Recensie Milou, Leeuwarden (voorheen Den Bosch) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
349
15/09/21
137
50
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3763388-milou
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze is wel heel erg snel op teentjes getrapt wanneer je een date met haar wil maken. Te veel appen of te veel bellen daar is ze niet van gediend. Hou daar rekening mee, je begeeft je op het randje van geblokkeerd te worden.

Ik wilde al heel lang een date met haar maken, iets hield mij altijd tegen. Uiteindelijk heeft mijn nieuwsgierigheid het gewonnen.

Milou lijkt op haar hooker heels heel lang, maar zonder deze hakken is het een vrouw van 1.60 tot 1.70m.

Ze heeft lekkere rondingen op de juiste plekken. Niet mollig! laten we zeggen curviness is haar trademark.

Volgens haar profiel is pzc mogelijk, heb er nooit naar gevraagd.

Pijpen kan ze lekker, niet lang laten doen want ik wilde graag doggy doen met haar omdat ze een curvy reet heeft en ik van het uitzicht wilde genieten.

Vervolgdate zal er komen. Hoop dat het ietsje losser gaat van beide kanten. Ze praat alsof je bij de slager staat en de dame vraagt 'anders nog iets? '. Het mag mijn inziens wel iets minder fake.

Milou staat ook op alle fansites, maar waarom zou je haar hierop sponseren terwijl je haar in het echt kan bekijken en goed kan neuken!
 
Laatst bewerkt:
Ben in het verleden ook wel eens bij haar geweest. Vond haar erg afstandelijk, af gesproken om ook te tongzoenen, maar daar kwam niets van terecht, voor een uur betaald, maar binnen 30 minuten stond ik weer buiten, wat mij betreft geen aanrader
 
Ben in het verleden ook wel eens bij haar geweest. Vond haar erg afstandelijk, af gesproken om ook te tongzoenen, maar daar kwam niets van terecht, voor een uur betaald, maar binnen 30 minuten stond ik weer buiten, wat mij betreft geen aanrader
Hoe heb je dat afgesproken via app of tijdens je date. Ze geeft expleciet aan het niet te doen.
 
Lang geleden ook bij haar geweest. Op zich een prima date pzc beetje beffen beetje zoenen. Alleen is ze toch in haar mind erg jong. Dit type meid is een proto type golddigger. Geld cashen meteen naar coffeshop, zag haar toch echt naar toe rijden.

Verder wel een lekker natuurlijk lichaam, toen nu aan haar foto's te zien heeft ze duckface lippen en nog andere zaken verbouwd.

Advies niet doen, deze dame wil alleen geld en JBP. Just Being Pretty.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan