Rustig

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat DVP's hier actief zijn vind ik wel oke..op sommige na dan..die denken dat ze een gouden kut hebben..of Keizerin zijn.
En die trekken juist de grote slijmers aan...en maar een like geven om alles wat ze schrijven,hopende dat ze 10 euro korting krijgen bij een date.........mits ze uberhaupt door de ballotagecommissie komen :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Dat er dames zijn die behalve reclame voor zichzelf maken ook op een leuke of informatieve manier aan de discussies mee doen vind ik alleen maar leuk

Dat er leden zijn die hun aanwezigheid waarnemen om een beetje te flirten vind ik grappig , dat is alleen maar normaal gedrag voor een gezonde vent

Empress Layla zal een leuke gezellige meid zijn in het dagelijks leven en ze kan er verder ook niets aan doen maar als elke keer als ze weet te melden dat het lekker weer is er binnen een minuut al 20 likes onder staan en iedereen die zegt dat hij het nog een beetje frisjes voor de tijd van het jaar vind dan gelijk tegengesproken wordt en op rood aangelopen chagrijnig kijkende smileys getrakteerd wordt loopt het een beetje uit de hand

Het hierboven gegeven voorbeeld is volledig verzonnen maar jullie begrijpen hopelijk wat ik bedoel
 
Ik vind het best een verademing dat de meeste dames DVP hier afgenokt zijn.
Mannen onder elkaar, heerlijk.
Hoeven we geen witvoetje meer te halen bij de( overigens gerespecteerde) dames DVP.
Lang leve de wandelaars!
Ja! Stel je voor!
Een tiental DVP's die meepraten... op een totaal van 22.000 leden... Waar gaat dat naar toe!
 
Vraag me af of dit wel degelijk echte dvp waren of gewoon nep profielen.
Mijn ervaring is dat dvp niet zo snel accounts gaan aanmaken op hoerenfora.

Groet, schoolmeester
ik denk dat de dames waar het hier over gaat wel degelijk echte profielen zijn, ze hadden/hebben allemaal een website en sommige ook nog een onlyfans account.
 
Laatst bewerkt:
Vraag me af of dit wel degelijk echte dvp waren of gewoon nep profielen.
Mijn ervaring is dat dvp niet zo snel accounts gaan aanmaken op hoerenfora.

Groet, schoolmeester
Je kan er van opaan dat de genoemde personen wel degelijk echte dvp waren/zijn.
Genoeg anderen hier die ze bezocht hebben.

En ervaring op welke fora?
Volgens mij hebben juist vrij veel dvp's hier een account, alleen zeggen de meesten weinig tot niets.
 
Vraag me af of dit wel degelijk echte dvp waren of gewoon nep profielen.
Mijn ervaring is dat dvp niet zo snel accounts gaan aanmaken op hoerenfora.

Groet, schoolmeester
Dat is een vreemd iets om ervaring in te hebben schoolmeester

Dit is niet een hoerenforum maar dit is HET hoerenforum
Van de duizenden DVP s die in Nederland en België actief zijn is het een percentage van niks wat hier op staat natuurlijk
De een word lid om even weerwoord te geven op een recensie waar ze het niet mee eens is , de ander om reclame te maken voor zich zelf , sommigen hebben een speciale doelgroep waarmee ze hier contact kunnen leggen wat advertentiekosten scheelt , je kan er hier achter komen wat het verwachtingspatroon van je klantenkring is
Allemaal dingetjes die in iedere andere bedrijfstak als handige marketingtools gezien worden.

En sommigen vinden het gewoon gezellig om een beetje over koetjes en kalfjes te ouwehoeren , klinkt vreemd misschien maar DVP's zijn ook maar gewoon mensen die graag een praatje maken , zeker als degene waarmee ze dat doen alles wat ze zegt helemaal geweldig vind en haar graag eens in levende lijve wil ontmoeten voor liefst meerdere uren en alle extra's inclusief

Ze boeken hun agenda natuurlijk veel liever vol met vriendelijke hoffelijke heren die een bloemetje , een lekker luchtje of een doos bonbons mee nemen en een vette fooi geven dan met ongelikte beren die voor het instaptarief even een snelle wip willen maken
Dit forum is een plaats waar ze hun klanten kunnen selecteren
 
Nou... mij zie je niet zo snel verdwijnen hoor. Komt omdat er geen verwachtingen zijn, vermoedelijk hadden degene die weg zijn dat wel.
Zit niet hier om 'klanten te werven', want de meeste hebben toch geen interesse in een oud Nederlands gebakje of geen interesse om een eind te karren of andere redenen.

Zodra je je verwachtingen laat varen is het hier wel uit te houden 😁
Zat net nog eens na te denken. Ondanks geen verwachtingen van jouw kant denk ik dat een beetje deelnemen aan gesprekken hier wel klanten oplevert.

Ja, je moet nog wel hun type zijn en ja de afstand moet ook nog te doen zijn en dan hebben we het nog niet over prijs en diensten gehad.
Dus heel veel klanten zal het waarschijnlijk niet opleveren, maar hier reageren geeft je wel extra zichtbaarheid op je advertentie/ website en dus levert het wel klanten op.
Net kwam @Luna Alkmaar langs in een berichtje en toch spiek ik even op het profiel bij haar advertentie en ik ben ongetwijfeld niet de enige.

Al moet ik wel zeggen dat het twee kanten op kan gaan. Te prominent aanwezig zijn of een controversiële mening hebben zal waarschijnlijk ook het risico geven dat je mensen zal juist weg jaagd.
 
Ja! Stel je voor!
Een tiental DVP's die meepraten... op een totaal van 22.000 leden... Waar gaat dat naar toe!
Omdat die dvp's hier puur waren voor reclame en dat zorgde voor irritaties omdat dit forum een soort van fansite begon te worden. Topics werden dan ook verpest omdat die fans in sommige topics uit het niets begonnen te slijmen met die dvp's, en daardoor ontstonden er ruzies tussen forumleden onderling.
 
deze Luna is er gewoon nog en houdt over het algemeen haar bekkie. Ben hier net als Joke niet om klanten te werven, omdat ik ook aan de leeftijd ben en voor wat betreft mijn postuur ook niet vaak in de smaak val. Dus af en toe praat ik mee, maar vaak ben ik stil en blijf op de achtergrond (net als in het "normale leven").
Ik bedoelde een andere Luna met de maan als profielfoto
 
Aan de andere kant is er voor veel klanten geen mogelijkheid om over deze hobby te praten met iemand.
Met dvp's praten en vragen stellen kan verder eigenlijk alleen in een betaalde setting en daar wil je vaak de date leuk houden.
Bij familie of vrienden kunnen de meesten ook niet terecht.
Maar is ook niet de bedoeling stalkinggedrag te tonen toch.
1 bericht oke. Maar blijven sturen als je geen reactie krijgt ....
 
@HoneyBear
Ben ik helemaal met je eens, maar wanneer is het stalken?
In dit geval als er nog helemaal niet gereageerd was vind ik twee herinneringen, 5 dagen na elkaar, niet bepaald stalken.

Als ik niet binnen twee dagen reageer op een pb (wat ook prima kan zijn 'opzouten, laat me met rust), dan kan je me maar beter een nette herinnering sturen als je een reactie wil.
 
Ik bedoelde een andere Luna met de maan als profielfoto
Dat dacht ik al, maar die Luna was een ex dvp. In eens was ze weg, dat viel mij toen ook op. Ik vond haar een aangename vrouw.

Dat was de Luna van DS als ik me kan herinneren. Was een leuke dame.
Dat was de Luna van DS als ik me kan herinneren. Was een leuke dame.
Die was het niet, ze was al niet meer werkzaam als dvp toen ze hier op het forum aanwezig was, ongeveer een jaar geleden heeft ze haar account verwijderd,
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan