Recensie Ruby (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k5 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Ruby op visite geweest en het was fijn. Wat me deze keer opviel was dat ze lekker mee ging met wat ik voorstelde en dat ze voor alle standjes in was en lekker lenig ook, en ze keek me ook veel aan. Wat een heerlijke petite sexy dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen naar Escape gegaan in de hoop dat Nathalie er zou zijn, maar helaas en ik denk echt dat ze op vakantie is.
Rondje lopen en op nr5 was de deur dicht maar 1 gordijn open.
Mmm…, als dat die kleine Ruby niet is dacht ik meteen.
Ze was zich nog aan het klaar maken en moest wel een tijdje wachten voordat ze de tl verlichting uit deed en de deur opende.
Direct van boven naar haar toe gegaan en ze herkende mij meteen.
Hey hi was de begroeting, that's a long time ago zei ze met een lieve lach.
Klopt zei ik, denk een jaar of 4 a 5 geleden, toen op hookers wel een recensie geschreven weet ik nog.
Een tijdje gekletst en toen de kleren uit en allebei opgefrist en het bed op.
Wilde haar zoenen maar dat heeft ze liever niet, dan maar in haar nek en bij haar oren en daar is ze wel gevoelig voor 😃
Ondertussen was ze mijn lul heerlijk aan het opwarmen.
Na een tijdje vroeg ze of ik eerst gepijpt wilde worden en daarna haar beffen of 69, gekozen voor het 1ste.
Omg…, wat heerlijk was ze aan het pijpen en ondertussen haar hele lichaam aan het verkennen met mijn handen.
Op een gegeven moment dacht ik, ik wil haar beffen en wel nu hahaha.
Gaf haar aan dat ze maar op mijn gezicht kwam zitten en oh wat een uitzicht als haar skinny kontje en kutje voor je gezicht komt 😍
Ze drukte haar kutje lekker stevig tegen mijn mond aan waarna ik haar een tijdje heerlijk heb gebeft terwijl ze mij aan het pijpen was.
Op een gegeven moment trok ik mijn heupen naar beneden omdat ik bijna klaar kwam, ze stopte meteen terwijl ik wel doorging met haar gegroeide klitje.
Ik gebruikte bewust niet veel speeksel want ik wilde voelen/proeven of ze nat werd, nou ik weet ze allebei nu 💦😉
Welk standje wil je vroeg ze en ik zei, kom er maar heerlijk opzitten.
Manmanman…, terwijl ze erop gaat zitten kijkt ze me toch een beetje geil aan en tijdens het neuken blijft ze dit doen.
Aan haar houding merkte ik dat ze het fijn vond en nee geen fake, waarna ze haar ogen sloot haar hoofd naar achteren gooide en ze op haar onderlip beet.
Ze geeft net als tijdens het beffen heerlijk mee.
Tijdens het beffen ook heerlijk draaiend en wippend met haar klitje langs mijn mond en tijdens het neuken dus ook goed meedoen en niet als een dooie erop gaan zitten en denkend wanneer is hij klaar.
Echt wat een heerlijk ritme had ze en na een tijdje gaf ik ook aan dit wordt maar 1 standje dit keer en ik kom bijna klaar.
Ze begin te lachen terwijl ik dat zei en tegelijk begon ze te draaien met haar heupen en toen was het voor mij klaar 💦💦💦

Allebei weer opgefrist en leuk na gepraat.
Vroeg haar hoelang ze bleef en ze gaf aan tot eind November.
Ze is er 6 dagen in de week en zondags is haar vrije dag.

Ze gaat mij nog een paar keer terug zien in die periode 😃

Iemand ervaring of ze ook maar iets met anaal heeft?
Ze is er mooi glad in iedergeval en tijdens het beffen wel een aantal keer langs gekomen met mijn tong.
Net als toen ze aan het pijpen was, kwam ik met mijn hand een aantal keren over haar sterretje heen maar kreeg geen reactie van, niet doen!
 
Vanmorgen naar Escape gegaan in de hoop dat Nathalie er zou zijn, maar helaas en ik denk echt dat ze op vakantie is.
Rondje lopen en op nr5 was de deur dicht maar 1 gordijn open.
Mmm…, als dat die kleine Ruby niet is dacht ik meteen.
Ze was zich nog aan het klaar maken en moest wel een tijdje wachten voordat ze de tl verlichting uit deed en de deur opende.
Direct van boven naar haar toe gegaan en ze herkende mij meteen.
Hey hi was de begroeting, that's a long time ago zei ze met een lieve lach.
Klopt zei ik, denk een jaar of 4 a 5 geleden, toen op hookers wel een recensie geschreven weet ik nog.
Een tijdje gekletst en toen de kleren uit en allebei opgefrist en het bed op.
Wilde haar zoenen maar dat heeft ze liever niet, dan maar in haar nek en bij haar oren en daar is ze wel gevoelig voor 😃
Ondertussen was ze mijn lul heerlijk aan het opwarmen.
Na een tijdje vroeg ze of ik eerst gepijpt wilde worden en daarna haar beffen of 69, gekozen voor het 1ste.
Omg…, wat heerlijk was ze aan het pijpen en ondertussen haar hele lichaam aan het verkennen met mijn handen.
Op een gegeven moment dacht ik, ik wil haar beffen en wel nu hahaha.
Gaf haar aan dat ze maar op mijn gezicht kwam zitten en oh wat een uitzicht als haar skinny kontje en kutje voor je gezicht komt 😍
Ze drukte haar kutje lekker stevig tegen mijn mond aan waarna ik haar een tijdje heerlijk heb gebeft terwijl ze mij aan het pijpen was.
Op een gegeven moment trok ik mijn heupen naar beneden omdat ik bijna klaar kwam, ze stopte meteen terwijl ik wel doorging met haar gegroeide klitje.
Ik gebruikte bewust niet veel speeksel want ik wilde voelen/proeven of ze nat werd, nou ik weet ze allebei nu 💦😉
Welk standje wil je vroeg ze en ik zei, kom er maar heerlijk opzitten.
Manmanman…, terwijl ze erop gaat zitten kijkt ze me toch een beetje geil aan en tijdens het neuken blijft ze dit doen.
Aan haar houding merkte ik dat ze het fijn vond en nee geen fake, waarna ze haar ogen sloot haar hoofd naar achteren gooide en ze op haar onderlip beet.
Ze geeft net als tijdens het beffen heerlijk mee.
Tijdens het beffen ook heerlijk draaiend en wippend met haar klitje langs mijn mond en tijdens het neuken dus ook goed meedoen en niet als een dooie erop gaan zitten en denkend wanneer is hij klaar.
Echt wat een heerlijk ritme had ze en na een tijdje gaf ik ook aan dit wordt maar 1 standje dit keer en ik kom bijna klaar.
Ze begin te lachen terwijl ik dat zei en tegelijk begon ze te draaien met haar heupen en toen was het voor mij klaar 💦💦💦

Allebei weer opgefrist en leuk na gepraat.
Vroeg haar hoelang ze bleef en ze gaf aan tot eind November.
Ze is er 6 dagen in de week en zondags is haar vrije dag.

Ze gaat mij nog een paar keer terug zien in die periode 😃

Iemand ervaring of ze ook maar iets met anaal heeft?
Ze is er mooi glad in iedergeval en tijdens het beffen wel een aantal keer langs gekomen met mijn tong.
Net als toen ze aan het pijpen was, kwam ik met mijn hand een aantal keren over haar sterretje heen maar kreeg geen reactie van, niet doen!
Wat een mooie uitgebreide recensie! Ruby is niet mijn type maar met zo'n review krijg ik zelfs zin in haar. Dankjewel voor het delen van je ervaring!

Even off topic, ik zie al meer in recensies dat de prijs voor 20 min 80 euro is. Is dat het instaptarief inmiddels? Of was het een "extraatje" voor haar?
 
mij vroeg ze €60 voor 20 min zonder extra's. Ik wilde een uur voor €180 maar dat werd dan €200.
Uiteindelijk €150 betaald voor 3 kwartier maar was het dubbel en dwars waard. Ze werkt je er niet zo snel mogelijk uit en geniet van wat ze doet. Een mooie jonge dame van 31 met een fantastisch lichaam en prachtige borsten. Ik weet bij wie ik terug ga komen in Escape
 
mij vroeg ze €60 voor 20 min zonder extra's. Ik wilde een uur voor €180 maar dat werd dan €200.
Uiteindelijk €150 betaald voor 3 kwartier maar was het dubbel en dwars waard. Ze werkt je er niet zo snel mogelijk uit en geniet van wat ze doet. Een mooie jonge dame van 31 met een fantastisch lichaam en prachtige borsten. Ik weet bij wie ik terug ga komen in Escape
150 voor 45 minuten klinkt in lijn met wat de meeste dames vragen. Dankjewel voor je antwoord!
 
mij vroeg ze €60 voor 20 min zonder extra's. Ik wilde een uur voor €180 maar dat werd dan €200.
Uiteindelijk €150 betaald voor 3 kwartier maar was het dubbel en dwars waard. Ze werkt je er niet zo snel mogelijk uit en geniet van wat ze doet. Een mooie jonge dame van 31 met een fantastisch lichaam en prachtige borsten. Ik weet bij wie ik terug ga komen in Escape
Zou je willen zeggen wat voor €150.- er dan in jouw extra pakket zat?
Inderdaad dit zijn wel redelijk normale prijzen tegenwoordig,
 
Zou je willen zeggen wat voor €150.- er dan in jouw extra pakket zat?
Inderdaad dit zijn wel redelijk normale prijzen tegenwoordig,
Ik had geen extra's. Zoenen deed ze niet en beffen heb ik niet gedaan. Verder pijpen met condoom. Prijs was ik ook wel van uit gegaan alleen meestal zie je nog wel eens dat als je langer blijft de uurprijs lager is, dus ik was voor 60 min van 180 uitgegaan als 20 min €60 was. Maar ik klaag er verder absoluut niet over. Ik heb ook wel eens ergens €200 voor een uur betaald en dan wordt je na 30 minuten de deur uit gewerkt
 
Ik had geen extra's. Zoenen deed ze niet en beffen heb ik niet gedaan. Verder pijpen met condoom. Prijs was ik ook wel van uit gegaan alleen meestal zie je nog wel eens dat als je langer blijft de uurprijs lager is, dus ik was voor 60 min van 180 uitgegaan als 20 min €60 was. Maar ik klaag er verder absoluut niet over. Ik heb ook wel eens ergens €200 voor een uur betaald en dan wordt je na 30 minuten de deur uit gewerkt
Ik ben wel met je eens dat het niet logisch is om juist meer te vragen voor een uur. Ik betaal eigenlijk standaard 150 euro ongeacht de dame en meestal ben ik dan 45 minuten binnen, soms wat langer soms wat korter. Dat voelt als een mooi compromis. En enkele keer als ik een nieuwe dame voor het eerst bezoek betaal ik 100 euro. Ik ga nooit voor het basis tarief, dat voelt voor mij te gehaast.
 
Ik ben wel met je eens dat het niet logisch is om juist meer te vragen voor een uur. Ik betaal eigenlijk standaard 150 euro ongeacht de dame en meestal ben ik dan 45 minuten binnen, soms wat langer soms wat korter. Dat voelt als een mooi compromis. En enkele keer als ik een nieuwe dame voor het eerst bezoek betaal ik 100 euro. Ik ga nooit voor het basis tarief, dat voelt voor mij te gehaast.
Ik ben meestal voor een uur of langer, maar dat komt door bijwerkingen van medicatie die het hoogtepunt kan uitstellen ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongelofelijk wat een heerlijke meid prachtig lichaam heerlijk petite borsten zijn fake maar super lekker heerlijk bef kutje en ze neemt de tijd voelt zeker niet alsof je afgewerkt wordt


Ruby je bent mijn favoriete kom zeker terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was ik bij Ruby op bezoek en dat was fijn, gezellige sessie gehad. Ze keek me verleidelijk aan, deed goed haar best en we hebben gelachen. Nog even gekletst achteraf, even een leuke connectie gemaakt.. Wat een prachtige petite dame is het toch. Feestje om mee te mogen stoeien 🤗. Vier keer geweest en vier keer met een goed gevoel vertrokken. Het blijft een topper 🙂.

Ze vertelde dat ze na volgende week richting haar familie gaat voor een vakantie en feestdagen, dus maak er gebruik van voordat ze een paar weken afwezig is.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag was ik bij Ruby op bezoek en dat was fijn, gezellige sessie gehad. Ze keek me verleidelijk aan, deed goed haar best en we hebben gelachen. Nog even gekletst achteraf, even een leuke connectie gemaakt.. Wat een prachtige petite dame is het toch. Feestje om mee te mogen stoeien 🤗. Vier keer geweest en vier keer met een goed gevoel vertrokken. Het blijft een topper 🙂.

Ze vertelde dat ze na volgende week richting haar familie gaat voor een vakantie en feestdagen, dus maak er gebruik van voordat ze een paar weken afwezig is.
Zit ze op haar vaste kamer en toevallig gezien of Manuela er ook was?
 
Terug
Bovenaan Onderaan