Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die fotos zijn goed bijgewerkt trouwens😂
Van de meeste zijn ze goed bijgewerkt of jaren gedateerd. Noelia is ook wel een knappe en Gelijkt op de foto's, Lucia die daar ook soms is trekt ook op haar foto's, mila ook maar wel al paar kilo bijgekomen maar toch zeer aantrekkelijk en ze ziet er mij echt wel een geil hoertje uit waar je wel eens alle hoeken van de kamer mee wil verkennen. 🤣🤣 Zeg niet dat alle dames er niet meer op trekken maar er zitten er veel bij die gestructureerd zijn. Victoria 's foto's dateren ook al van een paar jaar geleden maar blijkbaar heeft moeder natuur haar een vip behandeling. Heel knappe dame en uiterst verslavend. Komt normaal gezien ook nog terug.
 
Deze week ook eens bij Brenda gepasseerd. Voor mij alvast een goede ervaring. Full service PZC en NMC met korte massage achteraf voor 60 euro. Dat is meer dan zijn geld waard. Als je tandjes gepoetst zijn wordt je trouwens stevig gezoend.
Ik vond het alvast voor herhaling vatbaar. Foto's zijn trouwens helemaal echt, en best wel recent.
 
Iemand ervaring met Sonja die sinds vandaag daar actief is?
Heb ze 1 keer ontmoet en ze ziet er toch niet uit zoals op haar foto's, het is maar dat je het weet. Let wel, heb haar ontmoet tijdens een date met een andere dame want ik vroeg aan mijn dame die ik bezocht wie dat was en ze zei me dat dit sonja was. Je mag er gerust toch enkele kilootjes bijdoen 😉
 
Heb ze 1 keer ontmoet en ze ziet er toch niet uit zoals op haar foto's, het is maar dat je het weet. Let wel, heb haar ontmoet tijdens een date met een andere dame want ik vroeg aan mijn dame die ik bezocht wie dat was en ze zei me dat dit sonja was. Je mag er gerust toch enkele kilootjes bijdoen 😉
Wel wat tatoeages ook tegen over de foto's, zou niet direct keren voor deze dame ook…
 
Wooowwwww, als dat waar is dan parkeer ik mijn mobilhome daar 2 weken in de straat .....
Je mag met je mobilhome naar Turnhout dan :)
Ze werkt overal met andere namen, de alarmbellen gaan af!
 
Beste Yolo

Séreux ? De alarmbellen gaan af lol 😂. Victoria gebruikt gewoon een andere naam omdat ze nu in een ander huis zit. Heb van geen enkele andere damesxvan die huizen EA en relaxdreams waar ze meestal zit victoria een betere service gehad dan van haar. Waarom zou ze het nodig hebben om van naam te veranderen? En nog zoiets, mocht ze echt willen dan zou ze haar foto's ook veranderen en niet dezelfde foto's nemen. Ik ben oprecht blij dat ze terug is in België. Heb je haar eigenlijk al eens bezocht Yolo? Dan zou ik ze zeker aanraden, is maar een tip. En van hygiëne en zo moet je ook geen schrik hebben want ik denk dat victoria heel proper is wat dat zij soms niet kunnen zeggen over sommige mannen. Vertelde mij dit de vorige keer en ze vertelde me dat ze zich wel degelijk wast als de hygiëne van een man die haar bezocht heeft het nodig acht haar te wassen.
 
Geloof eerlijk gezegd niks van die advertentie.
Van diegene die het uittest zullen we het wel horen maar heb toch serieuze hele grote twijfels 🙃

ik heb maandje geleden eens.gevraagd bij RL als ze nog trg kwam en ze zei van wel,…normaal rond 10 januari.
zien wel zeker 🙃
 
Iemand soms ervaring met Ariane bij relaxdrrams ?
K zou deze wel eens willen uitproberen.
Zou 120 € zijn voor :
Intiem alle positie, pijpen zonder condoom, tongzoenen, likken vingeren, saman douchen, massage
Extra 30 voor klaarkomen op gezicht.
 
Nog eens langs geweest bij Sisi mmmm. Het blijft toch een van mijn favorieten hoor. Moest het niet ze ver zijn ik zou er alle weken zitten. Je weet wat ze allemaal doet en laat doen dus niet iedere keer iets nieuws maar toch blijft ze telkens verrassend uit de hoek komen. Hoor pijpkunsten zijn heerlijk, en ze geeft zelfs aan om heel diep te gaan. Het kneden en likken van de balletjes is zo opwindend dat je zou willen dat het nooit stopt. En als ze dan aan het neuswerk begint...Deze keer opnieuw reverse col en prostaat massage....hemels.
Uiteindelijk doggy afgewerkt met ge duim in haar kontje. Super dame ik kijk alweer uit naar de volgende keer
 
Lees aub eens de eerdere berichten en recensies aub.
Moeten we dat echt iedere keer blijven herhalen welke diensten en prijzen ze hanteren. En er staan toch ook links bij van de websites? Doe eens de moeite en steekt er keer wat tijd in om berichten te lezen.
OP hun website staan geen tarieven vandaar dat ik de vraag hier stel
 
Terug
Bovenaan Onderaan