Recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste recensie die je als klant overigens kan krijgen is als je contact met haar kan opnemen op een manier dat het gros dit niet kan, een persoonlijk bericht "hoe het met je gaat of een persoonlijke omstandigheid ". Een cadeautje of extra tijd krijgen, een betaalde extra krijgen.
Reken maar dat de sekswerker je dan graag ziet. Niet alleen als klant maar ook als mens.
Precies zo!
 
Een recensie over de klanten is dus niet zo relevant maar melden van misstanden wel.
Maar zoals @JokePrive ook opmerkt kan er ook sprake zijn van rancune vanuit een sekswerker naar een klant. Net zoals er soms sprake is van rancune vanuit de klant naar de sekswerker. Eindstand blijft het inschatten en afwegen.
Ik, als klant, zou ook het liefst zien dat er een goede manier was om misstanden van klanten open en eerlijk te delen. Nu zie je dat dat alleen maar ondergronds en vanuit de anonimiteit gebeurt en zonder enige controle. Ik geloof blind dat sommige dames (of fakers) gewoon onder elkaar foto's en nummers uitwisselen van klanten waar ze iets tegen hebben, en de aanleiding kan werkelijk van alles zijn (ik ken verhalen van dames die boos worden als je een aanbetaling weigert of als je geen foto wil sturen, dat soort dingen).

Dan geef ik de voorkeur aan een vorm waar de beschuldigde ook inzicht in heeft en indien noodzakelijk kan reageren, maar hoe dat te verwezenlijken weet ik ook niet, wandelaars hebben natuurlijk geen advertentie om naar te verwijzen.
 
k geloof blind dat sommige dames (of fakers) gewoon onder elkaar foto's en nummers uitwisselen van klanten waar ze iets tegen hebben, en de aanleiding kan werkelijk van alles zijn (ik ken verhalen van dames die boos worden als je een aanbetaling weigert of als je geen foto wil sturen, dat soort dingen).
Ik heb dit zelf meegemaakt bij een raamdame in een raambuurt waar ik regelmatig kwam. kom, dame wilde mij niet binnen laten, omdat ik volgens een "vriendin" van haar, niet respectvol met de dames omging.
Ik kreeg dit later te horen van de dame, inmiddels ben ik wel welkom bij haar. Het is ook een van de beste dames in de straat met een uitstekende service.
 
Laatst bewerkt:
Pot verwijt de ketel. Of is dit jouw humor? Want ik ga stuk om jou 😂😂🙌🏽🤣🤣

Ik heb dit zelf meegemaakt bij een raamdame, dame wilde mij niet binnen laten, omdat ik volgens een "vriendin" van haar onrespectvol met de dames omging.
Ik kreeg dit later te horen van de dame, inmiddels ben ik wel welkom bij haar. Het is ook een van de beste dames in de straat met een uitstekende service.
Oh ja die kennen we ook. Dat komt vaak door onderlinge jaloezie vd dames.

Big spenders of heren die goed in bed zijn, worden ook vaker aangemerkt als "vervelende" klant. Niet omdat hij dit is maar omdat een bepaalde sekswerker die heer zelf wilt houden.
Als je geen big spender bent, niet vervelend bent geweest, ben je dus blijkbaar beter in bed dan de gemiddelde klant @Rony80 😋🐻
 
Oh ja die kennen we ook. Dat komt vaak door onderlinge jaloezie vd dames.

Big spenders of heren die goed in bed zijn, worden ook vaker aangemerkt als "vervelende" klant. Niet omdat hij dit is maar omdat een bepaalde sekswerker die heer zelf wilt houden.
Als je geen big spender bent, niet vervelend bent geweest, ben je dus blijkbaar beter in bed dan de gemiddelde klant @Rony80 😋🐻
Dat is ook een staaltje gevaarlijke reverse psychology...

"Pas op voor Teun, die is altijd dronken, slaat vrouwen, probeert altijd zijn condoom af te doen en heeft altijd te weinig geld bij zich."

-"oh, dat betekent zeker dat Teun een goddelijke bedpartner is die graag zijn geld laat rollen, daar moet ik een keer mee afspreken"
 
Dat is ook een staaltje gevaarlijke reverse psychology...

"Pas op voor Teun, die is altijd dronken, slaat vrouwen, probeert altijd zijn condoom af te doen en heeft altijd te weinig geld bij zich."

-"oh, dat betekent zeker dat Teun een goddelijke bedpartner is die graag zijn geld laat rollen, daar moet ik een keer mee afspreken"
Ja daar heb je zeker gelijk in. Maar het gebeurt dus wel..
Zie je hoe lastig dit onderwerp is 🙈🙈

Zou ook geen zeden politie willen zijn...ook geen admin wat dat betreft. Het is heel lastig om te weten hoe of wat.
Vaak bij meerdere geluiden van verschillende mensen over dezelfde persoon, kan dit doorslag geven.

"kan, wellicht, waarschijnlijk..." lastig dus
 
Ja en jullie kunnen dat makkelijk hier melden bij de recensies 🙏🏽
Met link naar de add, werknaam, locatie, beschrijving vd sekswerker dus wat is je punt eigenlijk.


Sekswerkers kunnen dit niet van hun klanten.
Ja je kan een fictieve naam en wandelnummer delen/melden. Maar een klant is veel minder makkelijk terug te herleiden dan een sekswerker.

Dus ik snap je punt niet. Want dit melden jullie al volop op fora.
Waarbij er vaak over en weer zelfs tips worden gegeven hoe je bepaalde sekswerkers kan overhalen tot handelingen die zij niet aanbiedt: Overigens vind ik dit walgelijk.
Klanten vergeten dat deze "tips" sekswerkers onnodig mentaal geweld aandoen. Ja ja het zijn ook gewoon mensen..
Doe daarmee wat je wilt als lezer 👌🏼

Een recensie over de klanten is dus niet zo relevant maar melden van misstanden wel.
Maar zoals @JokePrive ook opmerkt kan er ook sprake zijn van rancune vanuit een sekswerker naar een klant. Net zoals er soms sprake is van rancune vanuit de klant naar de sekswerker. Eindstand blijft het inschatten en afwegen.


Beste recensie die je als klant overigens kan krijgen is als je contact met haar kan opnemen op een manier dat het gros dit niet kan, een persoonlijk bericht "hoe het met je gaat of een persoonlijke omstandigheid ". Een cadeautje of extra tijd krijgen, een betaalde extra krijgen.
Reken maar dat de sekswerker je dan graag ziet. Niet alleen als klant maar ook als mens.
Dat is idd de beste recensie. Klinkt voor sommige ongeloofwaardig maar heb het mogen ervaren. En ervaar het nog steeds
 
Oh ja die kennen we ook. Dat komt vaak door onderlinge jaloezie vd dames.

Big spenders of heren die goed in bed zijn, worden ook vaker aangemerkt als "vervelende" klant. Niet omdat hij dit is maar omdat een bepaalde sekswerker die heer zelf wilt houden.
Als je geen big spender bent, niet vervelend bent geweest, ben je dus blijkbaar beter in bed dan de gemiddelde klant @Rony80 😋🐻
Ik denk inderdaad dat het een soort jaloezie was.
Maar vond het wel vernederend om geweigerd te worden bij een dame.
Gelukkig heb ik later leuke en memorabele tijden met de dame beleefd en bezoek ik haar af en toe nog steeds, en ze zei zelf dat ze slechte verhalen over mij had gehoord van een dame, die ze kon. En mij daarom weigerde.
 
Ik denk inderdaad dat het een soort jaloezie was.
Maar vond het wel vernederend om geweigerd te worden bij een dame.
Gelukkig heb ik later leuke en memorabele tijden met de dame beleefd en bezoek ik haar af en toe nog steeds, en ze zei zelf dat ze slechte verhalen over mij had gehoord van een dame, die ze kon. En mij daarom weigerde.
Er is niet enkel jaloezie onder dames. Wat ik nog zou begrijpen eventueel. Maar ook hier onder de wandelaars denk ik, waarom heb geen flauw idee. Het is toch perfect mogelijk dat je met een dvp een band kan opbouwen .
 
Nee man, we zijn allemaal dol op mekaar.
Dat is ook zo mieters.

Soms lijken we een stel schooljongens die in de bios aan het bekvechten zijn voordat de film begint maar dan is het gordijn stilletjes open gegaan, op het 12 meter brede doek verschijnt een close up afbeelding van schaamlippen op schermvullend formaat en we zijn op slag het geruzie vergeten.
 
Ik vroeg een dame eens of ze geen "friends" had onder de andere dames in de straat.
"There are no friends in this world", was haar antwoord.
Ik heb toch wel het idee, dat met name bij de Roemeense dames er wel vriendschappen zijn, vaak heb ik begrepen dat ze elkaar al konden van uit het thuisland en elkaar ook wel helpen met bepaalde zaken.
 
Ik heb toch wel het idee, dat met name bij de Roemeense dames er wel vriendschappen zijn, vaak heb ik begrepen dat ze elkaar al konden van uit het thuisland en elkaar ook wel helpen met bepaalde zaken.
Veel Roemeense dames uit de Doubletstraat komen uit Galaţi en omgeving. Zijn ook door elkaar de business ingerold.
 
Het zijn natuurlijk hoe dan ook concurrenten

En het zijn net mensen.
Klopt we zijn gewoon mensen haha. Geld en vriendschappen gaan niet altijd samen.
Je doet het werk natuurlijk vooral voor jezelf en niet voor je collega of vriendin.

Maar dat geld voor elke concurende baan .

Natuurlijk zijn er ook altijd collega's die vriendinnen worden.
Ik heb er ook een paar. Maar dat zijn niet mijn concurrenten.
 
Je hebt ook nog een andere variant, die ik in dit topic nog niet voorbij zag komen. Geval meegemaakt dat iemand hier juist positieve recensies schreef over een dame. En daarna met mij (en waarschijnlijk anderen die ook hadden geschreven) in een privé conversatie een beetje amicaal ging lopen doen. En langs z'n neus weg naar wat details probeerde te vissen over de dame, zoals 'waar heb jij haar ontmoet, zit ze ook daar en daar?'
Ik vond dat wat gek, plus wat details die hij beschreef klopten niet met mijn ervaring. Ik heb bij de dame gecheckt en bleek dat die recensies fake waren en hij haar al lang aan het stalken was en zo aan info probeerde te komen.
Admin heeft wat teksten hier verwijderd, de gebruiker zelf is ook niet meer actief. Maar helaas heeft de dame hierdoor ook de pijp aan Maarten gegeven. Best creepy.
 
Je hebt ook nog een andere variant, die ik in dit topic nog niet voorbij zag komen. Geval meegemaakt dat iemand hier juist positieve recensies schreef over een dame. En daarna met mij (en waarschijnlijk anderen die ook hadden geschreven) in een privé conversatie een beetje amicaal ging lopen doen. En langs z'n neus weg naar wat details probeerde te vissen over de dame, zoals 'waar heb jij haar ontmoet, zit ze ook daar en daar?'
Ik vond dat wat gek, plus wat details die hij beschreef klopten niet met mijn ervaring. Ik heb bij de dame gecheckt en bleek dat die recensies fake waren en hij haar al lang aan het stalken was en zo aan info probeerde te komen.
Admin heeft wat teksten hier verwijderd, de gebruiker zelf is ook niet meer actief. Maar helaas heeft de dame hierdoor ook de pijp aan Maarten gegeven. Best creepy.
Ik heb niet veel recensies geschreven, maar ik kreeg ook vreemde privé reacties. Dat heeft mij zeer terughoudend gemaakt ten aanzien van het schrijven van recensies.
 
Je hebt ook nog een andere variant, die ik in dit topic nog niet voorbij zag komen. Geval meegemaakt dat iemand hier juist positieve recensies schreef over een dame. En daarna met mij (en waarschijnlijk anderen die ook hadden geschreven) in een privé conversatie een beetje amicaal ging lopen doen. En langs z'n neus weg naar wat details probeerde te vissen over de dame, zoals 'waar heb jij haar ontmoet, zit ze ook daar en daar?'
Best creepy.
Dat maak ik ook vaker mee helaas.
Is zeker creepy.
Daarom is het fijn dat je als het kan even met de sekswerker checked indien dat mogelijk is voordat je allerlei privé informatie deelt. Je weet namelijk helemaal niet met wie je praat online...

Snap je, daarom deed ik dus aan koffie dates op een openbare plek. 🙏🏽
 
Dat maak ik ook vaker mee helaas.
Is zeker creepy.
Daarom is het fijn dat je als het kan even met de sekswerker checked indien dat mogelijk is voordat je allerlei privé informatie deelt. Je weet namelijk helemaal niet met wie je praat online...

Snap je, daarom deed ik dus aan koffie dates op een openbare plek. 🙏🏽
Uiteraard en is je volste recht
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan