Regelmatig vreemde mannen aan de deur: politie ontdekt Amstelveense bordeelwoningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een tijdje geleden ruzie gekregen met een dame die mij blokkeerde bij aankomst, zonder enige aanleiding. Ik had 3/4 gereden voor haar..
Als wraak heb ik toen later met een andere simkaart haar adres alsnog ontfutseld en doorgegeven aan Meld Misdaad Anoniem.. Deze gaven aan hier niks mee te doen aangezien Rotterdam een gedoogbeleid voert, volgens hun dan.
Vervolgens heb ik 3 dagen achtereen melding gedaan via de normale weg bij politie..
en na een week!! pas zijn ze er langs geweest, en was de dame haar adresje kwijt.
De volgende dag zat ze in Den Haag.
Hoe heb je die melding dan gedaan? Online?
 
Van mij moeten ze het lekker zelf weten. Als er een dame is die haar inkomsten niet opgeeft en daarmee het risico loopt op een naheffing is dat haar keuze. Als het zo makkelijk is en zoveel oplevert had ik wel als TS op kinky geadverteerd en het geld naar binnen geharkt.

Maar er zijn natuurlijk altijd moraalridders die vol afgunst kijken naar wat de dames wel niet verdienen en met de (nog niet geldende 🤣) regeltjes staan te wapperen over hoe verkeerd ze allemaal bezig zijn. Waarschijnlijk ondertussen wel vaste klant bij deze dames want ja, een fatsoenlijk privéhuis is te duur...
 
Wtf.. hoevaak moet je zoiets herhalen..

Er is ALLES dat dames tegenhoudt om een vergunning aan te vragen!

1. Je krijgt nooit een vergunning omdat elk fucking gemeente ons dwarszit ( op Tilburg en Lelystad na dan, mits je er woont )
2. Welke sekswerker wil met privenaam en adres in een krant? Dat gebeurd bij de aanvraag!

Belasting is een ander hoofdstuk, dat is onlogisch als je dat niet doet.
Vwb de vergunning kan die kloppen, maar is vooralsnog geen reden voor het ontduiken van belasting?
Overigens wel bijzonder om wel mensenhandel tegen te gaan en hiervoor invallen te doen en de andere zaken maar te negeren.
 
Vwb de vergunning kan die kloppen, maar is vooralsnog geen reden voor het ontduiken van belasting?
Overigens wel bijzonder om wel mensenhandel tegen te gaan en hiervoor invallen te doen en de andere zaken maar te negeren.
Als er een inval wordt gedaan, worden alle instanties op de hoogte gebracht. Belastingdienst, verhuurder, gemeente etc.
En nogmaals; onvergund staat niet gelijk aan zwart werk.
 
Als er een inval wordt gedaan, worden alle instanties op de hoogte gebracht. Belastingdienst, verhuurder, gemeente etc.
En nogmaals; onvergund staat niet gelijk aan zwart werk.

En wat doet de Belastingdienst ermee? En als de Belastingdienst toch weet dat er in dit soort sectoren aardig wat achter wordt gehouden zou het ook wel handig zijn om actief hierop inspecties uit te voeren.
 
Van mij moeten ze het lekker zelf weten. Als er een dame is die haar inkomsten niet opgeeft en daarmee het risico loopt op een naheffing is dat haar keuze. Als het zo makkelijk is en zoveel oplevert had ik wel als TS op kinky geadverteerd en het geld naar binnen geharkt.

Maar er zijn natuurlijk altijd moraalridders die vol afgunst kijken naar wat de dames wel niet verdienen en met de (nog niet geldende 🤣) regeltjes staan te wapperen over hoe verkeerd ze allemaal bezig zijn. Waarschijnlijk ondertussen wel vaste klant bij deze dames want ja, een fatsoenlijk privéhuis is te duur...

Moraalridder niet, een fatsoenlijk burger wel. Imo niet gek om te verwachten dat anderen ook belasting afdragen als je dat zelf ook netjes doet, dat maakt je geen moraalridder. Geldt niet alleen voor de dvp's, maar ook andere beroepen/sectoren waar ontdoken wordt (kapperszaken, foodkraampjes ga maar door).
Maar goed, beta-mannetjes en hielenlikkers zullen toch wel hun mond houden en altijd de kant van de dvp kiezen en whataboutism toepassen om het toch goed te praten, dus hierbij kapt de discussie voor mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En wat doet de Belastingdienst ermee? En als de Belastingdienst toch weet dat er in dit soort sectoren aardig wat achter wordt gehouden zou het ook wel handig zijn om actief hierop inspecties uit te voeren.
Die doen controles na melding. Soms gaan politie, gemeente, belastingdienst etc. samen op pad.
Genoeg dames die werken zonder vergunning maar wel netjes belasting betalen. Maar goed. Jij wil het niet snappen. Je kent het verschil tussen onvergund werken en zwart werken niet
 
Die doen controles na melding. Soms gaan politie, gemeente, belastingdienst etc. samen op pad.
Genoeg dames die werken zonder vergunning maar wel netjes belasting betalen. Maar goed. Jij wil het niet snappen. Je kent het verschil tussen onvergund werken en zwart werken niet

De Belastingdienst doet niet alleen controles na meldingen, die doet ook steeksproefsgewijs controles.
Ik heb eerder al toegelicht dat ik het verschil ken tussen onvergund werken en zwart werken, heb zelf een economisch studie afgerond en ben zelf ook zzp'er, dus ken de verschillen zeker goed.
Als jij geloof dat het overgroot deel van de dvp's in welk sector dan ook een groot deel van hun inkomsten (ik zeg niet eens alles) netjes opgeeft prima, geloof wat jij wil.
 
Hoe heb je die melding dan gedaan? Online?
Online werkt helemaal niet, hoor je nooit meer wat van.. Meld Misdaad Anoniem kun je gewoon bellen zonder nummer herkenning.. maar ook die doen dus niks.
Toen heb ik maar gewoon 09008844 gebeld, duurt het nog een week, geen prio, maar dat werkte dus wel.
Dus in het vervolg als je geblokkeerd wordt of opgelicht door een prostituee.. huisnummer achterhalen en melden die hap..
dan denken ze de volgende keer wel 2x na.
Let op! wel ff melden via Whatsapp dat je de politie in heb gelicht, dan geeft een voldaan gevoel 😜
 
Laatst bewerkt:
Online werkt helemaal niet, hoor je nooit meer wat van.. Meld Misdaad Anoniem kun je gewoon bellen zinder nummer herkenning.. maar ook die doen dus niks.
Toen heb ik maar gewoon 09008844 gebeld, duurt het nog een week, geen prio, maar dat werkte dus wel.
Dus in het vervolg als je geblokkeerd wordt of opgelicht door een prostituee.. huisnummer achterhalen en melden die hap..
dan denken ze de volgende keer wel 2x na.
Let op! wel ff melden via Whatsapp dat je de politie in heb gelicht, dan geeft een voldaan gevoel 😜

Hielenlikkers die je gaan aanvallen in 3..... 2...... 1..........
 
Erg genoeg heb je ook nog kans dat die 3000 ,- gewoon in de zak van een of meer agenten is beland want niets menselijks is de politie vreemd. Een tv programma heeft ooit als test pakweg 10 portemonnees met inhoud bij evenzovele politiebureaus ingeleverd. Een paar dagen later melde een andere medewerker van het programma zich bij de desbetreffende bureau 's met de vraag of hun portemonnee toevallig gevonden was. Geen van de politiebureaus gaf thuis (nee helaas, niets gevonden). Groot schandaal en belofte van beterschap.

Een jaar later volgde een herhaal onderzoek. Ondanks dat ze bij hun bezoek aan een bureau merkten dat hun herhaalactie was opgevallen (er hing een intern waarschuwingsbericht allert te zijn op deze actie inclusief foto van de programmamakers) verdween ook hier 100% van de als zijnde gevonden ingeleverde portemonnees in een zwart gat...... nou ja bijna dan want nadat het programma de politiebureaus had laten weten dat ze wederom tegen de lamp waren gelopen dook bij 1 politiebureau de portemonnee "na enig speurwerk" alsnog op (zogenaamd verkeerd geadministreerd). Ook de inhoud klopte tot op de cent. Dat maakte de zaak er overigens niet beter op want helaas voor de agenten hadden de programmamakers het serienummer van het bankbiljet genoteerd en bleek deze niet overeen te komen.

Uit betrouwbare bron weet ik dat grote geldbedragen die bij de politie als zijnde gevonden worden ingeleverd niet altijd zoals bedoeld aan de vinder worden teruggegeven als de wettelijke eigenaar zich niet binnen de daartoe gestelde termijn meldt. Dan doet de politie namelijk net alsof de eigenaar zich wel heeft gemeld waarna het geld in het potje algemene midden verdwijnt.

Benieuwd of agenten belasting betalen over deze neveninkomsten en of ze hun geld kwijt zijn als ze de herkomst niet kunnen aantonen. Noemden we iemand die een sexwerker ongevraagd haar zuurverdiende centen afpikt overigens niet een pooier?

Heren die vinden dat de inbeslagname terecht was, hoe zouden jullie het vinden als klanten mede aansprakelijk gesteld zouden worden als ze niet legale arbeidsomstandigheden/zwartwerk hadden kunnen vermoeden. En dat ook hun portemonnee gerold wordt als ze de herkomst van hun geld niet kunnen verklaren (kan uw vrouw dat bevestigen?).
 
Erg genoeg heb je ook nog kans dat die 3000 ,- gewoon in de zak van een of meer agenten is beland want niets menselijks is de politie vreemd. Een tv programma heeft ooit als test pakweg 10 portemonnees met inhoud bij evenzovele politiebureaus ingeleverd. Een paar dagen later melde een andere medewerker van het programma zich bij de desbetreffende bureau 's met de vraag of hun portemonnee toevallig gevonden was. Geen van de politiebureaus gaf thuis (nee helaas, niets gevonden). Groot schandaal en belofte van beterschap.

Een jaar later volgde een herhaal onderzoek. Ondanks dat ze bij hun bezoek aan een bureau merkten dat hun herhaalactie was opgevallen (er hing een intern waarschuwingsbericht allert te zijn op deze actie inclusief foto van de programmamakers) verdween ook hier 100% van de ingeleverde zogenaamd gevonden portemonnees in een zwart gat...... nou ja bijna dan want nadat het programma de politiebureaus had laten weten dat ze wederom tegen de lamp waren gelopen dook bij een politiebureau de portemonnee "na enig speurwerk" alsnog op (zogenaamd verkeerd geadministreerd). Ook de inhoud klopte tot op de cent. Dat maakte de zaak er overigens niet beter op want helaas voor de agenten hadden de programmamakers het serienummer van het bankbiljet genoteerd en bleek deze niet overeen te komen.

Uit betrouwbare bron weet ik dat grote geldbedragen die bij de politie als zijnde gevonden worden ingeleverd niet altijd zoals bedoeld aan de vinder worden teruggegeven als de wettelijke eigenaar zich niet binnen de daartoe gestelde termijn meldt. Dan doet de politie namelijk net alsof de eigenaar zich wel heeft gemeld waarna het geld in het potje algemene midden verdwijnt.

Benieuwd of agenten belasting betalen over deze neveninkomsten en of ze hun geld kwijt zijn als ze de herkomst niet kunnen aantonen. Noemden we iemand die een sexwerker ongevraagd haar zuurverdiende centen afpikt overigens niet een pooier?

Heren die vinden dat de inbeslagname terecht was, hoe zouden jullie het vinden als klanten mede aansprakelijk gesteld zouden worden als ze niet legale arbeidsomstandigheden/zwartwerk hadden kunnen vermoeden. En dat ook hun portemonnee gerold wordt als ze de herkomst van hun geld niet kunnen verklaren (kan uw vrouw dat bevestigen?).


Dus als er van een dief gestolen wordt is het geen dief meer, maar een slachtoffer?
 
Online werkt helemaal niet, hoor je nooit meer wat van.. Meld Misdaad Anoniem kun je gewoon bellen zinder nummer herkenning.. maar ook die doen dus niks.
Toen heb ik maar gewoon 09008844 gebeld, duurt het nog een week, geen prio, maar dat werkte dus wel.
Dus in het vervolg als je geblokkeerd wordt of opgelicht door een prostituee.. huisnummer achterhalen en melden die hap..
dan denken ze de volgende keer wel 2x na.
Let op! wel ff melden via Whatsapp dat je de politie in heb gelicht, dan geeft een voldaan gevoel 😜
Vraag is, wat win je er zelf bij als je iemand aangeeft? Ben je dan opeens het mannetje met een lul van 25cm? Sta je dan gelukkiger op elke morgend? Dacht het niet. Je bent gewoon dezelfde zielepoot als tevoren.
 
Dit filmpje is uit 1993 volgens mij 🤣
De beste man is daarna ontslagen omdat hij te actief was.. dit wordt niet gewaardeerd door de collega agenten. Die zitten liever rustig in de auto hun McDonald's te nuttigen 😆
Heb anders wel eens een door de gemeente betaalde functie voorbij zien komen waarbij de ambtenaar werd aangenomen om massagesalons te betrappen op illegaal sexwerk. Hij moest zich daar als klant voor doen en kijken of er ook nog aanvullende diensten als happy end werden aangeboden.

Een massagesalon was in bare kringen geliefd omdat een dame aldaar zich zonder condoom liet neuken. De reden dat ze het zonder condoom deed was dat de aanwezigheid van condooms voor controlerende instanties een aanwijzing/bewijs zou zijn voor het aanbieden van sexuele diensten. Leuk hè die regels maar ja we moeten de dames en het Nederlandse volk in bescherming nemen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Online werkt helemaal niet, hoor je nooit meer wat van.. Meld Misdaad Anoniem kun je gewoon bellen zinder nummer herkenning.. maar ook die doen dus niks.
Toen heb ik maar gewoon 09008844 gebeld, duurt het nog een week, geen prio, maar dat werkte dus wel.
Dus in het vervolg als je geblokkeerd wordt of opgelicht door een prostituee.. huisnummer achterhalen en melden die hap..
dan denken ze de volgende keer wel 2x na.
Let op! wel ff melden via Whatsapp dat je de politie in heb gelicht, dan geeft een voldaan gevoel 😜
Maar ... Je zei dat je had gemeld bij Meld Misdaan Anoniem?

Het hele idee van Meld Misdaad Anoniem is ... je bent anoniem, dus je krijgt sowieso nooit wat te horen, niet of er iets mee gedaan is, ook niet als er niks mee gedaan is. Ze weten namelijk niet wie je bent en dus ook niet hoe ze contact met je op moeten nemen.

Anders heette het wel "Meld Misdaad Totaal Niet Anoniem Zodat We Je Op De Hoogte Kunnen Houden Wat We Met Je Melding Doen"
 
Maar ... Je zei dat je had gemeld bij Meld Misdaan Anoniem?

Het hele idee van Meld Misdaad Anoniem is ... je bent anoniem, dus je krijgt sowieso nooit wat te horen, niet of er iets mee gedaan is, ook niet als er niks mee gedaan is. Ze weten namelijk niet wie je bent en dus ook niet hoe ze contact met je op moeten nemen.

Anders heette het wel "Meld Misdaad Totaal Niet Anoniem Zodat We Je Op De Hoogte Kunnen Houden Wat We Met Je Melding Doen"
Ik bedoel dat je niet merkt dat er wat mee gedaan is.
Later heb ik het ook gewoon bij de politie gemeld, dus niet anoniem.
In mijn geval kreeg ik een heel boos telefoontje via Whatsapp van een half Spaans, half Engelstalige gast die mij begon te bedreigen, en zei dat het hem niks boeide.. adressen zat, maar waarom was hij dan zo boos he 🤔🤣

Het betrof trouwens 1 van de Russische €60-€80-€130 bare dames.. Zaten er ook 4 op 1 adres, dus het was best een aardige verhuizing 😝
 
Laatst bewerkt:
Vraag is, wat win je er zelf bij als je iemand aangeeft? Ben je dan opeens het mannetje met een lul van 25cm? Sta je dan gelukkiger op elke morgend? Dacht het niet. Je bent gewoon dezelfde zielepoot als tevoren.
Ach.. als je 3 kwartier gereden heb, betaald geparkeerd, hele avond naar de kut, en weer 3 kwartier terug zonder geneukt te hebben, ben je wat ontstemd als je zonder reden geblokkeerd wordt.
Ik ben nou eenmaal iemand die dit niet zo maar over z'n kant laat gaan. Als ik de mogelijkheid heb kunnen ze de bal terug verwachten. Als iedereen dit zou doen zouden de dames zich wel 2x bedenken, en respectvoller met ons wandelaars omgaan.
 
Ben effe 'de weg' kwijt. Dus als ik een fiets van een junk koop voor €25 en hem vervolgens aangeef bij de politie omdat de kwaliteit bagger is dan ben ik goed bezig? Als ik ontevreden ben over de dienstverlening van een 'illegaal' werkende sexwerker ben ik goed bezig?

We bereiken er in iedergeval mee dat:
De kwaliteit van fietsen in het jat circuit beter wordt evenals de kwaliteit van de dvp dienstverlening.

Ik heb overigens gehoord dat het gros van de dames die 'onvergund' werken wel gewoon belasting betalen / betaald hebben als ze door zo'n team gecontroleerd worden.
Overigens zijn er genoeg zzp-ers of legale massage salons die ook rommelen met de administratie, en na een paar jaar een naheffing krijgen waar van het dun in je broek loopt. En vervolgens verdwijnen.
Reken maar dat alle business waar veel of uitsluitend cash in omgaat kunnen rekenen op bijzondere belangstelling van de fiscale authoriteiten.

Sekswerk staat in belangstelling van de overheid omdat er een groot risico is van ander soortig 'criminaliteit'. Varieerend van mensenhandel, dwang, drugs en zwartgeld.
Meestal is er bij controle weinig aan de hand, maar de kans op ongerechtigheden is nu eenmaal groter dan bij een bloemenstalletje.
 
Laatst bewerkt:
Beide vind ik verwerpelijk. Vind jij dat ook?
Ik heb persoonlijk niet zo veel moeite met die dame. Heb meer moeite met iemand als Femke Halsema die sexwerkers van buitenlandse afkomst die keurig legaal volgens de voor hun geldende en dwingend opgelegde opting in constructie hadden gewerkt coronasteun onthield "omdat alleen sexwerkers die belasting betaalden daarvoor in aanmerking kwamen" terwijl die dames juist wel keurig belasting hadden betaald en van de wet ook alleen maar via die constructie hadden mogen werken (omdat daarmee de belasting afdracht gegarandeerd was. Deze dames waren noch zzp'er noch in loondienst maar iets ertussenin, dwingend opgelegd door de belasting maar toen het puntje bij paaltje kwam hadden ze dus wel de lasten maar niet de lusten).

Er is/was dus een flinke groep legaal werkzame en belasting betalende dames die gedurende de corona crisis een werkverbod kreeg opgelegd en verder volkomen aan hun lot werd overgelaten (alleen Denk, FvD en een van de Christelijke partijen steunde een motie om hun coronasteun te geven). Ondertussen werden er wel miljoenen belastinggeld aan Schiphol uitgekeerd, geld dat mede was opgebracht door die dames. Voeg daarbij het ontmoedigingsbeleid en de sterfhuisconstructie van gemeentes richting sexwerk (sluiting ramen, geen vergunning meer voor nieuwe bordelen terwijl bestaande bordelen de deuren sluiten, plannen om thuiswerkers te verplichten een sexwerkers vignet bij hun deur te hangen los nog van centrale registratie wat problemen kan geven bij oa aanvragen betaalrekening) wat dames ook de illegaliteit in drukt. En wat zou er gebeuren als die dame die inkomsten wel opgaf vanaf een niet vergunde locatie? Huis en inkomen kwijt?
 
Laatst bewerkt:
Ben effe 'de weg' kwijt. Dus als ik een fiets van een junk koop voor €25 en hem vervolgens aangeef bij de politie omdat de kwaliteit bagger is dan ben ik goed bezig? Als ik ontevreden ben over de dienstverlening van een 'illegaal' werkende sexwerker ben ik goed bezig?

We bereiken er in iedergeval mee dat:
De kwaliteit van fietsen in het jat circuit beter wordt evenals de kwaliteit van de dvp dienstverlening.

Ik heb overigens gehoord dat het gros van de dames die 'onvergund' werken wel gewoon belasting betalen / betaald hebben als ze door zo'n team gecontroleerd worden.
Overigens zijn er genoeg zzp-ers of legale massage salons die ook rommelen met de administratie, en na een paar jaar een naheffing krijgen waar van het dun in je broek loopt. En vervolgens verdwijnen.
Reken maar dat alle business waar veel of uitsluitend cash in omgaat kunnen rekenen op bijzondere belangstelling van de fiscale authoriteiten.

Sekswerk staat in belangstelling van de overheid omdat er een groot risico is van ander soortig 'criminaliteit'. Varieerend van mensenhandel, dwang, drugs en zwartgeld.
Meestal is er bij controle weinig aan de hand, maar de kans op ongerechtigheden is nu eenmaal groter dan bij een bloemenstalletje.
Ik praat niet over tegenvallende dienstverlening, ik praat over zwaar respectloos gedrag, dat is wat anders. Dus jij haalt je schouders op als je geblokkeerd wordt en gaat het de volgende week gewoon opnieuw proberen?
 
Ach.. als je 3 kwartier gereden heb, betaald geparkeerd, hele avond naar de kut, en weer 3 kwartier terug zonder geneukt te hebben, ben je wat ontstemd als je zonder reden geblokkeerd wordt.
Ik ben nou eenmaal iemand die dit niet zo maar over z'n kant laat gaan. Als ik de mogelijkheid heb kunnen ze de bal terug verwachten. Als iedereen dit zou doen zouden de dames zich wel 2x bedenken, en respectvoller met ons wandelaars omgaan.
Beetje dubieus dit. Wraakzuchtig?
 
Ik ken twee gevallen waarbij dat wel gebeurt is.
In een geval wilde de werkgever toch al af van hem.
Dus dit paste goed in het dossier.
Dienstverband van 25 jaar. Fors lagere ontslagvergoeding en 13 maanden in de WW.
Nee, er werd niet verteld waarom hij ontslagen was wanneer er referenties werde ingewonnen.

Deze meneer had wel een redelijk hoge functie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan