Recensies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als klanten niet tevreden zijn ok, kan gebeuren, maar met een smile vertrekken om nadien een kutresencie te plaatsen is verschrikkelijk laf.
Ik vind dat het ook niet alleen bij de sekswerker ligt. Ben je als klant niet blij zeg t dan meteen, dan kunnen we er iets mee doen.
Als ik bij de kapper ontevreden ben zeg ik het ook gelijk. Nadien heeft weinig zin dan is t al verpest.
En vrouwen waar ik mee samenwerkte die het na maanden nog nodig vinden om mij in een slecht daglicht te zetten. Wel blij te weten dat ik nog interessant ben om over te roddelen. 🤣
😅😂
Lekker laten gaan❤️
 
Ik vind dat het ook niet alleen bij de sekswerker ligt. Ben je als klant niet blij zeg t dan meteen, dan kunnen we er iets mee doen.
Als ik bij de kapper ontevreden ben zeg ik het ook gelijk. Nadien heeft weinig zin dan is t al verpest.

😅😂
Lekker laten gaan❤️
Altijd lastig, als je tijdens de date zegt dat je niet tevreden bent loop je kans dat je direct ruzie hebt en de date over is.. Voor je de deur uit loopt heeft meestal ook geen nut meer, het kwaad is al geschiet, en terug ga je meestal dan toch nooit meer.

Wat rest is een slechte recensie schrijven om andere te behoeden.
 
Altijd lastig, als je tijdens de date zegt dat je niet tevreden bent loop je kans dat je direct ruzie hebt en de date over is.. Voor je de deur uit loopt heeft meestal ook geen nut meer, het kwaad is al geschiet, en terug ga je meestal dan toch nooit meer.
Mee eens. Een hele enkele keer heb ik na de daad opbouwende kritiek/feedback/advies gegeven. Dat werd niet in dank afgenomen om het zacht uit te drukken. Ik bracht het rustig en kalm. Dat doe ik niet meer.
 
Feedback ontvangen blijft moeilijk voor de meesten. Voelt als falen i.p.v. een kans om te verbereren. Kortom wordt als negatief ervaren i.p.v. positief.

Ook voor degenen die om feedback vragen; als je een gevoelige snaar bij hen raakt dan slaat de stemming om en/of men gaat in de verdediging.
#jamaarjij

Niks zo moeilijk als communicatie tussen mensen
 
Je kan altijd iets zeggen over de handeling in het moment.
Zachter of harder of sneller of juist langzamer.

Een hoofd kan je niet veranderen. Dan kan je gewoon kiezen niet te betalen en weer weg te gaan.

En ook duidelijk van te voren (voor het betalen) nog eens doornemen wat jij als klant verwacht. -Dus ook bv: Laten we allebei onze telefoon op geluid uit te zetten. Ik zie dat vaak als terecht negatieve feedback-
Vraag ook wat de sekswerker absoluut niet wilt.
Kijken hoe de sekswerker reageert En op basis vd reactie, beslissen en dan pas betalen.
Duurt 2 minuutjes.
In die 2 minuutjes kan je ook aftasten of jullie een klik hebben (manier van praten, reageren, energie, geur).


Alles wat achteraf is valt vaak slechter. Maar heb jij het van te voren goed aangegeven, dan ligt het meer bij de sekswerker.
Zeg je nergens wat van terwijl je niet tevreden bent, dan ligt het merendeels aan jou als klant.

*Zo hou ik bv niet van baffen en gebaft worden. Omdat ik daarna niet kan zoenen. Moet er eerst een heel ritueel gedaan worden met tanden poetsen etc. Dat haalt de jus uit de date.
Ik geef dit altijd aan, als iemand die wens heeft. En toch houden sommige zich er niet aan..Ik zeg het dan wel meteen en ga ik helpen met mondwater etc.
Ik blijf verder ook gewoon lief. Maar ben dan op mijn hoede en dat is irritant.a
Zo een klant komt dan niet meer in aanmerking voor een date bij mij.
En nee ik zeg dat niet na de date, zodat iemand nog met een lekker gevoel huiswaarts gaat. Maar ben daarna niet meer bereikbaar voor die klant.

Kortom:
Hoe kan iemand in welke situatie maar ook weten wat je fijn vind als je dit niet zegt? Dit leer ik zelfs als basis aan kinderen: Geef aan wat je wilt, geef je grenzen aan.
En, als je het wel weet maar negeert dan ben je dus verkeerd bezig (geld voor beide). Als je iets niet wilt als sekswerker zeg dat gewoon gelijk. Beloof niet dingen die je niet gaat doen.

Je kan of op het paard gaan zitten en de teugels in handen nemen, of achter het paard gaan aanrennen.
Je weet vast wel wie de beste tijd heeft gehad...


Ps: Als in jou beleving de sekswerker haar eigen plan trekt, hebben jullie dus geen match. Een ander vind die dominantie wellicht juist lekker (jargon: zeester lol).
Dan maakt t dus niet uit of je t van te voren of tijdens de seks bespreekt.
Maar doe dit wel!
Een sekswerker die daarna boos wordt zit dan wellicht niet in haar juiste rol...Femmedom zou haar dan beter liggen en jou niet. Maar dat moet je inderdaad wel even melden als slechte service. ✔️
 
Laatst bewerkt:
Snap de strekking niet zo. Tuurlijk zal er af en toe een wraakrecensie zijn, maar je gaat me niet wijsmaken dat dat het overgroot deel van de populatie kan zijn. Er zijn nog steeds een hoop dames met bijna alleen maar goede recensies. Hoe lukt het hun dan? Hebben zij geen klanten die moeilijk doen of teleurgesteld raken en wraak zouden willen nemen. Er zal vast her en der een wandelaar zijn die buitenproportioneel zal reageren, maar als je een paar pagina's aan recensies hebt inmiddels ga je mij niet vertellen dat de rode draad daarin niet klopt. Dat is flauwekul.
 
Ik vind het verschrikkelijk dat mannen die op hun teentjes getrapt zijn een hoop slechte recenties schrijven. Ik vermeld duidelijk jn mijn advertenties wat mogelijk is en ik hou mij daar ook aan. Als ze blijven doordrammen over iets dat ik echt niet doe nemen ze wraak door mij zwart te maken op girlsreview. Laf en kinderachtig. Eigenlijk zou ik me kapot moeten lachen, maar als mensen af haken door wat ze lezen is het echt niet leuk.
Ik neem recensies altijd met een flinke korrel zout. En andersom komt ook voor dat een dvp voor zichzelf een uitmuntende recensie of recensies opschrijft. En je haalt een te slechte of te goede recensie er wel uit. Als er zeg maar 10 recensies geschreven zijn, dan geeft dat wel een bepaald beeld om wel of niet te gaan.
 
Jullie heren beseffen niet dat wij dames met 10x zoveel fakers, tijdverspillers, no shows, respectloze en zelfs gevaarlijke situaties te maken hebben en wij nooit van te voren weten met wie we te maken hebben. Jullie hebben de reviews als referentie kader waardoor jullie precies weten wie wel en niet betrouwbaar is. Daar gaat het om. Reviews zijn persoonlijke meningen waar eigenlijk niemand wat aan heeft. Maar wel of een dame geen faker of oplichtster is...daar zou het om moeten gaan.
Dat ben ik helemaal met je eens echter werkt dat andersom ook zo. Als een dvp iemand op de fakerslijst zet dan kan een man daar niks mee of aan doen. Sterker nog, vaak weet ie niet eens dat hij daarop staat.
Daarnaast zou verificatie dmv telefoonnummer vermelding oid niks aan betrouwbaarheid bijdragen omdat het gros van de wandelaars een prepaid nummer heeft en dus toch regelmatig wisselt…
Ik vind wel dat een review een wisselwerking nodig heeft…soms is het een momentopname maar soms is een dvp echt gewoon zo en zijn mindere reviews gewoon op z'n plaats net zoals dat voor wandelende fakers geldt. Maar om het nou sec een persoonlijke mening te noemen waar niemand iets aan heeft…vind ik niet helemaal juist gewaardeerd.
Maar wie ben ik…😬
 
Zo een klant komt dan niet meer in aanmerking voor een date bij mij.
En nee ik zeg dat niet na de date, zodat iemand nog met een lekker gevoel huiswaarts gaat. Maar ben daarna niet meer bereikbaar voor die klant.
Eigenlijk.is dat jammer,
Je geeft dan geen terugkoppling of directe verklaring aan je klant.
Zijn verwachting wordt niet bijgesteld en komt daarna tot de conclusie dat je onbereikbaar bent, met wellicht onbegrip.als resultaat en mogelijk ook onvrede etc.
Ik interpretreer het als confict vermijdend en natuurlijk snap ik dat, maar is wel jammer vind ik.
 
Eigenlijk.is dat jammer,
Je geeft dan geen terugkoppling of directe verklaring aan je klant.
Zijn verwachting wordt niet bijgesteld en komt daarna tot de conclusie dat je onbereikbaar bent, met wellicht onbegrip.als resultaat en mogelijk ook onvrede etc.
Ik interpretreer het als confict vermijdend en natuurlijk snap ik dat, maar is wel jammer vind ik.

Het is toch duidelijk aangegeven aan het begin? Als een cliënt gezegd wordt iets niet te doen en hij doet het wel ( want het zal wel loslopen ), dan komt die er bij mij ook niet meer in. Afspraak is afspraak en daar hou je je aan of niet. Doe je het niet, dan hoef je niet meer te komen en nee dat hoeven en gaan wij niet uit te leggen. Even nadenken voortaan en gewoon niet doen, wat is daar zo moeilijk aan? 😳
Ik hou er ook niet van als iemand uitgebreid mijn aars of mijn tenen likt en dan vollop met je gaat zoenen. Dat is IEWWWWWW 🤢
 
Ik denk dat het ook weleens voorkomt dat een wandelaar na een bezoekje bij zichzelf denkt "daar ga ik niet meer heen" zonder dat hij even terugloopt en uitlegt of appt hoe het precies zit allemaal ;-)
Klopt, maar het contact voor een afspraak loopt in beginsel van klant naar dvp, niet andersom. Dus zal de klant harder geconfronteerd worden met genegeerd worden. En ja dat voelt gewoon klote, zou zelf liever een reden horen. Moet ik bij zeggen dat het wellicht juist bij Layla extra frustrerend zal voelen omdat ze door bijvoorbeeld haar deelname aan dit forum juist extra toegankelijk lijkt.

Gewoon mijn gedachtes, het is het uiteraard aan de dvp hoe dit in te vullen.

De enkele keer dat een vaste dame mij appt om te melden dat ze me al een tijd niet heeft gezien sta ik haar te woord, maar dat is zeer zeldzaam.

Aan alle dames die zitten te wachten tot ik eindelijk weer bij ze terugkom... mijn excuses?
 
Is dat zo? Ik zou dat natuurlijk respecteren, als je dat zou aangeven, maar toen ik dat de eerste keer bij mijn favoriete deed, kuste ze me daarna gretig zelf, wat ik heel opwindend vond. Voelde me echt close met haar...
Uit nieuwsgierigheid... zou je dat in een monogame relatie ook niet leuk vinden ?
Heb ook al wel -meermaals- gemerkt dat, wanneer het écht geil wordt, eerdere 'remmingen' gewoon overboord gaan hoor! Kussen, likken, zuigen... en dan weer hevig tongzoenen... Haha! Love it! Je wordt gewoon beiden zo 'gek'... dat 'lusten & driften' en 'genot & plezier' gewoon alles overheersen. En als je dan ook nog een langdurig aangehouden krachtige erectie hebt... én je weet hoe die te gebruiken... OMG!

Zelf ga ik dan ook wel telkens -voor de actie- grondig douchen. In het bijzijn van de dame.Helpt natuurlijk ook.
En... verder arriveer ik steeds verzorgd en stijlvol gekleed. Naar de kapper geweest, vers geschoren, nagels kort, tanden gepoetst... Je krijgt maar 1 gelegenheid om een goede eerste indruk te maken hoor! En... dat wordt blijkbaar onderschat door vele wandelaars...
 
Laatst bewerkt:
Begrijp ik hier dan uit dat de dames vies zijn van zichzelf?

Beffen is niet meer zoenen......
Rimmen is niet meer zoenen.....
Ze heeft het over baffen= aars likken. Snap dat iemand dan niet meer wil zoenen daarna. Enne.. het wordt duidelijk aangegeven aan het begin. Dan moet je het gewoon niet doen 🤷‍♀️
 
Mensen,,,, we wijken af. 😴😴

Soms…maar dan ook soms hè , zou het gewoon eens mogelijk moeten zijn om het een keer niet met elkaar eens te hoeven zijn. Hij denkt dit, en zij denk dat…! Prima , klaar zo en niks mis mee. Wellicht veel handiger en leuker dan dat iemand (hij of zij) zich opvreet over dat haar /zijn mening niet bij de ander in de strot geduwd krijgt. Klinkt heel wijs en cliché maar tis zo… zover ik weet communiceren hier geen echtparen met een huwelijk over en weer dus niemand hoeft iemand wat wijs te maken. Advies daarentegen kan altijd uiteraard! Peace mensuh
 
Eigenlijk.is dat jammer,
Je geeft dan geen terugkoppling of directe verklaring aan je klant.
Zijn verwachting wordt niet bijgesteld en komt daarna tot de conclusie dat je onbereikbaar bent, met wellicht onbegrip.als resultaat en mogelijk ook onvrede etc.
Ik interpretreer het als confict vermijdend en natuurlijk snap ik dat, maar is wel jammer vind ik.
Ik denk dat er wel wederom een groot verschil is tussen NL dvp's die echt een klantenkring op willen bouwen, als buitenlandse dames van het rondreizende circus.

Ik was pas bij een dame die gewoon haar ding doet, maar wel compleet zonder emotie en amper contact met de klanten.
Ik lees en hoor van andere gebruikers op dit forum dezelfde ervaringen bij haar.
Bij dit soort dames heeft terugkoppeling gewoon echt geen nut.. ze hebben gewoon een pleuris hekel aan hun werk, en doen het puur voor het geld.
 
Het is toch duidelijk aangegeven aan het begin? Als een cliënt gezegd wordt iets niet te doen en hij doet het wel ( want het zal wel loslopen ), dan komt die er bij mij ook niet meer in. Afspraak is afspraak en daar hou je je aan of niet. Doe je het niet, dan hoef je niet meer te komen en nee dat hoeven en gaan wij niet uit te leggen. Even nadenken voortaan en gewoon niet doen, wat is daar zo moeilijk aan? 😳
Ik hou er ook niet van als iemand uitgebreid mijn aars of mijn tenen likt en dan vollop met je gaat zoenen. Dat is IEWWWWWW 🤢
Joke,

Ik volg met wat je zegt.. maar jij weet ook als geen ander welke fetisj en seksuele voorkeuren mannen hebben.
Aars, of tenen likken, fisten, dominantie, bull, borstvoeding willen drinken, kan zo wel een heel lijstje neerzetten haha. Ik ken een DVP die krijgt 2x per maand een keurige doorsnee huisvader op bezoek. Die man komt binnen drinkt iets, maken kort praatje, en die man heeft ook een fetisj. De man gaat naakt languit op de grond liggen, en dan moet zij over hem heen lopen, dat kan ook wisselend zijn met sneakers aan. Ook plast zij over hem heen. De dame gaat dan op een stoel zitten en roept dan dingen als: ''je bent een nietsnut'' ''moet je jezelf nu eens zien staan'' dat soort teksten, en die man staat dan wild aan zijn pielemuis te sjorren, en komt dan als bonus klaar op de borsten van de dame. Man gaat even douchen, kleedt zich aan, drinkt nog wat, geeft geld aan de DVP en hij gaat weg. Die man komt 2x per maand voor dit spelletje bij die DVP.

Het mes snijdt aan twee kanten over recensies. Mannen kunnen bij slechte ervaring(en) negatief schrijven. Maar DVP kunnen er ook wat van hoor. Ik weet uit de Hookers tijd dat er geregeld over ''hot'' dames alleen posirief werd gecensureerd. Bij zo dame zelf een keer date geboekt, en aap kwam al snel uit de mouw, dat als ik positief zou schrijven, ik bij de volgende date korting zou krijgen. Die meiden pakte dat heel sneaky aan. Als goed is wisten ze dit bij Hookers ook wel. Maar tsja wat doe je eraan?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan