Rustig

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zolang er kan gepraat worden met wederzijds respect zullen we daar altijd op antwoorden. (Maar je moet dus geen aanhef maken zoals "zeg, waarom is mijn post verwijderd, ik eis dat deze blabla, ..... en trust me, zo hebben we er ook al voldoende gekregen)
Dat snap ik en ondersteun ik, maar juist in een ander topic las ik gisteren dat juist de reactie vanuit de leiding over een ingreep soms als kortaf en bot wordt ervaren:
Ik denk dat sommige ingrepen van de leiding onbedoeld en onnodig bot overkomen doordat de toelichting erbij ultra kort en bondig wordt gehouden. Heel begrijpelijk doordat men het stervensdruk heeft met halve garen maar minder prettig voor de vriendelijke schrijver die weleens iets op de verkeerde plek zet enzo.
Dat zal zoals hier gezegd wordt verder niet kwaad bedoeld zijn maar snap wel dat iemand die dat ervaart dat niet ziet als aanknopingspunt om de dialoog aan te gaan.
 
Dat snap ik en ondersteun ik, maar juist in een ander topic las ik gisteren dat juist de reactie vanuit de leiding over een ingreep soms als kortaf en bot wordt ervaren:
De reactie die we kunnen geven is ook redelijk gelimiteerd in het aantal karakters. We kunnen geen volledig epistel schrijven. Maar je hebt gelijk. We kunnen idd wat meer uitleg geven. Houd er ook rekening mee dat we sommige meldingen ook aanpakken "tussen de soep en de patatten". Lees, als ik ffe tijd heb op m'n vaste job, waar ik moet reageren op een klein schermpje en waar mogelijks mee gekeken wordt.
 
Moderator Honeybear en PicklerRick die berichten gewoon leuk mee in het topic,en die hebben er geen probleem mee,anders hadden we dat wel gehoord van hun...Dan komt Lament met een waarschuwing,en GreyFox flikkert er alles af...geweldig.....
Tot bericht #47 was er niks aan de hand. Daarna zie ik dat het zoals altijd uit de hand loopt. Waarom moeten discussies altijd toch uit de hand lopen. Dus snap ingrijpen wel. Wij mods kunnen niet hele dag hier rondlopen om alles te controleren. Beetje normaal gedrag mogen we toch verwachten van wandelaars.
 
Vraag me af of dit wel degelijk echte dvp waren of gewoon nep profielen.
Mijn ervaring is dat dvp niet zo snel accounts gaan aanmaken op hoerenfora.

Groet, schoolmeester
Mis poes !een dvp die voor haar zaak uitkomt mengt zich overal tussen maar ja als het in zwart is dat deze werken of onder een pooier tja die houd zich daar niet mee bezig. Die denk alleen aan jou centen !!!
 
Tot bericht #47 was er niks aan de hand. Daarna zie ik dat het zoals altijd uit de hand loopt. Waarom moeten discussies altijd toch uit de hand lopen. Dus snap ingrijpen wel. Wij mods kunnen niet hele dag hier rondlopen om alles te controleren. Beetje normaal gedrag mogen we toch verwachten van wandelaars.
Waarom greep jij niet in dan vanaf 47? Dan zou ik eerder begrijpen.
 
en dan met name ageren tegen negatieve recensies?
of hoe moet ik dit zien?
Ik heb ook wel eens mijn twijfels gehad bij sommige berichten, of het geschreven is door een man of vrouw.
En daarom is het zo belangrijk dat er recensies met recensieformulier geschreven worden! Als één dvp, als vent vermomd, hier heel positief in haar eigen topic schrijft, zegt dat niets zolang er tig andere recensies tegenover staan. Maar sommigen schrijven hier ontzettend veel, maar recensies schrijven ho maar.
 
Zolang er kan gepraat worden met wederzijds respect zullen we daar altijd op antwoorden. (Maar je moet dus geen aanhef maken zoals "zeg, waarom is mijn post verwijderd, ik eis dat deze blabla, ..... en trust me, zo hebben we er ook al voldoende gekregen)
Kan dat überhaupt nog, verwijderde berichten terugzetten zoals sommigen eisen? Ik neem aan dat ze dan definitief weg zijn
 
Al zou het kunnen, dan zou ik dat als moderator alsnog niet doen. Als een moderator iets verwijdert is daar een goede reden voor en daar ga je niet op terug komen omdat leden dat "eisen". Daar moet wel een heel zwaarwegende reden voor zijn.

Vandaag dit topic hardop lachend gelezen. Ja, ik lees nog steeds mee. Maar nou wordt het weer grimmig. Op zulke momenten ben ik blij dat ik geen moderator meer ben.

Maar goed, er zijn genoeg mensen die ook blij zijn dat ik geen moderator meer ben.
 
Al zou het kunnen, dan zou ik dat als moderator alsnog niet doen. Als een moderator iets verwijdert is daar een goede reden voor en daar ga je niet op terug komen omdat leden dat "eisen". Daar moet wel een heel zwaarwegende reden voor zijn.

Vandaag dit topic hardop lachend gelezen. Ja, ik lees nog steeds mee. Maar nou wordt het weer grimmig. Op zulke momenten ben ik blij dat ik geen moderator meer ben.

Maar goed, er zijn genoeg mensen die ook blij zijn dat ik geen moderator meer ben.
Ik heb ook respect voor de moderatoren die dit toch maar mooi in hun eigen tijd doen.
Ik heb mijn wenkbrauwen ook wel eens gefronst over bepaalde beslissingen en vooral over de inbreng van sommige moderatoren op bepaalde onderwerpen (waarbij het overduidelijk was, dat ze geen idee hadden waar het precies over ging), maar waar hebben we het over?
Over DVP's en onze ervaringen en over de betaalde sexindustrie in het algemeen.
Kortom: een absolute bijzaak in het leven, dus laten we het ook niet te zwaar maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan