Recensie Yasmine, Den Haag (voorheen Zoetermeer) 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DonaldDucky

Stamgast
425
29/09/21
353
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6705102-yasmine https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/marokkaanse-curvy-schoonheid-ontvangt-jou-graag_8357769
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een date gehad met Yasmine, ze ontvangt in Zoetermeer. Wijk ken ik niet.

Ontvangst is in flatgebouw, je wordt ontvangen door de gastvrouw die je naar de keuken begeleidt ondertussen kun je een glimp van Yasmine zien. Zij stond namelijk heel even achter de gastvrouw.
In de keuken zie je een een klein a4 reclamebord staan met haar naam en prijzen. Net als een privehuis. Wellicht wordt het huis ook als privehuis gebruikt.

Na paar minuten kon ik naar haar kamer. Een curvy dame met krullen en mooie grote borsten. Ze heel lief en doet haar best om het naar je zin te maken.

Pijpen doet ze lekker, het neuken opzich vrij standaard. Zij erop, ik erop en gefinished in Doggy.

Herhalingvatbaar 6/10, dit heeft niet te maken met haar, maar met mij. Ik ben toch meer liefhebber van pettite. Maar wilde het een keer geprobeerd hebben.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/marokkaanse-curvy-schoonheid-ontvangt-jou-graag_8357769
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren deze dame bezocht. Ontvangt in een rustige flat in Zoetermeer. Beetje aparte ontvangst inderdaad, alsof je in een privé club bent maar dan bij iemand thuis.

Dame is aardig, verzorgd. Ik vond haar niet per se mollig maar ook niet slank. Ik denk dat ze of afgevallen is or bevallen is van een kind. Je zag duidelijk strepen op haar buik. Ik vind dat niet storend.

Verder twijfel ik of ze Marokkaanse is, ik zou eerder zeggen, half blank/zwart. Bij uiterlijk toch maar Arabisch aangeven.

Pijpen en neuken was prima. Niets bijzonders maar ook niets op aan te merken. Voor mij wel voor herhaling vatvaar omdat de prijs/kwaliteit verhouding prima is en de dame qua uiterlijk mijn type is.
 
Dame is aardig, verzorgd. Ik vond haar niet per se mollig maar ook niet slank. Ik denk dat ze of afgevallen is or bevallen is van een kind. Je zag duidelijk strepen op haar buik. Ik vind dat niet storend.

Verder twijfel ik of ze Marokkaanse is, ik zou eerder zeggen, half blank/zwart. Bij uiterlijk toch maar Arabisch aangeven.
Komen de fotos van de advertentie overeen met de dame in kwestie?
Want op de fotos ziet ze er goed uit.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb afgelopen vrijdag (gisteren) Yasmine bezocht. Afspraak maken ging makkelijk via de app.

Inderdaad bij binnenkomst wordt je opgehaald door een jonge dame en dan komt Yasmine en kan je naar de slaapkamer.

Ik moet zeggen ik heb genoten van de seks. Ze begon mij vanzelf te tong zoenen en ik mocht haar vingeren en beffen. Ze deed een cd om en ging pijpen. Helaas door de cd kreeg ik hem niet omhoog. Ze zei maak je niet druk, cd weg en pzc. Hoefde voor dit allemaal niet extra te betalen. Ze was zelf super aardig en luisterde goed naar wat je wilde.

Al met al was het voor mij 45 heerlijke minuten. Heb haar doggy geneukt, cowgirl en toen heeft ze me daarna zonder condoom gepijpt tot ik klaar kwam. Alleen niet in mond of gezicht. Spoot op me eigen buik en haar hand.

Voor mij is de herhaling na deze ervaring dus groot.
 
Gisteren deze dame bezocht. Ontvangt in een rustige flat in Zoetermeer. Beetje aparte ontvangst inderdaad, alsof je in een privé club bent maar dan bij iemand thuis.

Dame is aardig, verzorgd. Ik vond haar niet per se mollig maar ook niet slank. Ik denk dat ze of afgevallen is or bevallen is van een kind. Je zag duidelijk strepen op haar buik. Ik vind dat niet storend.

Verder twijfel ik of ze Marokkaanse is, ik zou eerder zeggen, half blank/zwart. Bij uiterlijk toch maar Arabisch aangeven.

Pijpen en neuken was prima. Niets bijzonders maar ook niets op aan te merken. Voor mij wel voor herhaling vatvaar omdat de prijs/kwaliteit verhouding prima is en de dame qua uiterlijk mijn type is.
Hii Barry14,

Yasmine hier. Dankjewel voor je review en je aardige woorden. Leuk dat je me nog een keer komt bezoeken. Ik wil nog wel even duidelijk maken dat ik volbloed Marokkaans ben. Ik kan me voorstellen dat iemand met een andere achtergrond het misschien niet altijd ziet. Ik hoop niet dat mensen door jouw review nu ook gaan twijfelen aan mijn afkomst en betrouwbaarheid dus vandaar dat ik reageer. Dit is mijn werk en dat neem ik erg serieus. Marokkanen kunnen een lichte of donkere huidskleur hebben. Ook heeft de een krullen en de ander niet. Lichte ogen of juist donker. Ik heb mijn ID altijd bij me en kan het gewoon bewijzen. Bij twijfel mag je hier altijd naar vragen! Verder spreek ik ook Arabisch.

Anyway, nogmaals bedankt en ik zie ernaar uit om je weer te zien!

X Yasmine
 
Laatst bewerkt:
Een date gehad met Yasmine, ze ontvangt in Zoetermeer. Wijk ken ik niet.

Ontvangst is in flatgebouw, je wordt ontvangen door de gastvrouw die je naar de keuken begeleidt ondertussen kun je een glimp van Yasmine zien. Zij stond namelijk heel even achter de gastvrouw.
In de keuken zie je een een klein a4 reclamebord staan met haar naam en prijzen. Net als een privehuis. Wellicht wordt het huis ook als privehuis gebruikt.

Na paar minuten kon ik naar haar kamer. Een curvy dame met krullen en mooie grote borsten. Ze heel lief en doet haar best om het naar je zin te maken.

Pijpen doet ze lekker, het neuken opzich vrij standaard. Zij erop, ik erop en gefinished in Doggy.

Herhalingvatbaar 6/10, dit heeft niet te maken met haar, maar met mij. Ik ben toch meer liefhebber van pettite. Maar wilde het een keer geprobeerd hebben.
Hii DonaldDucky,

Yasmine hier. Bedankt voor je review en aardige woorden. Er staat inderdaad een prijzenlijst in de keuken. Zo wordt het voor klanten wat makkelijker mochten ze iets willen wijzigen wat betreft hun afspraak. Ik wil nog wel even duidelijk benoemen dat het huis niet als privéhuis wordt gebruikt. Ik ben de enige die daar werkt, maar de ontvangst is wel zo geregeld en dat er een gastvrouw is.

Ik snap dat je een keer wat anders wilde proberen en leuk dat je mij hebt uitgekozen! Eerlijk van je dat je aangeeft dat je voorkeur ergens anders ligt.


X Yasmine
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6705102-yasmine
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden bezocht in Den Haag. Je kunt in de garage bij haar gratis parkeren, op straat is het betaald. Yasmine is een lieve, intelligente, mooie dame. Ze is curvy op de juiste plekken. Alleen vond ik haar te terughoudend tijdens de daad. Wellicht hadden we ook geen klik.

De communicatie wie WA is echt uitstekend. Daar kunnen andere dames wat van leren, zeer netjes en altijd krijg je een reactie. Zij regelt alles zelf zonder een tusenpersoon. Kortom, prima date maar voor mij geen groot herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6705102-yasmine
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na al heel lang nieuwsgierig te zijn geweest door haar profiel met geweldige foto's, heb ik vorige week de stoute schoenen aangetrokken en heb ik met Yasmine afgesproken. Ze ontving in Wassenaar in een heel net appartement. Het contact via Whatsapp verliep heel soepel. Ze reageert snel en lijkt het leuk te vinden in de aanloop naar de date contact te onderhouden.

Op mijn verzoek ontving ze met hoofddoek om. Ze had heel sexy, zwarte lingerie aan. Wat meteen opviel was dat ze neuspiercings heeft (en later zag ik ook tatoeages). Dat verwacht je niet bij Marokkaanse meiden, en meestal vind ik dat ook niet zo aantrekkelijk, maar bij Yasmine deed het niets af aan haar schoonheid. Ze is exact de dame van de foto's. Heel grote borsten, grote Marokkaanse kont.

Ik was zo opgewonden dat ik niet veel langer wilde wachten. Ik betaalde, we zoenden wat en ze leidde me al snel naar boven. Met hoofddoek om heeft ze me heerlijk gepijpt (zonder condoom). Met zichtbaar plezier nam ze mijn pik diep in haar mond en ik mocht even later in haar mond klaarkomen. Slikken deed ze niet, maar dat is natuurlijk geen enkel probleem.

Ik had goed voorzien dat ik met deze dame veel plezier kon gaan beleven en had gelukkig voor anderhalf uur gekozen. Yasmine is een heel lieve meid en ze is ook behoorlijk slim. Leuk om een gesprek mee te voeren. We hebben de tijd heel geil besteed. We hebben elkaar gemasseerd, ik mocht haar beffen en vingeren, ik heb haar geneukt (met condoom). Ook heeft ze me nog een paar keer gepijpt. In totaal ben ik twee keer klaargekomen. Ze heeft me echt helemaal leeggezogen.

Conclusie: heel fijne dame, ze is heel geil en geniet van de seks. Haar pijpkunsten is zijn ongeëvenaard. Grote kans dat ik snel weer een afspraak maken. Dank voor de geile en gezellige middag, Yasmine.
 
Terug
Bovenaan Onderaan