Recensie Roxane, Kiya Gentbrugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1948

Vaste klant
153
07/08/21
60
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
http://www.kiya.be/onze-meisjes/roxana/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beetje gereserveerd persoon, spreekt perfect Engels. Beetje mollige maar gezellige dame die helemaal open bloeit op de kamer, sterk herhaling gevaar, top massage ik kon kiezen van zacht naar hard, van alles haar werk gemaakt! Top madam!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/roxana-205
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lang enkel maar het forum te raadplegen om informatie te winnen over dvp, toch maar besloten om ook eens een bijdrage te leveren.
Onlangs bij Roxana geweest in Gentbrugge. 2 uurtjes op voorhand afspraak vastgelegd.
Ik kende het "huis" niet en bij het passeren van het adres had ik toch wel zin om rechtsomkeer te maken.
Zag er nogal groezelig en vervallen uit. Echter nam de "goesting" de bovenhand, wat mij toch deed besluiten om binnen te gaan.
Het huis was inderdaad verouderd maar wel hygiënisch.
Ik werd ontvangen door de "mama san" en diende haar te betalen. Dan werd Roxana geroepen.
De dame in kwestie bleek absoluut de dame te zijn van op de foto's en haar leeftijd klopte ook met wat er vermeld stond op de site (eind de 20 schatte ik haar).
Ik stelde voor om mij te wassen maar ze vond dit niet nodig. Zijzelf was proper en fris. Ze stelde zichzelf voor en begon meteen heerlijk en voluit te tongzoenen. Ze had een stel heerlijke borsten en een mooi, zacht en mollig (zeker niet volslank, denk 75 kg voor 175cm) lichaam.
Ze begon mij heerlijk en redelijk diep te pijpen. Daarna deed ze een jasje aan en begon ze me te berijden tot ik heerlijk klaarkwam.
Daarna nog wat geknuffeld en gekust (sorry maar ik vind dat leuk).
Een heel aangename ervaring, al bij al bewaarde ze wat afstand maar haar slavische cultuur zal daar ook wel mee te maken hebben.
Voor herhaling vatbaar.
Kon me wel niet opfrissen na de daad, ttz het werd me niet voorgesteld (had er ook niet naar gevraagd eerlijk gezegd ☺️).
 
Na lang enkel maar het forum te raadplegen om informatie te winnen over dvp, toch maar besloten om ook eens een bijdrage te leveren.
Onlangs bij Roxana geweest in Gentbrugge. 2 uurtjes op voorhand afspraak vastgelegd.
Ik kende het "huis" niet en bij het passeren van het adres had ik toch wel zin om rechtsomkeer te maken.
Zag er nogal groezelig en vervallen uit. Echter nam de "goesting" de bovenhand, wat mij toch deed besluiten om binnen te gaan.
Het huis was inderdaad verouderd maar wel hygiënisch.
Ik werd ontvangen door de "mama san" en diende haar te betalen. Dan werd Roxana geroepen.
De dame in kwestie bleek absoluut de dame te zijn van op de foto's en haar leeftijd klopte ook met wat er vermeld stond op de site (eind de 20 schatte ik haar).
Ik stelde voor om mij te wassen maar ze vond dit niet nodig. Zijzelf was proper en fris. Ze stelde zichzelf voor en begon meteen heerlijk en voluit te tongzoenen. Ze had een stel heerlijke borsten en een mooi, zacht en mollig (zeker niet volslank, denk 75 kg voor 175cm) lichaam.
Ze begon mij heerlijk en redelijk diep te pijpen. Daarna deed ze een jasje aan en begon ze me te berijden tot ik heerlijk klaarkwam.
Daarna nog wat geknuffeld en gekust (sorry maar ik vind dat leuk).
Een heel aangename ervaring, al bij al bewaarde ze wat afstand maar haar slavische cultuur zal daar ook wel mee te maken hebben.
Voor herhaling vatbaar.
Kon me wel niet opfrissen na de daad, ttz het werd me niet voorgesteld (had er ook niet naar gevraagd eerlijk gezegd ☺️).
Zijn haar pijpkunsten lang en nat of is het van korte duur . Mag je haar mondje volspuiten ?
 
Haar pijpkunsten zijn meer dan ok. Wel niet al te nat of sloppy maar ik ben tegenwoordig al blij als er geen tanden aan te pas komen, wat gelukkig niet het geval was. Ze ging wel heel diep, van langzaam tot redelijk snel. Haar tong ging ook over de eikel. Ballen werden wel niet mee verwend. Ze keek ook niet in mijn ogen maar dat kon moeilijk in 69-positie 😅.
Ik heb haar verwittigd (gentleman als ik ben 😉) voor ik kwam; "Ok Honey, go ahead" was haar antwoord en ze deed gewoon verder. Ze slikte wel niet maar voor mij was dat niet zo belangrijk…
 
Haar pijpkunsten zijn meer dan ok. Wel niet al te nat of sloppy maar ik ben tegenwoordig al blij als er geen tanden aan te pas komen, wat gelukkig niet het geval was. Ze ging wel heel diep, van langzaam tot redelijk snel. Haar tong ging ook over de eikel. Ballen werden wel niet mee verwend. Ze keek ook niet in mijn ogen maar dat kon moeilijk in 69-positie 😅.
Ik heb haar verwittigd (gentleman als ik ben 😉) voor ik kwam; "Ok Honey, go ahead" was haar antwoord en ze deed gewoon verder. Ze slikte wel niet maar voor mij was dat niet zo belangrijk…
De pijpbeurt hierboven beschreven zijn van tijdens mijn 2de afspraakje met haar… Ze ziet me binnenkort wel nog eens terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan