Regelmatig vreemde mannen aan de deur: politie ontdekt Amstelveense bordeelwoningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een link van de website van de Rijksoverheid zelf gedeeld waarin duidelijk staat dat de vergunning bij ieder gemeente aangevraagd kan worden en daarnaast je locatie niet gebonden hoeft te zijn aan de gemeente. Dus je mag hem overal aanvragen en overal je werk uitoefenen, aldus de website van de Rijksoverheid. Als jij aangeeft dat dat niet zo is verzoek ik je om met een officiele, rechtstreekse bron te komen. Dan geef ik jou met alle respect gelijk.

Nee idd, een dame die niet de moeite neemt om een vergunning aan te vragen zal vast haar boekhouding ook 100% op orde hebben, hiervoor ook een boekhouder inhuren en vast ook 100% van alle cash ontvangen inkomsten 100% doorgeven aan de Belastingdienst en absoluut niets zwart doen. En ik ben Sinterklaas. En nee, overgund staat per definitie niet aan zwart verdienen. Ook als je een vergunning hebt kan je theoritisch inkomsten achter de hand houden en niet alles opgeven en ook als je geen vergunning hebt kan je theoretisch ingeschreven staan bij het KvK onder andere dienstverlening en je inkomsten wel volledig opgeven. Theoretisch kan dat ja. Als jij daarin gelooft prima, iedereen weet dat dat absoluut niet zo is.

Er is NIETS dat de dames tegenhoudt om een vergunning aan te vragen en NIETS om netjes hun inkomsten volledig door te geven aan de fiscus. Als zij dat niet willen doen ligt dat toch echt aan henzelf. En hebben ze ook het recht niet om te klagen en huilen als ze worden opgepakt.
Ga je nog ergens je excuses aanbieden voor de stelligheid waarmee je je foutieve argumenten bleef rondschreeuwen? Of blijf je gewoon verder roeptoeteren? Ben je in het echt ook zo schaamteloos en kortzichtig?
 
Ga je nog ergens je excuses aanbieden voor de stelligheid waarmee je je foutieve argumenten bleef rondschreeuwen? Of blijf je gewoon verder roeptoeteren? Ben je in het echt ook zo schaamteloos en kortzichtig?
Ik heb aangegeven dat ik gelijk ga geven en dat heb ik ook gedaan.
Ben jij in het echt ook zo onbeschoft dat je je als derde bemoeit in een discussie van anderen?
 
Ik heb aangegeven dat ik gelijk ga geven en dat heb ik ook gedaan.
Ben jij in het echt ook zo onbeschoft dat je je als derde bemoeit in een discussie van anderen?
Absoluut, we zitten hier op een openbaar forum waar iedereen zijn of haar zegje mag doen. Als je daar niet tegen kunt dan dan moet je een discussie via priveberichten opstarten.
 
Daar heb je wel een punt inderdaad.
Ik hoor van meiden die gewoon €100 per dag voor een kut appartement moeten betalen, en dan ook nog eens de helft van de verdiensten af moeten dragen..
Dat is echt fucking slavenij.
Een raam huren kost al snel 75,- per dagdeel en ook dat schijnt niet waterdicht te zijn qua uitbuiting.
 
@Ted
Ze blokkeren je gewoon omdat ze er meerdere tegelijk laten komen.

Er is een online Black list voor sekswerkers waar we nummers op kunnen melden en checken van bezoekers die gevaarlijk en onbetrouwbaar zijn.
Het zal me niks verbazen dat jouw nummer daar opstaat en ze je daarom op hat laatste moment toch niet heeft binnen gelaten.

Dit is misbruik maken van de zwakke situatie waar sekswerkers al in verkeren. Mannen ben alsjeblieft niet zo als Ted. Dan word je wel gewoon binnen gelaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De blokkade van gisteravond betrof deze dame met (achteraf blijkt nep foto's) bij de Holliday Inn in Rotterdam.
Het kan gewoon niet dat ik gespot was, daar was het veel te druk voor.
Ze blokkeren je gewoon omdat ze er meerdere tegelijk laten komen.

Ted komaan.. ben je echt in de val getrapt van deze dame? Je ziet toch meteen dat dat fake is?
Ik begrijp dat je kwaad was, maar inderdaad wat je deed ging wel héél erg ver. Ook geen idee of het iets heeft uitgemaakt want ze werkt nu gewoon elders 🤷‍♀️
Al die negativiteit gedurende die dagen. Bah. Laat het los
 
De blokkade van gisteravond betrof deze dame met (achteraf blijkt nep foto's) bij de Holliday Inn in Rotterdam.
Het kan gewoon niet dat ik gespot was, daar was het veel te druk voor.
Ze blokkeren je gewoon omdat ze er meerdere tegelijk laten komen.

Heb een vergelijkbaar geval gehad met een gangbang in een hotel. Meermaals geappt, grootste moeite moeten doen om geld te vinden (alle pinautomaten weg, op pauze of defect) en tot het laatste moment hun op de hoogte gehouden van mijn vertraging. Steeds keurig antwoord tot ik mailde dat ik op de afgesproken plek stond en toe was aan het kamernummer. Toen bleef het stil. Meer dan 3 uur naar de kloten. Hoorde later dat een ander ooit een vergelijkbare ervaring had met die dame(s) of de persoon erachter.
 
Ja, want we zijn hier allemaal bankdirecteurs en eerste ministers in spe :rolleyes:
Een dame met een hoge bankfunctie is nog niet zo lang geleden ontslagen toen aan het licht kwam dat ze daarnaast ook nog actief was als SM meesteres. Dat ze als SM meesteres een goede naam had en in het top segment werkzaam was mocht haar niet baten. Als die haar mond had opengetrokken over haar clientèle waren er wellicht heel wat koppen gesneuveld.
 
Kende Ted de dame ik kwestie wel?
Wat heeft dat er mee te maken? Zij heeft hem voor de deur laten staan. Dat is het enige feit in dit verhaal, daar draait het om. Al de rest zijn onwaarschijnlijke redeneringen (lijkt op bekende, stond op blacklist) om @Ted in een slecht daglicht te stellen. En zelfs als ze waar zouden zijn, dan kon ze hem dat (vroeger) laten weten ipv hem te negeren.
 
Een dame met een hoge bankfunctie is nog niet zo lang geleden ontslagen toen aan het licht kwam dat ze daarnaast ook nog actief was als SM meesteres. Dat ze als SM meesteres een goede naam had en in het top segment werkzaam was mocht haar niet baten. Als die haar mond had opengetrokken over haar clientèle waren er wellicht heel wat koppen gesneuveld.
 
Een dame met een hoge bankfunctie is nog niet zo lang geleden ontslagen toen aan het licht kwam dat ze daarnaast ook nog actief was als SM meesteres. Dat ze als SM meesteres een goede naam had en in het top segment werkzaam was mocht haar niet baten. Als die haar mond had opengetrokken over haar clientèle waren er wellicht heel wat koppen gesneuveld.
Klopt. En zij was niet eens een bank directeur.
In feite gaat het om functies waar je voor gescreend wordt. En dat zijn er heel veel en worden er steeds meer. Niet alleen voorbeeld functies, maar functies waar je mogelijk chantabel bent.
 
Ik vind het best wel bizar eigenlijk hoe Ted hier wordt 'aangevallen'. Alles wat de dvp doet wordt maar goedgepraat met redeneringen gebaseerd op gebakken lucht die niet eens kloppen, maar alles wat Ted mogelijk fout gedaan zou kunnen hebben gedaan wordt per definitie zo bestempeld.
Dat je zijn reactie overdreven vindt snap ik wel hoor, maar geef dat aan en zeg dan ook wat over het onrespectvolle gedrag van de dvp.

5 minuten van tevoren zonder opgaaf van reden afzeggen is onrespectvol, wat er ook is gebeurd.
Als zijn nummer op een blacklist staat blokkeer je hem zodra hij tekst, niet pas 5 minuten voor de afspraak.
Als hij zich raar heeft gedragen of hij heeft je een slecht gevoel gegeven blokkeer je hem tijdens het gesprek en niet 5 minuten voor de afspraak.
Zelfs in bovenstaande gevallen zou het netjes zijn om hem een bericht te sturen en te laten weten dat je niet wil afspreken en niet zonder tegenbericht te blokkeren.

In de ogen van sommige doen dvp's alles goed en mogen ze alles, maar is de wandelaar altijd schuldig.
Als een wandelaar zonder opgaaf van reden last minute een afspraak niet nakomt zou ik het ook logisch vinden dat hij wordt geblokkeerd en op een blacklist wordt gezet.
 
In de ogen van sommige doen dvp's alles goed en mogen ze alles, maar is de wandelaar altijd schuldig.
Als een wandelaar zonder opgaaf van reden last minute een afspraak niet nakomt zou ik het ook logisch vinden dat hij wordt geblokkeerd en op een blacklist wordt gezet.
Ik ben het grotendeels met je eens. Wat de dame heeft gedaan is totaal niet netjes en had het cancellen echt wel anders kunnen doen. Maar wat Ted op zijn beurt weer heeft gedaan als tegenreactie is ook wel erg rancuneus. Het heeft 'm kennelijk erg bezig gehouden en had ook anders en minder gekund. We weten allemaal dat sekswerkers kwetsbaar (kunnen) zijn en per saldo gaat het wel om hun broodwinning, legaal of niet (alsof iedereen hier om een vergunningsnummer vraagt bij de dvp).

Een slechte recensie hier achterlaten, de dame bij Kinky rapporteren en voor mijn part met een ander nummer een nepafspraak maken om dan zelf niet op te dagen was voldoende geweest.

Maar ja, ik zal wel weer in een hokje worden gestopt als 'witte ridder' dus wie ben ik🙄.
 
Ik keur de houding en gedrag van de dvp niet goed maar de reactie van Ted vind ik extreem en overdreven.

Er waren idd andere mogelijkheden om haar terug te pakken. 3 dagen achter elkaar meldingen maken bij alle instanties om te zorgen dat niet alleen zij maar ook alle andere dames in dat huis op straat worden gezet die er niks mee te maken hebben. Neigt naar narcisme, stalking en psychopatisch trekken.

Je verpest het niet alleen voor jezelf maar ook voor alle andere dvp's en wandelaars.
Weliswaar zoeken naar professioneel hulp kan uitkomst bieden?
 
Er waren idd andere mogelijkheden om haar terug te pakken. 3 dagen achter elkaar meldingen maken bij alle instanties om te zorgen dat niet alleen zij maar ook alle andere dames in dat huis op straat worden gezet die er niks mee te maken hebben.
If you can't stand the heat stay out of the kitchen. Jij maakt van die dames slachtoffers maar dat zijn ze niet. Wel integendeel, ze steken bakken geld in hun eigen zakken, lichten ons sociaal stelsel op, zorgen voor overlast in de buurt en nog het belangrijkste: ze verzieken de markt voor dames, uitbaters en klanten die zich wel aan de regels houden. Als ze dan uit hun appartement gezet worden heb ik daar 0,0 medelijden mee.
 
n
If you can't stand the heat stay out of the kitchen. Jij maakt van die dames slachtoffers maar dat zijn ze niet. Wel integendeel, ze steken bakken geld in hun eigen zakken, lichten ons sociaal stelsel op, zorgen voor overlast in de buurt en nog het belangrijkste: ze verzieken de markt voor dames, uitbaters en klanten die zich wel aan de regels houden. Als ze dan uit hun appartement gezet worden heb ik daar 0,0 medelijden mee.

Beetje hypocriet als je deze dames wel bezoekt... 😒 Niemand dwingt jou om naar deze dames te gaan
 
If you can't stand the heat stay out of the kitchen. Jij maakt van die dames slachtoffers maar dat zijn ze niet. Wel integendeel, ze steken bakken geld in hun eigen zakken, lichten ons sociaal stelsel op, zorgen voor overlast in de buurt en nog het belangrijkste: ze verzieken de markt voor dames, uitbaters en klanten die zich wel aan de regels houden. Als ze dan uit hun appartement gezet worden heb ik daar 0,0 medelijden mee.
Als je zo over die dames denkt moet je ze helemaal niet proberen te bezoeken.
Ze eerst willen bezoeken en als dat misgaat ze bij de politie aangeven klopt van geen kanten.
 
Ja en nee. Aangezien mede door toedoen van deze thuisontvangende dames privéhuis achter privéhuis sluit, rest er vaak niet veel anders meer.
Het is alleen 'ja'. Dan betaal je toch iets meer voor een vergunde dvp? Er zijn genoeg alternatieven om legale sekswerkers te bezoeken, kom nou.
 
Wanneer ik mede-wandelaars zie, bijvoorbeeld een vertrekkende gast waar ik binnen stap, dan zijn dat eigenlijk altijd wat verlegen keurige heren.

Sowieso rare tekst, ook dit:



Zou een deur en een raam er slecht onderhouden uit moeten zien als er binnen aan seks wordt gedaan? Wat heeft dat er nu mee te maken. En als je langs een hoge flat rijdt is het wel vaker zo dat je niet kunt zien wat er zich binnen die woningen afspeelt. Dus dat is ook geen bijzonderheid die in de krant moet...
ja, stemming makerij. Alsof prostitutie alleen plaatsvindt in verloederde panden.
 
Mss kunnen de moderators wat korter op de bal spelen voordat dit forum door 1001 Twitter sekswerkers word aan gegeven.
We willen allemaal dat de haat uit dit forum blijft toch?

To late.. er zijn al meldingen onderweg naar de apv over dit forum.

Kijk... als je zoiets doet als Ted dan kan je dat beter voor jezelf houden. Ik heb niemand op Twitter ingelicht, ik werd ingelicht over die wraakactie.
En helaas heb je nu wraak om de wraak.. de site is al meerdere keren gemeld. En daar kan niemand meer iets aan veranderen.

Misschien was het beter geweest om eerst na te denken voordat je iets online zet, maar goed.. daar is het nu te last voor.

Sorry 🤷‍♀️
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220613-164228_Twitter.jpg
    Screenshot_20220613-164228_Twitter.jpg
    144,4 KB · Weergaven: 48
To late.. er zijn al meldingen onderweg naar de apv over dit forum.

Kijk... als je zoiets doet als Ted dan kan je dat beter voor jezelf houden. Ik heb niemand op Twitter ingelicht, ik werd ingelicht over die wraakactie.
En helaas heb je nu wraak om de wraak.. de site is al meerdere keren gemeld. En daar kan niemand meer iets aan veranderen.

Misschien was het beter geweest om eerst na te denken voordat je iets online zet, maar goed.. daar is het nu te last voor.

Sorry 🤷‍♀️
Veel succes met de klacht, wie er ook achter zit. Er gebeurt hier niks dat de privacy schendt. Ik ben er gerust in.

Zoals je zegt is het niet de eerste keer dat dit forum verlinkt wordt, dus om nu @Ted als zondebok te selecteren?

Vraag me wel af wie hier nu weer achter zit.
 
Namen, adressen v locaties en raamdames, uiterlijke kenmerken.. daar is hookers op gesneuveld. Staan die niet tussen de recensies 🤔, volgens mij wel..

Niet dat t wat uitmaakt, ik doe er niet aan mee. Maar waar vuur is gaan mensen op linken drukken en eraan meewerken. Dus hou er alvast rekening mee dat deze site bezocht gaat worden en dan maar duimen he?

En wil niemand als zondebok aanwijzen, maar feit is dat Twitter door zijn actie rap aan het melden is. En daar zitten nou 1x veel mensen op die een recensie forum niet zo leuk vinden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan