Recensie Rosè; Massagewereld Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.451
30/06/21
1.673
125
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/rose/?iid=48312
Totale kosten (in euro)
185
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)


Vandaag dus de mogelijkheid om haar eens te laten masseren, niet eerder de mogelijkheid gehad of niet vaak genoeg gekeken. 🙈

Rosè is een hele mooie slanke jongedame, geheel naturel en met de mooiste lach die geen moment van haar gezicht verdwijnt, blijft je ook lekker geil aankijken, tenminste als je niet op je rug ligt. :ROFLMAO:


Masseren doet ze prima, zocht ook ff wat "knoopjes" in m'n spieren op die vakkundig werden ontrafeld, min of meer toch. Tegelijkertijd teased en plaagt ze je op een hele leuke manier. Opbouw is prima, na het op de rug mogen draaien gaat ze lekker verder, zowel met de handjes als met haar mooie lijf, aldoor je aankijkend met haar mooie ogen/lieve lach.
Is iig duidelijk dat ze dit graag doet, de meer gerichte aandacht op m'n pik was prima qua opbouw, alleen op enig moment haar tempo moeten afremmen, dat gaat, bij mij, ten koste van het gevoel, bouwt dan af in plaats van op. :cautious:

Haar geile gekronkel over me heen en de bijna "edging" aanpak bracht me op het randje......, echter nog een kwartiertje bijgeboekt (was gelukkig mogelijk) om me ovver dat randje te krijgen. Door de lange aanloop extra heftig en langdurig klaargekomen, dankjewel hiervoor, helemaal super. 💪

Enigste nadeel, alweer een topper die m'n aandacht verdiend, wordt steeds moeilijker kiezen zo. 🤭
 
Een keer of 6 zeker deze dame bezocht. Lieve leuke en knappe meid. Vaker een dame erbij gepakt waardoor de massage net iets spannender werd en je ook altijd die leuke gezonde spanning tussen de meiden voelt. Ik mag haar persoon en is gewoon een fijn mens. De spiegelkamer is ook haar eigen favoriet. Dan is ze helemaal in haar element en geniet ze oprecht van de massage. Respectvol aanraken borsten billen geen probleem. Daar is ze ook wel heel streng in en dit moet je gewoon accepteren. Als je dat doet heb je een top tijd, enige jammere is dan dat een uur snel voorbij is
 
Rosé al wel 9 keer bezocht en zeker niet de laatste keer.
Alles wat hierboven beschreven staat klopt en ze is echt een topper bij MW.
Op haar favoriete spiegelkamer is het extra genieten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan