Regular DVP ..... Robbed

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Opgelelt! In België geldt er geen recht van zelfverdediging voor de bescherming van eigendommen. Enkel voor de bescherming van je lichamelijke integriteit.

De enige uitzondering is bij inbraak in een bewoonde woning bijj nacht en je mocht vermoeden dat je leven of gezondheid in gevaar was. Dus als je een ongewapende inbreker overdag in je huis betrapt, mag je hem geen klap geven.
ik heb ooit wel eens de tip gehad om een stofzuigerstang op een plek in huis te bewaren, waar je snel bij kan en een inbreker flink mee kan raken. Met een honkbalknuppel krijg je moeilijkheden mee, want dan moet je gaan uitleggen waarom je een honkbalknuppel in huis hebt.
 
Laatst bewerkt:
Dat doe ik ook maar bij sommige dames heeft dat geen nut want ze spreken alleen af met bekende nummers. Blijkbaar hebben ze genoeg vaste klanten en zijn buitenstaanders niet welkom.
maar dit kan juist wel een soort van schijnveiligheid geven, want misschien werken ze wel in een groep. waarvan eerst iemand als goede klant of iemand op de white list afspreekt om de boel te verkennen.
 
Een raamdame vertelde mij onlangs dat een klant had geprobeerd haar geld uit haar kamer te stelen.
Maar het was geen nieuwe klant.
De klant was al een paar keer bij haar geweest en toen ging het steeds goed.
Hij kwam dus "op verkenning" eerst een paar keer bij haar...om te kijken waar ze haar geld laat en om vertrouwen te wekken.

Dit komt vaker voor.
Ze zijn gehaaid.
Dus let een beetje op je favoriete dame. ;)
hoe laag kan je zakken. Wel vaak gehoord van dames, dat er klanten zijn die proberen met vals geld te betalen.
 
Bil
ik heb ooit wel eens de tip gehad om een stofzuigerstang op een plek te bewaren in huis te bewaren, waar je een inbreker flink mee kan raken. Met een honkbalknuppel krijg je moeilijkheden mee, want dan moet je gaan uitleggen waarom je een honkbalknuppel in huis hebt.
Sockettang onder handbereik houden..
Of een setje biljartballen.. In het doosje in het nachtkastje..
Keu mag je ook hebben staan..
Zo'n bal draai je zo in een handdoek of 't shirt
En dan heb je een soort 'goedendag'..
Die dief daarentegen weer niet
 
Klootzak zag twee afspraken van €80 à €100 als investeringsbedragen. Daarna probeerde hij om alle opbrengst van de dame tegen het einde van haar werkdag af te pakken. Ik had een keer een vraag gekregen toen ik op de kamer in een privéhuis lag: "Wil je niet na je lange werkdag met mij naar huis? Daar betaal ik je nog meer". Nou, aan het einde van mijn werkdag zou ik best veel geld in mijn zak hebben. Was sowieso een nieuwe klant en ik twijfelde er zoveel aan dat het niet de moeite waard was. Een negatief buikgevoel zegt al genoeg.
Nooit toelaten mss als je dat zou toelaten met een klant die je goed kent oké tot daar aan toe maar met nieuwe klanten waar het geen goed gevoel bij geeft voor jou niet toelaten.
 
Altijd mooi om dit soort reacties te lezen, doe ik dit doe ik dat.
Zoals eerder geschreven zodra er iemand met een vuurwapen staat doe je vaak niet zo heel veel meer.
Idem dito met een inbreker houd er rekening mee dat hij klaar wakker is en jij uit je rem slaap komt.
Tegenwoordig lopen er veertienjarige rond met messen en gebruiken ze ook nog.
 
Ja, kut verhalen! Kende zelf 1 dame id thuisontvangst die het geld altijd in het zicht (bakje ergens in de kast) wegstopte...zij is ook zo'n beetje de enige waar ik heb gezien (geregistreerd) waar ze het geld stopte, anyways paar maanden nadat ik der had leren kennen was ze ook bestolen door een 2e of 3e keer terugkomende klant.

Terwijl ze aan het douchen was heeft hij zich als een malle aangekleed, haar daggeld gepakt, huis/complex uit gesneakt en zeer waarschijnlijk weggerend uit de straat...uiteraard heel wat minder erg dan eerdere verhalen, weet nog dat ik vooral dacht van zij was zo'n licht ontvlambare type, met taser & honkbalknuppel id buurt, had ook heeeel anders kunnen lopen :whistle:
 
Ik heb ook nog een verhaal van deze dame.
Ze kwam aan bij mij thuis, eerst moesten er wat details afgesproken worden. Ze bleef zagen voor 2 uur, ik maakte haar duidelijk dat voor een eerste keer 1uur het maximum is. Bon betaald, maar dan ging ze haar tas gaan halen en de chauffeur gaan betalen. Ik zag er geen erg in, onterecht zo bleek. Nadien niet meer gezien. Ik heb screenshots voor als deze link niet meer werkt. Let op, dit is gewoon een dievenbende. Ben al tevreden dat ik geen auto's meer heb zien passeren nadien. 260 euro weggegooid :(
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan