Recensie Rossie, Antwerpen, Villa Tinto 26 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthasar

Stamgast
Forumpionier
331
03/07/21
87
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Dit toppertje weer eens bezocht.
Eerst mij gewassen zij ook .
Toen maar begonnen. Na wat gestreel is ze begonnen met te pijpen wat ze zeer goed kan. Daarna heb ik haar
poesje eens lekker verwent zij on top wat ze niet slecht deed. Daarna maar even van standje gewisseld .
Deze meid weet hoe je een man moet plezieren.
Daarna wat gebabbeld
 
Gisteren heb ik me na een nieuw avontuurtje met Juliana, en omdat ik nog vreselijk veel goesting had, laten pijpen door Rossie. Ik moest wel, want ik heb die haar naambordje de laatste weken zó vaak voorbijgelopen terwijl ze niet in haar raam zat, dat ik gek werd van lust naar haar.

Binnen hebben we even een babbeltje gedaan en overhandigde ik haar de 50 euro. Na een kort wasje, heb ik eerst haar hele lijf gelikt, wat ze toeliet en waar ze bij lag te kreunen (al dan niet fake).

Nadat ik haar een paar minuutjes in doggy gerimd had, was het tijd voor de finale: België - Roemenië (ik heb gescoord, maar zij heeft gewonnen).

De pijpbeurt beviel me wel, maar ze had toch wel wat tijd nodig om me klaar te krijgen. Da's vast door Juliana's uitstekende behandeling van een uurtje daarvoor. Ik heb haar dan gevraagd om me met twee handen rond de basis van mijn lul hard af te trekken. Ik ging op bed staan en Rossie stak haar tong uit alsof ik in haar mond ging spuiten. Zo trok ze me (in het condoom weliswaar) hard klaar.

Ik heb van geilheid nog wat op haar lekkere tietjes gesabbeld.

Prima adresje!

50 euro betaald.
 
Iemand een idee welke dagen ze wel en niet werkt?
Dat ben ik vergeten vragen, maar ze doet wel de dag- en nachtshift.

Een hint is misschien wat in haar advertentie staat momenteel (maar da's dan echt voor privé-ontvangst):
Maandag: 24/24 Dinsdag: 24/24 Woensdag: 24/24 Donderdag: 00:00 tot 20:00 Vrijdag: 24/24 Zaterdag: 24/24 Zondag: 24/24

Je kan haar ook appen op haar nummer in die advertentie.
 
Volgens mij geldt dat zelfs voor de meeste dames. Er zijn er volgens mij heel weinig die een echte vaste vrije dag hebben. De meesten nemen een dag verlof als eens een dag willen relaxen of shoppen, of moe zijn of iets dergelijks. En bij de meeste dames die wel een vaste vrije dag hebben, is deze ook nog niet "heilig" en willen daar dus wel eens vanaf wijken als een vaste klant die week bijvoorbeeld alleen op haar vrije dag tijd heeft, of als ze eerder die week al eens een extra vrije dag heeft genomen.
 
Rossie gisteren zaterdag gespot rond 16u. Haar winkeltje draait precies goed want ze is vaak bezet of toch met van alles druk bezig.

Ik vind het een sexy ding en fysiek is ze volledig mijn type maar ik miste een klik die ene keer ik met haar was. Ik weet niet waarom. Misschien omdat ze al voldoende succes heeft dat ze vergeet aan extra klantenbinding te doen.

De echte tophoeren zijn als goede verkoopsters. Ze denken op lange termijn.
 
Laatst bewerkt:
Rossie de laatste weken al een paar keer voorbij gewandeld. Maar het moet gezegd zijn. Wat ziet ze er toch ondeugend uit, zo geil dat kopje... Zo ook gisterenavond/nacht en ik voelde de opwinding bij elke aanblik van haar snoetje en die lekkere kont. Hoewel ik geen persoonlijke klik had ervaren tijdens mijn allereerste bezoekje x aantal jaren geleden, moet ik mijn mening toch grondig herzien. Ik besloot om haar dus een second chance te geven en dat heb ik me niet beklaagd. Rossie heeft me by far het beste orgasme ooit gegeven. Aitorreke is denk ik nog nooit zo intens klaargekomen.

Toegegeven, ik was in een genereuze bui en had toevallig 2 floezekes op zak, dus ja je kan het al raden hé. Aitorinho koos voor een 100 euro upgrade, en kreeg daarvoor een zalig relaxte geile sexdate in ruil met een Roemeens pareltje van formaat. Eens proper gewassen zet ze zich op bed met die kont en dat wonderbaarlijk licht behaard kutje teasend omhoog... Ik ga hier nu niet elk detail uit de doeken doen. Allez... pijpen (MC) was heet, intiem. Echt suuuper! Ze geeft zich volledig en laat veel toe. Bij het neuken on top stond ik werkelijk op ontploffen waardoor ze even stopte - sympathiek meisje - en haar borstjes aanbood waar ik lekker aan mocht zuigen. Eens afgekoeld begon ze opnieuw en reed ze me uiteindelijk hemels klaar met dat strakke kutje van haar en die perfect gevormde billen. Het zaad droop bijna uit het condoom zo vol zat ie.

Persoonlijk één van mijn beste sekservaringen ooit sinds lange tijd. Met Gabriella en Maria ook al fijne momenten beleefd maar Rossie voldoet aan al mijne fysieke verwachtingen. Het enige minpuntje is dat ze wel een klein zeurpietje is... Na afloop voorspelde ze dat de werkuren opnieuw zouden worden ingekort en dat stemde haar niet meteen gelukkig. Vreemd vogeltje toch.
 
Laatst bewerkt:
Ze moet wel heel bijzonder zijn ,Zondag was ze zowel dag en s'avond heel de tijd met de gordijnen toe er was geen bezoek mogelijk
wanneer werkt ze eigenlijk dag of avondshift of doet ze soms allebei zoals de Zondag ?
 
Ze moet wel heel bijzonder zijn ,Zondag was ze zowel dag en s'avond heel de tijd met de gordijnen toe er was geen bezoek mogelijk
wanneer werkt ze eigenlijk dag of avondshift of doet ze soms allebei zoals de Zondag ?
Rosie was zondag na 19u aanwezig want ik heb haar zien toekomen in haar reguliere outfit. Ook wel een beetje bizar om voor 3 uurtjes of zo nog te komen werken. Misschien had ze een VIP klant die een langere sessie had geboekt. Wie zal het zeggen? Mij zei ze ooit dat ze werkt wanneer het haar uitkomt. Ze combineert shiften, soms hangt haar bordje maar is ze niet aanwezig. Maw het is zoals een Roemeens uurwerk, je kan je klok er niet op gelijkstellen.

Ik vermoed trouwens dat zij een speciale huurafspraak heeft voor een langere periode aan een verlaagd tarief waarbij dat zij braafjes vooraf betaalt. Ze heeft dus een maandelijkse vaste kost en elke euro die ze dan verdient boven dat bedrag is pure winst.

Rosie haar winkeltje draait goed dus ze kan zich wel wat permitteren denk ik. Wat maakt haar zo speciaal? Goh, ik kick vooral op haar looks (geil ondeugend gezichtje), lekkere billen en haar wonderbaarlijk kutje dat ze jou letterlijk aanbiedt bij het voorspel. Ze pijpt heel intens en weet hoe ze je (mij althans) moet opgeilen. Het is geen spraakwaterval dus verwacht niet meteen PSE en al die shit. Maar kan zo maar zijn dat ze dat ook in petto heeft.

Aitorekke is fan!
 
Rosie was zondag na 19u aanwezig want ik heb haar zien toekomen in haar reguliere outfit. Ook wel een beetje bizar om voor 3 uurtjes of zo nog te komen werken. Misschien had ze een VIP klant die een langere sessie had geboekt. Wie zal het zeggen? Mij zei ze ooit dat ze werkt wanneer het haar uitkomt. Ze combineert shiften, soms hangt haar bordje maar is ze niet aanwezig. Maw het is zoals een Roemeens uurwerk, je kan je klok er niet op gelijkstellen.
Mogelijk is ze tussendoor er even een uurtje tussenuit geweest om even wat te gaan eten en drinken voordat ze aan haar laatste uren begon. Dat zie je wel meer bij dames die dubbele shifts werken.
 
Rossie ook eens bezocht en daar gaat het bij blijven denk ik.
Ik wil ze niet afbreken , maar ik had er meer van verwacht gezien de recensies.
Binnengekomen vroeg ze direct om meer geld :rolleyes: , ofwel om langer te blijven, ofwel voor pzc.
Ik bedankte vriendelijk, omdat ik bij eerste bezoek slechts 50€ betaal.
Ze begon me lekker op te warmen en kon de kleine tietjes likken.
Dan begon ze aan een pijpbeurt die niet slecht was, maar ik heb er al veeeeeel betere gehad.
Ik vroeg om ze te likken (69) maar ze zei dat dit weer extra kostte :sneaky:.
Heb ze me dan maar laten berijden tot ik klaarkwam.
Was lekker.
Ze vertrekt op verlof, en meestal willen ze dan nog extra eurootjes uit onze zakken persen , ze is niet de enige, maar gelukkig doen ze dat niet allemaal.
De manier waarop ze aan klantenbinding (bij mij) deed , was helemaal niet ok.
Maar er zijn er genoeg... had ze op mijn lijstje staan en ze kan er nu ook (wss definitief) af.
 
Hi sneaker
Wanneer heb je haar bezocht ? Gisterenavond was haar kamer bezet maar niet door haar ! Er stond iemand dacht ik met zwart haar en ook hing haar naamkaartje niet op de ruit , misschien kan iemand van de vaste wandelaars dit bevestigen of weten zij wie er dan wel stond !!
 
Hi sneaker
Wanneer heb je haar bezocht ? Gisterenavond was haar kamer bezet maar niet door haar ! Er stond iemand dacht ik met zwart haar en ook hing haar naamkaartje niet op de ruit , misschien kan iemand van de vaste wandelaars dit bevestigen of weten zij wie er dan wel stond !!
Eind vorige week. Ze vertrok kortelings op verlof, maar weet de exacte datum van vertrek niet meer.
 
Ze vertrekt op verlof, en meestal willen ze dan nog extra eurootjes uit onze zakken persen , ze is niet de enige, maar gelukkig doen ze dat niet allemaal.
De manier waarop ze aan klantenbinding (bij mij) deed , was helemaal niet ok.
Maar er zijn er genoeg... had ze op mijn lijstje staan en ze kan er nu ook (wss definitief) af.
Zelfde soortgelijke ervaring ooit eens gehad , iedere keer geld vragen ,......... daarna dus uiteraard nooit meer geweest
 
Laatst bewerkt:
Beste Sweet Disposition (Indie Rockbandje?, misschien uw avatar veranderen van Punk naar een Indie Rockband?); of sla ik net als u de bal hier mis? Als u ergens van mij slechte commentaar kunt lezen over Rossie en of haar diensten; dan zie ik graag uw EYEROLL icoon verschijnen onder een post van mij over haar. Anders onthoud u zich best van commentaar; in welke vorm dan ook. Bestaat er feitelijk de optie u volledig te negeren?, want dat doe ik al geruime tijd, dan hoor ik het graag, Ik raad u aan, indien mijn schrijfsels u irriteren, wat duidelijk blijkt. Dat u hetzelfde doet. Indien u niet zou ingaan op mijn voorstel, zou ik u willen vragen eens goed na te denken voor u iconen onder een post gaat zetten.
 
Laatst bewerkt:
Rossie ook eens bezocht en daar gaat het bij blijven denk ik.
Ik wil ze niet afbreken , maar ik had er meer van verwacht gezien de recensies.
Binnengekomen vroeg ze direct om meer geld :rolleyes: , ofwel om langer te blijven, ofwel voor pzc.
Ik bedankte vriendelijk, omdat ik bij eerste bezoek slechts 50€ betaal.
Ze begon me lekker op te warmen en kon de kleine tietjes likken.
Dan begon ze aan een pijpbeurt die niet slecht was, maar ik heb er al veeeeeel betere gehad.
Ik vroeg om ze te likken (69) maar ze zei dat dit weer extra kostte :sneaky:.
Heb ze me dan maar laten berijden tot ik klaarkwam.
Was lekker.
Ze vertrekt op verlof, en meestal willen ze dan nog extra eurootjes uit onze zakken persen , ze is niet de enige, maar gelukkig doen ze dat niet allemaal.
De manier waarop ze aan klantenbinding (bij mij) deed , was helemaal niet ok.
Maar er zijn er genoeg... had ze op mijn lijstje staan en ze kan er nu ook (wss definitief) af.
Herkenbaar bericht

Had haar bij mijn vorige bezoek ook op mijn lijstje staan, maar € 50 extra voor 69 (wat wellicht 5 minuten duurt) gaat hem echt niet worden.

Er zitten genoeg meiden die niets extra's rekenen voor 69
 
Gisteren voor het eerst bij Rossie geweest. Wat een heerlijke meid. Toen ze zichzelf ff had gewassen en ik mezelf aan het wassen was, ging ze lekker op haar knieën op het bed zitten met haar kontje naar me toe. Daarna op bed beland en begon ze me te pijpen. Dit deed ze zelfs deepthroat. Gevraagd of ik haar mondje mog neuken als ik stond en dat was heel geil. Daarna weer gaan liggen en heeft ze me heerlijk klaargepijpt. Al met al een prima ervaring en ga zeker nog een x langs. Weet iemand of ze ook anaal doet en pijpt zonder condoom ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan