Regelmatig vreemde mannen aan de deur: politie ontdekt Amstelveense bordeelwoningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En wil niemand als zondebok aanwijzen, maar feit is dat Twitter door zijn actie rap aan het melden is. En daar zitten nou 1x veel mensen op die een recensie forum niet zo leuk vinden...
Ah ja. Als ik het goed begrijp zijn dames dus meldingen aan het maken van GR bij AP als tegenreactie op de actie van Ted? Ook kleinzielig. Sorry.
 
Linkje naar het bericht. Activistische trut die een kruistocht tegen Girlsreview wil voeren. Zit hele dagen selectief verontwaardigd te wezen over wat hier gepost wordt. Inclusief screenshots. En dan maar afgeven op de zogezegde privacyschending op deze site :ROFLMAO:

Dit bericht en al mijn berichten op dit forum mogen niet buiten Girlsreview.nl geciteerd of gepubliceerd worden. Het verspreiden van dergelijke kopieën zal altijd strafrechtelijk vervolgd worden.
 
Laatst bewerkt:
Er worden geen namen of adressen van natuurlijke personen gedeeld, enkel werknamen en werkadressen.
Naast Hookers bestonden nog enkel fora, zoals bvb nzcforum, en die bestaan gewoon nog steeds.
Niet alleen directe indicatoren zijn in strijd met AVG... ook indirecte(cup grootte, haarkleur, leeftijd) :
1655136936762.png
https://autoriteitpersoonsgegevens....ingalgemeneverordeninggegevensbescherming.pdf (pagina 23 en 24)
Ik kan je verzekeren dat als een ICT jurist deze site doorneemt, hij genoeg overtredingen kan vinden.

Maar goed, de AP is al overladen met werk en denk dat dit een van de laatste prioriteiten heeft, tenzij er een lek plaats vind.
 
De twitteraars hebben het over dames die gechanteerd worden? Dat is helemaal niet aan de orde. Het gaat om een geval van iemand die voor noppes naar een locatie komt, en daarna de illegale locatie doorgeeft. Waar andere forumleden weer iets van vinden. Wat een storm in een glas water weer. Als je motto "sekswerk is werk" is moet je ook niet mopperen over een recensiesite trouwens.
 
Niet alleen directe indicatoren zijn in strijd met AVG... ook indirecte(cup grootte, haarkleur, leeftijd).

Maar goed, de AP is al overladen met werk en denk dat dit een van de laatste prioriteiten heeft, tenzij er een lek plaats vind.
Cup, haarkleur e.d. zijn toch kenmerken die óók in de advertentie staan en zijn dan toch publieke en openbare gegevens?

Overigens heeft de AP achterstanden van hier tot aan Tokio met al die Cyber-incidenten en financiële instellingen.
 
Niet alleen directe indicatoren zijn in strijd met AVG... ook indirecte(cup grootte, haarkleur, leeftijd) :
Bekijk bijlage 53000
https://autoriteitpersoonsgegevens....ingalgemeneverordeninggegevensbescherming.pdf (pagina 23 en 24)
Deze discussie werd destijds op Hookers.nl ook al gevoerd. Geef mij honderd vrouwen, dan kan ik op basis van hun cupmaat en haarkleur nog steeds niet identificeren wie hier besproken werd. Maar ik denk niet dat we die discussie hier opnieuw gaan voeren, ik heb dit topic vanmiddag al genoeg vervuild.
 
Cup, haarkleur e.d. zijn toch kenmerken die óók in de advertentie staan en zijn dan toch publieke en openbare gegevens?

Overigens heeft de AP achterstanden van hier tot aan Tokio met al die Cyber-incidenten en financiële instellingen.
Klopt, maar bij registratie van je account ga je toch wel akkoord met hun privacy statement en geef je hiervoor toestemming (hier hebben sexwerkers geen akkoord gegeven om hun persoonsgegevens te laten opslaan). Maar zoals @diewanderer doet, laat ik het hier bij, want het bespreken van edge cases is een oneindige discussie en we dwalen al af van het onderwerp. Ik zal alleen nog zeggen om de AP handleiding te lezen... of praat met een privacy jurist omtrent dit onderwerp. :)
 
Bekijk bijlage 53001
Dit is toch echt nieuw voor mij. Als dit soort mensen het idee hebben iets te kunnen cancelen worden ze helemaal warm vanbinnen.
Deze dingen herken ik hier absoluut niet. Overigens zijn deze twitteraars behoorlijk rampzalig. Die Moira Mona probeert met zieligdoenerij onder het mom van gebroken voeten en dus niet het kunnen lopen op hakken clipjes aan de man te brengen. Alessandra heeft kennelijk tijd zat bij gebrek aan klanten om speurwerk te verrichten en Melody en Kelvin zijn ook al van 't padje af.
 
Wel balen voor die meiden c.q. vrouwen die in Amstelveen gepakt zijn tijdens hun DVP werkzaamheden.
Als de verhuurder er achter komt bij een huurwoning dan is vaak de oorspronkelijke huurder ook nog zijn huurwoning kwijt.
Dit omdat de meeste woningbouwverhuurders in het contract hebben staan dat je geen DVP werk mag uitvoeren in de huurwoning.
Hoe dat met een koophuis zit weet ik niet maar ik gok dat de meeste hypotheek verstekkers dit ook niet toestaan als je een hypotheek hebt.

Of deze meiden c.q. vrouwen wel of geen belasting betalen zal mij als klant een zorg zijn dat is hun probleem.
Je kan om een factuur vragen maar zal die vrees ik nooit ontvangen van hun.
 
Daar heb je wel een punt inderdaad.
Ik hoor van meiden die gewoon €100 per dag voor een kut appartement moeten betalen, en dan ook nog eens de helft van de verdiensten af moeten dragen..
Dat is echt fucking slavenij.
Tsja.

Dan moeten ze zelf een appartement gaan zoeken waar ze prostitutie mogen bedrijven... Dat zal allemaal nog niet zo meevallen.

Of ze gaan gewoon bij een club werken, maar dat willen ze ook niet.
 
Wel balen voor die meiden c.q. vrouwen die in Amstelveen gepakt zijn tijdens hun DVP werkzaamheden.
Als de verhuurder er achter komt bij een huurwoning dan is vaak de oorspronkelijke huurder ook nog zijn huurwoning kwijt.
Dit omdat de meeste woningbouwverhuurders in het contract hebben staan dat je geen DVP werk mag uitvoeren in de huurwoning.
Hoe dat met een koophuis zit weet ik niet maar ik gok dat de meeste hypotheek verstekkers dit ook niet toestaan als je een hypotheek hebt.

Of deze meiden c.q. vrouwen wel of geen belasting betalen zal mij als klant een zorg zijn dat is hun probleem.
Je kan om een factuur vragen maar zal die vrees ik nooit ontvangen van hun.
Wat jij in een koophuis doet is niet belangrijk, zolang je maar op tijd de hypotheek betaald is er niks aan de hand en kan je net zoveel matrassen in het huis kwijt als er in past.
 
Wat jij in een koophuis doet is niet belangrijk, zolang je maar op tijd de hypotheek betaald is er niks aan de hand
Dat had je gedacht...

In de algemene voorwaarden van je hypotheek staat altijd zoiets:

Algemene voorwaarden
13.3 Wat als wij de rechter vragen de woning in ons beheer te mogen nemen?
i. Wij mogen aan de rechter vragen of hij of zij de woning van u af wilt nemen. Wij gaan de woning dan beheren. Dat betekent dat u geen recht meer heeft op de woning en dat u er niets meer mee mag doen.

13.4 Wanneer mogen wij besluiten dat u de lening onmiddellijk dient terug te betalen?

13.4.1 Opeisingsgronden
i. U moet ons een bedrag betalen en u doet dat niet op tijd of niet volledig.

vi. U doet iets wat niet mag of u doet iets met de woning wat niet mag van deze algemene voorwaarden

vii. Het is voldoende aannemelijk dat u de woning gebruikt voor prostitutie
 
Terug
Bovenaan Onderaan