Johnny Walk
Forumfiel
Zie post 1 dat is de dame waarover dit topic is geopend op die werkshift en adres, zo lastig is het niet. Dat een klant een naam verkeerd spelt staat daar los van.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie is dus een aantal weken geleden weer begonnen. Blond haar sili's en wat tattoos.En de vraag is dus nu, of de blonde vd avondnachtshift op nr 127 links wel of niet weer is begonnen
ik bedoel Roxy of Roxanne degene die vroegah in Alkmaar ook heeft gewerkt samen met haar zus voor de oldskool wandelaars van Almaar kennen haar nog wel ze stonden met z'n 2e naast elkaar met siliconen,tatoos innderdaad en blond lang haar en mooi gezichtje ik kan me zelfs herrineren dat ze een kindje had gebaard maar haar kutje was nog altijd super strak hahhDan moet eerst weer uitgezocht worden welke vd 3 dames bedoeld wordt want daar was men hier nog niet uit
broeder @drben weet jij haar werktijden in amsterdam en welke kamer ze nu staat alvast bedanktDame is aan het werk en dat kutje is nog steeds heerlijk.
Een nieuwe actuele geeft info voor iedereen, ook dat ze er dus is , niet v niets wordt er naar haar gevraagdHij heeft al een recensie over haar geschreven.
bedankt voor de snelle reactie broeder ja overal gaan ze naar huis ook in Den Haag wordt weer rot periode om te wandelenKamer klopt nog steeds. Ze begint meestal rond 20:00 uur en werkt tot in de late uurtjes. Aankomende zaterdag is haar laatste dag meen ik. Dan gaat ze een maand terug naar huis.