Recensie Rita, Den Haag (voorheen Amsterdam Noord) 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Voetfetish
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dag heren,

Tsja wat kan ik over de date zeggen van eergister quaa service een dikeee 10. Ik was in de ochtend al bij een andere dame geweest. Maar ik kwam snel klaar en voelde niet voldaan. Dus maar afspraak bij rita gemaakt. Ik was dus vanaf 12:00 tot in de laat middag beregeil. Ze kon pas in de avond vertelde ze me. Dus ze had het behoorlijk druk. Ik kon pas 19:00 terecht. Wat zal deze dame goed doorgeneukt worden de hele dag. Ik kwam bij de deur aan en werd meteen ontvangen met een geile tongzoen. Ik bleef voor 30 min. Ze ging meteen op bed liggen en kleede zich uit en begon een beetje een striptease te geven dit deed ze voor het eerst. En ze deed der kut op bed wijd open en der kontgat open. Ik werd hier echttt geill van. En ik trok mn kleren uit. En begon me af te rukken en zij zich vingeren. Ze zei toen come here to me. Want ik rukte me af tegen de muur aan. Toen ik bij der kwam ging ze mn tepels likken was erg geil en lekker. Ze zei turn arround dat deed ik moest bukken en ze likte mn kontgat wat geil zeg. Ik werd goed gerimt. Daarna weer omdraaien en ze begon mn pik te zuigen. Wat kan ze pijpen echt niet normaal nog beter dan wat ik in de ochtend kreeg. En dat was ook een goede blowjob maar dit nog beter. Tijdens pijpen mn ballen weer meeneme en mn kont likken. Heel veel variatiee te veel om op te noemen. Daarna heb ik haar goed verwend. Ik heb haar kut gevingerd en kont tegelijk. En gebeft en gebaft denk wel 15 tot 20 min lang. Wat genoot ze ik zag dat ook. Ze zij ook you are the last today let me cum. Heb haar naar een hoogtepunt gebeft en gevingerd ze was echt zijknat. Daarna ging ze cowgirl op mn pik zitten en ik vingerde haar kontgat. En daarna mn lul in der reet en dan weer haar kut vingeren. Ik zorgde steeds dat der gaten gevuld bleven. Daarna doggy in der kont geneukt. En steeds omstebeurt van gaten wisselen zonder rubber. Wat een hemels gevoel. Daarna normaal cowgirl en steeds vollop tongen lippen zuigen. En ze neukte me heel rusrig en langzaam dit was echttt lekker en geilll. Ik kwam bijna klaar. Daarna wisselen missio gehurkt en ik spoot gedeelte in der kut. En nog resterende lading op der buik en tieten. Ik krijg er nu weer een stijve lul van. Dikke 10 dus de service. Ze is niet moeders mooiste zeker ook niet lelijk. Maar als ik dan moet kiezen tussen hele knappe dame of iets mindere dame met topppp service dan ga ik voor het laatste. Ze ontvangt nog steeds in adam. Advertentie staat wel uit op kinky heeft zat klanten. Ze blijft nog 2,3 weken dan gaat ze weer even weg. Succes voordegene die langs gaan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
adv. is offline op moment ik deze recensie schrijf
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdagmorgen vroeg richting Amsterdam naar de Y-markt.
Mijn passagiers afgezet en daarna geparkeerd om vervolgens Rita te bezoeken.
Bij binnenkomst gelijk een kus, Rita doet de deur open in neglice met een grote glimlach.
Naar de kamer, betaald en uit de kleren.
Ik was vandaag haar eerste klant, lekker fris.
Gelegen op het bed komt ze op je zitten, beetje zoenen en tongen, daarna drukt ze al gauw haar tieten in je gezicht.
Lekker aan haar tepels gezogen, borsten voelen naturel, al zijn ze dat niet.
Verder met een lekkere sloppy pijpbeurt van Rita, waarbij ze je paal en ballen meelikt en je paal met speeksel masseert.
Ze probeert deepthroat, maar dat lukte niet helemaal.
Het was geen straf om dit een tijdje te ondergaan.
Tijd voor 69 vroeg ze, hou je daarvan, nou lekker hoor.
Rita laat zich lekker likken en beweegt ook zelf haar kutje over jouw lippen, geniet er echt van.
Ze kwam niet klaar naar mijn idee, maar haar kutje werd wel druipend nat, haar geil smaakte lekker
Vervolgens liet ze zich over mijn pik zakken en neukte mij in reversed cowgirl en wat variaties,
zodat je je pik goed in en uit haar sappige gleuf ziet schuiven.
Tussen de standjes door zuigt ze steeds weer effe op je pik, zodat hij lekker hard blijft.
Tijd voor mij om te neuken.
In doggy verder en zachtjes tegen haar billen aanstoten, ze heeft eigenlijk een klein kontje, vervolgend wat harder en sneller.
Ondertussen vingerde ik haar kontje en na verloop van tijd duwde ik mijn lul in haar kontje.
Rita Laat zich lekker anaal doorneuken, ik mocht niet in haar kontje klaarkomen.
Dus na een tijdje anaal stopte ze hem weer in haar grot.
Ik voerde het tempo wat op tot ik haar grotje volspoot.
Dus effe pauze voor een wasbeurt.
Nog een rugmassage ondergaan om de tijd vol te maken.
Tevreden verliet ik het pand.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Klaarkomen in mond
  5. Klaarkomen op gezicht
  6. Klaarkomen op lichaam
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Vingeren
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hier nog mijn recensie van rita. Ik was er niet afgelopen maandag. Maar die week ervoor. Tsja.. wat kan ik zeggen wat een geilll wijf. Ik was van plan voor 30 min maar dat werd een uur.zal jullie vertellen waarom. Kwam aan bij de deur meteen tz waardoor mn pik al hard werd. Ze ging op bed liggen met der rug op bed en deed der kut open en haar kont open. Ik moest weer kijken. Ik word hier so geil van en dat weet ze. Dit deed ze 5 min en ik trok me af. Ik hield het niet meer en begon haar als een bezetende te beffe en te baffe van voren benen goed de lucht in en beide gaten likken en vingeren. Ik merkte dat haar kut nat werd heel erg en smaakte ook naar geil. Door het langdurig gebef en gebaf was ik zo geil. Ze pijpte me 5 min en ik spoot zo haar mond en tieten onder. Ze zei you come so much ik kwam heerlijk klaar. Dus was binnen 15 min klaar. Heb toen gezegd wil een uur blijven. En dat kon ze had pas later weer een afspraak. Na het klaarkomen ging ik me wassen en zij ook. Daarna kreeg ik haar bekende boobmassage op mn rug en deed ze steeds haar tepel langs mn anus. Na10 min werd ik weer geil ze likte mn oren steeds en tongde me van de zijkant. Vervolgens likte ze mn kont en moest ik van haar bukken. In doggy heeft ze mn kont echt afgelebberd. Ben me toen gaan omdraaien en heb haar missio keihard geneukt. Beide gaten genomen steeds omstebeurt heerlijk. Daarna flat doggy in der kont gepompt verschillende tempos daarna lepelyje lepeltje vollop tongen en ik spoot zo der kut vol. Haar service 10++++ was 50 min stond ik weer buiten denk 40,45 min echt bezig geweest. Ik denk dat ze er nu niet meer is. Vertelde mij begin juni te vertrekken naar thuisland.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen weer effe bij Rita langs geweest.
eerst effe douchen en daarna de Rita special tour, die iedereen die er geweest is wel heeft ervaren.
Ze was inderdaad wat slanker en strakker dan de laatste keer, maar verder als vanouds.
Lekker knuffelen, pijpen zc en lekker bare neuken.
In doggy had ik haar snel volgespoten.
Had 45 min geboekt voor 150€.
Was weer top.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste bezoek sinds hele lange tijd. Voor een goed gesprek hoef je bij Rita niet te komen, maar godallejezus wat een sexbeest is die vrouw. Een vrouw die er ook zelf van geniet. Glijmiddel heeft ze niet nodig aangezien de dame oprecht nat wordt. Als een ware amazone bereedt ze mijn gezicht. Beetje spuug voor ze hem in der poepert neemt werkt voor haar ook prima. Dame staat voor alles open en alles zit ook in de (toch ietwat forse maar helaas tegenwoordig gangbare )prijs . Zeer dikke aanrader deze vrouw.
 
wow hoeveel betaal je nu dan voor een half uurtje en uurtje alles zonder ?
tarieven staan toch gewoon online (zoals nu de ad actief is)?

 
tarieven staan toch gewoon online (zoals nu de ad actief is)?

Ja dat is sinds ze nu in DH zit eerst betaalde je met alles erop en eraan nu de prijs als je extra wilt dan moet je bij betalen was eerst niet zo
 
Ja dat is sinds ze nu in DH zit eerst betaalde je met alles erop en eraan
dwz in de betekenis van zonder alles erop en eraan ;-)

nu de prijs als je extra wilt dan moet je bij betalen was eerst niet zo
Ik gaf de link als antwoord op de vraag

wow hoeveel betaal je nu dan voor een half uurtje en uurtje alles zonder ?

Dat is gewoon in de adv te lezen.

150 voor half uur dolle pret nzc vind ik niet duur overigens, ze hoeft het niet gratis te doen. Maar discussie over wat iets kost en of het minder of meer mag zijn is eindeloos. Onze tijd is er te kostbaar voor toch?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Plassex
  9. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame is werkelijk geweldig. Ze is ongelofelijk geil en doet waar ze zin in heeft. Komt hard klaar als ze je bereidt. Je bent wel soort van verplicht haar te likken maar ze heeft een heerlijke puss.

Ik heb het met condoom gedaan. Pijpen zonder.

Absolute aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/587156-rita#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)


Het was me nog niet gelukt om af te spreken, maar nu uiteindelijk wel.
De afspraak was zo gemaakt, we hadden al een keer een videocall gehad, omdat ik wilde weten waar ze ongeveer ontvangt.
Het bedrag is ongewijzigd en ik had voor een uurtje afgesproken.
Op locatie via WA laten weten dat ik er was, de deur werd opengemaakt en je kan naar boven.
De trap naar boven was donker, eenmaal boven zag ik haar koppie door een deuropening, dus zo wist ik waar ze was.
Ze heeft een een woongedeelte een kleine slaapkamer, maar het bed is groot genoeg, ik vermoed 120 breed.

Rita ziet eruit zoals op de foto, mooi lichaam en ze had een leuk sexy outfitje aan.
Alles zag je zitten en ze zag er heerlijk uit.
We gingen naar de slaapkamer, daar kleedde ik me uit, zij ging zich nog even opfrissen in de douche.
Mijn bril lag ik op de tafel, in de woonkamer, daar was meer ruimte.
Ze kwam terug en we gingen het bed op.

Vol passie zochten we elkaar lippen op en werd er flink getongzoend.
Je kreeg mooi de tijd om haar lichaam met je handen te verkennen. Wel kreunt ze lichtjes tijdens de sessie, ik twijfel of dit echt was.
Naderhand begon ze me te pijpen. Tijdens het pijpen hoorde ik een hoop herrie in de woonkamer, maar het kon ook buiten zijn, dat hield me wel even bezig. Maar goed, dit was maar even en het werd weer stil. Standje 69 kwam voorbij, waarbij ze lekker haar heupen beweegt tijden het likken.
Daarna kwam ze bovenop me zitten als een cowgirl en bereed m'n little Sigar, na een tijdje kwam ze heftig klaar, volgens mij niet gespeelt. Ik wilde haar daarna nog extra vingeren, maar dat liet ze niet toe, volgens te gevoelig daar ;)
Ik heb het doggy afgemaakt en het uitzicht was schitterend.

Nadat we klaar waren ging zij zich wassen, ik wilde m'n bril pakken en die lag niet meer op de tafel waar ik 'm neer had gelegd, maar die lag op de grond. Duidelijk was ze dus niet alleen. Je kan je spulletjes beter in de buurt houden.
Verder was er niks aan de hand met de bril.

Een leuke GFE-date en het herhalingsgevaar is zeker aanwezig.
Ik ben ongeveer 35 min binnen geweest, dus een volgende date zou voor mij 30 min worden. Omdat ik niet wist hoe de date zou worden heb ik bewust voor een uur gekozen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook geweest in Den Haag. Afspraak eenvoudig via WhatsApp voor de volgende dag. Kreeg meteen het volledig adres. Was de eerste van de dag.
Uitgekleed op bed gaan liggen en volle bak tongzoenen. Kwam op me liggen en gleed met haar kutje over me lul. Lekker met haar borsten en tepels kneden en likken waar ze erg van genoot.
Begon me met veel speeksel te pijpen waarbij ballen en anus ook verwend werden. Lekker rustig en subtiel.
Omgedraaid in 69 en haar frisse kutje mogen likken en ook mijn tong over haar sterretje mogen dartelen wat ook gewaardeerd werd gezien de aanmoedigingen die ik kreeg.
Vervolgens op verzoek lekker op mijn mond komen zitten zodat ik haar diep kon likken.
Op haar rug gelegd en vol gas naar een schokkend orgasme gelikt waarbij haar sappen bleven stromen.
Rita moest even op adem komen maar ging al snel in doggy zitten en smeekte om haar vol te spuiten. Lekker tegen dat kontje liggen kletsen en mijn eerste donatie diep in haar spoot.
Rita liep naar de badkamer en spoelde zich schoon.
Vervolgens een lekkere massage gehad waar ze steeds mijn ballen streelde. Op mijn rug gelegd, stijf pijpen en vervolgens reverse Cowgirl op me geklommen. Wat een geil gezicht om je lul in en uit dat kutje te zien schuiven.
Over gestapt naar missio en met diepe halen liggen neuken terwijl onze tongen een onderling gevecht voerden.
Weer op handen en knieën gezet en in een heel hoog tempo liggen pompen totdat ik het niet meer hield en onder enthousiaste aanmoedigen mijn laatste zaad brullend en diep in haar spoot. Kwam uit mijn tenen.
Terwijl ik lag bij te komen was Rita alweer in de badkamer bezig. Opgefrist, aangekleed en na een warme zoen met een Big smile het winterzonnetje ingelopen

Ik had een topdate. Vind haar een leuke verschijning met een leuke en gezellige uitstraling. Lekker lichaam met weliswaar een litteken op haar buik maar voor mij absoluut niet storend.
Geniet er zelf ook enorm van. Misschien omdat ik de eerste was van die dag.

Omdat er een hoop huiverig zijn om zaad van een voorganger aan te treffen tot slot.
Bij mijn bezoek aan de badkamer viel me op dat er een doucheslang lag zónder kop. Mijn conclusie is dat ze bij elke interne donatie zich inwendig uitspoeld.

Rita is tot 20 januari in Den Haag en vertrekt vervolgens weer voor een tijdje naar Amsterdam. Beloofde wel weer terug te keren naar het Haagse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan