Recensie Roan, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stef078

Wandelaar
39
15/06/22
19
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7807256-roan
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week een bezoekje gebracht aan Roan, Almere-Buiten. Goed gehumeurde zeer slanke dame met onnatuurlijke borsten. Eerste contact via site daarna gebeld voor adres. Half uurtje besproken en vervuld. Ontvangt in een net appartement in een redelijk nieuw complex. Meegaand, babbelend, doorgeleefd maar wel natuurlijk geil. Binnenkomen, even kletsen en kleertjes uit. Begonnen met pijpen, trekken en haar vingeren, werd goed geil en ze kwam al snel op me zitten. Laat haar nemen (ik mocht lekker los gaan) in diverse standjes. Uiteindelijk heerlijk klaargekomen, opgefrist en voldaan de deur uit.

Let op, ze is echt slank tot bijna mager, klein van stuk, flinke bos hoofdhaar, rest kaal en flink getatoeëerd. Zoenen doet ze niet!

Ik hou van skinny en iets rijper, Roan is echter redelijk doorleefd en je merkt dat ze van een biertje en rokertje houdt. Herhalingsgevaar klein.
 
In de advertentie tekst staat 'als je zonder condoom wil reageer dan niet', lijkt mij duidelijk. Waar baseer jij jouw mening op?
Mijn andere ervaring zijn (niet alle natuurlijk) dat indien dames dat zo expliciet vermelden ze toch soms het juist wel graag willen. Maar ja, soms is nee ook gewoon nee, was gewoon nieuwschierig want lichamelijk is ze wel aantrekkelijk :cool:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan