Recensie Ruby (Roe), Brussel, Aarschotstraat 156 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hadrianus

Wandelaar
Forumpionier
80
09/07/21
179
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag was ik opnieuw in Brussel en dan gaan we de omgeving aan het Noordstation graag eens verkennen.

Op 204 brandde er jammer genoeg geen licht, dus ben ik de straat een paar keer op- en afgegaan. Uiteindelijk gekozen voor een jonge, slanke meid die op 156 zat. Eerst wat getwijfeld omdat ze vooral op haar gsm aan het tokkelen was, maar toen ze opkeek was ik verkocht. Ze was vriendelijk, maar redelijk schuchter. En dat verkies ik boven een DVP met teveel zelfvertrouwen, om het geen arrogantie te noemen.

Ruby is 21 jaar, uit Roemenië afkomstig en zou een 3-tal maand in Brussel aan de slag zijn. Dit van 6u tot 18u. Op de kamer gaf ze een rustige, gemoedelijke indruk. Geen hush-hush, tijdens het uitkleden wat babbelen en elkaars lichaam verkennen. Aan het raam vreesde ik dated borsten teveel zouden afhangen, maar deze zagen er beter uit zonder topje dan met topje. :) Is een grote B/kleine C, die wat lager hangt, maar nog steeds goed gevuld is.

Het pijpen was jammer genoeg met condoom, zonder was (nog) geen optie. Hopelijk wijzigt dat na enkele bezoekjes. Maar het was wel een goede, uitgebreide sessie. Daarna liet ik haar eerst on top wat ze met veel enthousiasme deed. Bij De volgende twee posities, missionaris en doggy, hield ze haar vingers rond mijn beste vriend. Zogezegd om het condoom te checken, maar dit is gewoon om je vlugger te laten komen. Mijn kwartiertje was ook al ruimschoots opgebruikt, dus ik vergeef het haar. :cool: Dit was dan ook het enige minpuntje. Maar voor een eerste keer was dit zeker voor herhaling vatbaar.
 
Enig idee waar Georgina, die vroeger op dat adres zat, naartoe is?
Sedert enkele weken bezoek ik de Aarschotstraat opnieuw af en toe, maar daarvoor was het jaren geleden. Geen idee dus wie Georgina is, of waar ze naartoe is.

Ik wil het steeds eens vragen aan Ruby bij mijn volgende bezoek, maar de kans dat een DVP hierop kan of wil antwoorden, is heel gering.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan