Redlights offline?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij mij werkt de site gewoon maar heb wel een ander issue bij 7 van de 10 profielen kan ik al geruime tijd de prijzen van de dames niet meer zien.
Hebben meer heren daar last van of is het gewoon omdat veel dames hun tarieven niet meer standaard in de advertentie plaatsen?
Of is er een andere manier waarop de tarieven ineens wel zichtbaar worden?
 
Luna,

Bedankt voor de tip, maar helpt helaas niet.
Ik kan wel op Redlights.nl . Als ik dan het nederlandse vlaggetje vervang door het Belgische (om zo op Redlights.be te komen) dan krijg ik terug bovenstaande melding :(
 
bij 7 van de 10 profielen kan ik al geruime tijd de prijzen van de dames niet meer zien.
Hebben meer heren daar last van of is het gewoon omdat veel dames hun tarieven niet meer standaard in de advertentie plaatsen?
Dit probleem heb ik ook al een tijdje. Ik heb intussen de gewoonte als een dame geen prijzen opgeeft, ik ook de moeite niet meer doe om haar te contacteren.

Verder werken RL en QR, en kan ik ook inloggen (FireFox W10). Ik heb tijdens de middag wel een reboot gedaan van mijn laptop.
 
Bij mij in Zeeuws Vlaanderen (kpn) krijg ik hem thuis op de WiFi niet open. Waneer ik mijn wififunctie afzet op mijn gsm en overga op mobiel netwerk gaat RL wel open maar op een vreemde manier. De zoekfuncties (filters) zijn vrijwel allemaal verdwenen! Volgens mij is er iets mis bij RL en niet bij de providers wat sexjobs en kinky werken wel normaal!
 
Laatst bewerkt:
Reactie van RL op mijn melding.

Hallo,

Onze excuses voor de problemen, we hebben een korte onderbreking gehad door het in gebruik nemen van nieuwe infrastructuur.
Deze problemen zouden ondertussen moeten opgelost zijn.

Bij sommige providers zou het probleem echter nog tot ongeveer 10u vandaag kunnen duren.

Laat gerust weten als er vragen zijn.
Nog een prettige dag.

Tom
Redlights Helpdesk
 
Reactie van RL op mijn melding.

Hallo,

Onze excuses voor de problemen, we hebben een korte onderbreking gehad door het in gebruik nemen van nieuwe infrastructuur.
Deze problemen zouden ondertussen moeten opgelost zijn.

Bij sommige providers zou het probleem echter nog tot ongeveer 10u vandaag kunnen duren.

Laat gerust weten als er vragen zijn.
Nog een prettige dag.

Tom
Redlights Helpdesk
bedankt voor de reaktie:)
 
Da´s balen... Geen idee wat oorzaak kan zijn. Zijn er misschien IT´ers onder ons wandelaars 🤔

Ja.

Men is bezig een overstap te maken van Cloudflare naar een andere aanbieder.

Cloudflare is leuk, maar extreem prijzig. Niet zo raar als je met beide websites meer dan 900 terabit per maand verstookt. Dus je zal zo nu en dan een hikje zien.
 
Reactie van RL op mijn melding.

Hallo,

Onze excuses voor de problemen, we hebben een korte onderbreking gehad door het in gebruik nemen van nieuwe infrastructuur.
Deze problemen zouden ondertussen moeten opgelost zijn.

Bij sommige providers zou het probleem echter nog tot ongeveer 10u vandaag kunnen duren.

Laat gerust weten als er vragen zijn.
Nog een prettige dag.

Tom
Redlights Helpdesk
Dank je wel voor de update :)
 
Reactie van RL op mijn melding.

Hallo,

Onze excuses voor de problemen, we hebben een korte onderbreking gehad door het in gebruik nemen van nieuwe infrastructuur.
Deze problemen zouden ondertussen moeten opgelost zijn.

Bij sommige providers zou het probleem echter nog tot ongeveer 10u vandaag kunnen duren.

Laat gerust weten als er vragen zijn.
Nog een prettige dag.

Tom
Redlights Helpdesk

TOM !!!

1685540778958.png

Edit: is blijkbaar al opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik nu ook:

Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren
redlights.be gebruikt een niet-ondersteund protocol.
ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH
Niet-ondersteund protocol
De client en server ondersteunen geen algemene SSL-protocolversie of coderingssuite.


Wel vreemd dat ik via de omweg van #17 wel op site kom, maar niet kan inloggen oid.

Aanvulling,
Sorry, wel alleen op de old.redlights.be, niet op de nieuwe.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan