Recensie Ruby(Dom.rep) Den Haag, Doubletstraat 26ak3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zaankantje

Stamgast
Forumpionier
282
13/07/21
218
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ruby wilde ik al een tijdje bezoeken..zij was de eerste DVP die ik in DH bezocht ergens rond 2016 toen stond ze aan de overkant op 35 k1..ze kwam eerst boven op me liggen en gaf hier en daar wat kusjes in mn nek,moest een beetje inkomen toen ze mij ging pijpen maar het werd gaande weg steeds lekkerder en dieper dus kon ik haar dikke kont lekker gaan neuken,deze is nog lekkerder dan ik dacht man man,alleen het bed is zo irritant klein en heb ik het staand aan de rand van het bed afgemaakt..word moeilijk kiezen als Joanna ook volgende week misschien weer terug is pff..
 
Laatst bewerkt:
Deze dame staat er al een tijd, ze staat ook wel eens te dansen voor het raam, ik ben een keer bij haar binnen geweest een jaar of 5 a 6 geleden. Voor mij was ze toch een beetje te dik en ze had voor haar postuur net iets te kleine borsten, een wat vollere dame met grote borsten kan mij wel bekoren, maar dat viel bij haar een beetje tegen, ondanks haar push up bh.
De service was wel okay,
 
Laatst bewerkt:
Ik keek net even wie daar zit....de krullebol....wist niet eens hoe ze heet...ik noem haar altijd la rellenita con la cara Linda.....het volle meisje met het mooie gezicht.
Ooit een keer een trio gedaan met haar en ik geloof dat ze Elizabeth heette ...een vriendin van Nelly.
Ik vond haar erg passief en raakte er niet opgewonden van.
Ze komt wel heel vriendelijk over en kan mijn ogen niet van haar gezicht afhouden ....maar ja....ik kan gratis op afstand naar haar kijken.....neuken doe ik twee deuren eerder
 
Sommige acties heeft ze van Karina geleerd om extra indruk te maken denk ik..gelijk boven op je komen liggen en tijdens het pijpen slaat ze je pik tegen haar tong😊
Op 26ak2 staat ook een leuke jonge lekker e Dominicaanse in de avond die weer pas terug is .heb ik een tijdje terug bezocht en wil ik zeker nog een keer terug ..zoveel lekkers in de Doub
 
Laatst bewerkt:
Sommige acties heeft ze van Karina geleerd om extra indruk te maken denk ik..gelijk boven op je komen liggen en tijdens het pijpen slaat ze je pik tegen haar tong😊
Op 26ak2 staat ook een leuke jonge lekker e Dominicaanse in de avond die weer pas terug is .heb ik een tijdje terug bezocht en wil ik zeker nog een keer terug ..zoveel lekkers in de Doub
ik denk dat Carina eerder acties van Ruby heeft geleerd dan andersom, Deze Ruby heeft namelijk al heel wat vlieguren achter de rug.
 
ik denk dat Carina eerder acties van Ruby heeft geleerd dan andersom, Deze Ruby heeft namelijk al heel wat vlieguren achter de rug.
Volgens mijn zijn ze redelijk gelijk begonnen.maar Carina maakt zeker twee keer zoveel ritjes op een dag......dus als je gelijk hebt heeft de leerling de meester overtroffen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wilde eigenlijk Jessica 23k2 weer bezoeken maar nog niet terug helaas en de kamers worden ook gerenoveerd op nr 23 toen Ruby maar weer eens bezocht,een beetje herhaling van mijn laatste keer bij haar ,in het begin wat moeizaam met pijpen,tot ik vraag zonder handen dan word het beter ,daarna weer staand doggy aan rand van het bed waar ik goed tegen haar reet kon stoten,was weer lekker😊
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan