in de bezwaren over bepaalde klanten

Anonieme blacklists heb ik een hekel aan. Die bestaan al en zijn vele malen gevoeliger voor misbruik dan een openbaar forum. Sommige dames dreigen daar al mee als je weigert een foto te sturen of vooruit te betalen. En vervolgens kunnen ze op die blacklist een heel ander verhaal schrijven en niemand kan ze tegenspreken.
 
Zo'n blacklist op internet mag niet vd privacywetgeving. Daarom is die op kinky.nl toen ook verdwenen. Persoonlijk nam ik veel toevoegingen met een korreltje zout, want weglopers hoeven dat tenslotte niet bij een ander te doen. En zo waren er wel meer voorbeelden.
 
Interessant onderwerp. Mijn idee (maar dit is persoonlijk)

1. Dit is een klantenforum waarop anoniem diensten worden besproken. Vanwege de persoonlijke, variabele en intieme natuur van de service met een groot deel schone schijn is dit nodig.

2. Bij recensies van welk product ook is er altijd sprake van een trend. Dus overwegend positief of negatief. Een verstandige consument kijkt door de outliers heen.

3. De dames die deze service aanbieden hebben hun eigen lijsten/forums waarin zij de klanten raten cq elkaar waarschuwen. Hierop zijn geen klanten toegelaten. Vanwege de risicovolle aard van het werk lijkt me dat ook noodzakelijk.

4. Op dit forum worden wel aanbieders toegelaten. Prima dat is een keuze. Het gaat me wel veel te ver om deze aanbieders te laten bepalen wat wel en niet gewenst is op een klanten forum.
 
3. De dames die deze service aanbieden hebben hun eigen lijsten/forums waarin zij de klanten raten cq elkaar waarschuwen. Hierop zijn geen klanten toegelaten. Vanwege de risicovolle aard van het werk lijkt me dat ook noodzakelijk.
het zou wel leuk zijn moest je zo op je sterfbed inzage krijgen wat alle dvps over je schreven.
Misschien zit er wel een leuke quote bij voor op je doodsprentje of grafzerk.
 
dames die deze service aanbieden hebben hun eigen lijsten/forums waarin zij de klanten raten cq elkaar waarschuwen.
Feedback hiervan zou heel verhelderend kunnen zijn. Je zal een negatieve recensie met een korreltje zout nemen, als je weet dat de recensent bekend staat als een vervelende klant....of - wat blijkbaar ook gebeurd- een negatieve recensie schrijft omdat hij niet meer welkom is. Omgekeerd zal een positieve recensie van een regelmatige klant een stuk geloofwaardiger overkomen. Met andere woorden, beide partijen zijn er mee gediend om ( voor de verandering ) de koppen eens bij elkaar te steken. 😁
 
Het meest eerlijke zou zijn dat jullie ook klanten reviews kunnen schrijven
Recensies zijn niet relevant, misstanden wel 🙏🏽
Mannen die wreed of agressief zijn, of de extra's afnemen maar niet betalen, vernederende dingen zeggen zonder dat dit afgesproken is, mannen die spugen, condoom afdoen, stoten tot bloedens toe of je bijna stikken...
Dit hoor ik onderling en een aantal dingen zelf meegemaakt, maar dan sta je direct buiten bij mij. In een privé huis melden we t wel aan elkaar en de politie. Dus als niemand zich aan je voorstelt:
Ligt t aan jezelf.

Vandaar dat ik liever met vaste heren werk, dan weet ik wat ik kan verwachten. En die behandelen mij liefdevol en met respect en dan doe ik ook extra leuke dingen voor hen.
Ik ben sekswerker geen mortal combat 👌🏼
 
En wat hebben die dames welnie uitgespookt, dingen volgens afspraak niet nagekomen, valse beloftes, extra's die al zijn betaald en niet nakomen, enz.
Mannen maken ook nare dingen mee, als ik dat zo hier lees.
Ja en jullie kunnen dat makkelijk hier melden bij de recensies 🙏🏽
Met link naar de add, werknaam, locatie, beschrijving vd sekswerker dus wat is je punt eigenlijk.


Sekswerkers kunnen dit niet van hun klanten.
Ja je kan een fictieve naam en wandelnummer delen/melden. Maar een klant is veel minder makkelijk terug te herleiden dan een sekswerker.

Dus ik snap je punt niet. Want dit melden jullie al volop op fora.
Waarbij er vaak over en weer zelfs tips worden gegeven hoe je bepaalde sekswerkers kan overhalen tot handelingen die zij niet aanbiedt: Overigens vind ik dit walgelijk.
Klanten vergeten dat deze "tips" sekswerkers onnodig mentaal geweld aandoen. Ja ja het zijn ook gewoon mensen..
Doe daarmee wat je wilt als lezer 👌🏼

Een recensie over de klanten is dus niet zo relevant maar melden van misstanden wel.
Maar zoals @JokePrive ook opmerkt kan er ook sprake zijn van rancune vanuit een sekswerker naar een klant. Net zoals er soms sprake is van rancune vanuit de klant naar de sekswerker. Eindstand blijft het inschatten en afwegen.


Beste recensie die je als klant overigens kan krijgen is als je contact met haar kan opnemen op een manier dat het gros dit niet kan, een persoonlijk bericht "hoe het met je gaat of een persoonlijke omstandigheid ". Een cadeautje of extra tijd krijgen, een betaalde extra krijgen.
Reken maar dat de sekswerker je dan graag ziet. Niet alleen als klant maar ook als mens.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan