Rustig

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Persoonlijk heb ik nu ook het idee dat het steeds rustiger en er minder gepost wordt op het forum doordat er hele pagina's aan berichten verwijderd worden.

Waarschuwen prima, maar het is wel heel irritant als ik een half uur heb gewerkt aan een respectvolle en inhoudelijke post en die zo verdwijnt.
Mee eens..
Ik snap dat een persoonlijke vete hier niet thuis hoort en onderling schelden en verwijten weg worden gehaald..
Maar het grootste deel had gewoon kunnen blijven staan.
 
Persoonlijk heb ik nu ook het idee dat het steeds rustiger en er minder gepost wordt
Dat is op zich ook heel logisch. Dit forum is ontstaan na de teloorgang van Hookers. Iedereen sprong bovenop dit nieuwe forum. Natuurlijk is het dan de eerste tijd heel druk en hectisch en wordt het rustiger.

Net als met een nieuw restaurant waar ineens iedereen naartoe wil en een jaar later je er een kanon kunt afschieten op doordeweekse dagen.
 
Persoonlijk heb ik nu ook het idee dat het steeds rustiger en er minder gepost wordt op het forum doordat er hele pagina's aan berichten verwijderd worden.

Waarschuwen prima, maar het is wel heel irritant als ik een half uur heb gewerkt aan een respectvolle en inhoudelijke post en die zo verdwijnt.
En ook nog door een moderator die eens in de maand eens wat doet. maar verder onzichtbaar is.
[ALERT="Mod alert"]
Waarschuwing: Gelieve weer on topic te gaan en weg te blijven van moddergooien, trollen of ruzie maken.
[/ALERT]
 
deze Luna is er gewoon nog en houdt over het algemeen haar bekkie. Ben hier net als Joke niet om klanten te werven, omdat ik ook aan de leeftijd ben en voor wat betreft mijn postuur ook niet vaak in de smaak val. Dus af en toe praat ik mee, maar vaak ben ik stil en blijf op de achtergrond (net als in het "normale leven").
Wil best een keer afspreken maar kan thuis niet ontvangen woon wel in jouw plaats.
 
Wat mij betreft, komt het ook gewoon door het aanbod van dames. Ik zoek al maandenlang een "vaste" dame en als je de lat een beetje hoger legt dan wat je achter om het even welk raam kunt aantreffen, lijkt dat wel erg moeilijk geworden. Onlangs had ik eindelijk eentje gevonden maar die is al snel weer gestopt. Als je met niemand kunt afspreken, kun je er ook niet over schrijven.
 
Misschien, maar dan wordt er gewoon weer op ingepikt door andere die later aansluiten en hun zegje willen doen, en zo blijven wij bezig met opruimen.
Het is:
1/ offtopic
2/ aanzet geven tot trollen
Wat mij al vaker is opgevallen @GreyFox, is dat sommige dames wel altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden door de moderators.
 
Wat mij betreft, komt het ook gewoon door het aanbod van dames. Ik zoek al maandenlang een "vaste" dame en als je de lat een beetje hoger legt dan wat je achter om het even welk raam kunt aantreffen, lijkt dat wel erg moeilijk geworden. Onlangs had ik eindelijk eentje gevonden maar die is al snel weer gestopt. Als je met niemand kunt afspreken, kun je er ook niet over schrijven.
Dit topic ging niet over dat het rustig is met recensies schrijven maar de activiteit van dames op dit forum
 
Wat mij betreft, komt het ook gewoon door het aanbod van dames. Ik zoek al maandenlang een "vaste" dame en als je de lat een beetje hoger legt dan wat je achter om het even welk raam kunt aantreffen, lijkt dat wel erg moeilijk geworden. Onlangs had ik eindelijk eentje gevonden maar die is al snel weer gestopt. Als je met niemand kunt afspreken, kun je er ook niet over schrijven.
Werkelijk? Dan moet je echt wel wat meer moeite doen!
Mooie, leuke, geile vrouwen zat! De tijd vinden om ze allemaal te bezoeken... dat is de echte uitdaging!
 
In dit geval kan ik het begrijpen omdat het een discussie is tussen twee personen die uit de hand zou kunnen lopen maar ik vond juist dat vooral Honeybear als nieuwe moderator onnodig berichten liep te verwijderen maar dat gaat de laatste tijd een stuk beter
 
Wat mij al vaker is opgevallen @GreyFox, is dat sommige dames wel altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden door de moderators.
Dat vond ik wel meevallen.
Als nou al mijn berichten verwijderd waren en die van @Lisa Lefèvre niet was het wat anders geweest.


Als het ontopic is, heb ik er geen problemen mee, maar ik heb er een probleem mee als er persoonlijke vetes uitgevochten worden. Jullie pikken erop in met de beste bedoelingen, maar je hebt geen idee wat er zich op de achtergrond heeft afgespeeld.
Er heeft zich heel weinig op de achtergrond afgespeeld.
Wat mij betreft case closed.
 
In dit geval kan ik het begrijpen omdat het een discussie is tussen twee personen die uit de hand zou kunnen lopen maar ik vond juist dat vooral Honeybear als nieuwe moderator onnodig berichten liep te verwijderen maar dat gaat de laatste tijd een stuk beter
Wie zegt dat hij dit altijd was? We zijn met een aantal, en ieder heeft zijn eigen interpretatie van de zaken.
Maar daar gaat dit topic niet over. Misschien moet je daarvoor een apart topic openen. We staan open voor suggesties.
 
je hebt geen idee wat er zich op de achtergrond heeft afgespeeld.
Wil je dat delen, want daar heb ik inderdaad geen benul van, geeft mij en wellicht andere forumgangers wat meer begrip. nu kwam het wel heel abrupt over, waar naar mijn idee, niemand een grens was over gegaan.

maar ik vond juist dat vooral Honeybear als nieuwe moderator onnodig berichten liep te verwijderen maar dat gaat de laatste tijd een stuk beter
Dat ben ik helemaal met je eens Jimmy, dat was/ is ook mijn indruk.
Het gaat de laatste tijd inderdaad goed.
 
Wil je dat delen, want daar heb ik inderdaad geen benul van, geeft mij en wellicht andere forumgangers wat meer begrip. nu kwam het wel heel abrupt over, waar naar mijn idee, niemand een grens was over gegaan.
In dit geval weinig (althans ik heb er geen weet van) maar ik doelde eerder op andere opmerkingen waarom sommige zaken gemodereerd worden. Een deel is ook tussen moderatoren en de betreffende gebruiker.
 
Wie zegt dat hij dit altijd was? We zijn met een aantal, en ieder heeft zijn eigen interpretatie van de zaken.
Omdat er op een gegeven moment geen logica meer achter zat en dat is bij jou wel het geval, bovendien liet hij ook berichten achter waardoor je wist om wie het ging die ik overigens in sommige gevallen niet erg moderator waardig vond zoals: als jullie slap willen lullen dan ga je maar naar de kroeg.
Maar zoals ik al zei, het gaat de laatste tijd een stuk beter
 
Ten andere, jullie mogen ons ook altijd een DM'etje doen of een melding maken met de vraag om extra info waarom er iets aangepast is, of moet worden. Zolang er kan gepraat worden met wederzijds respect zullen we daar altijd op antwoorden. (Maar je moet dus geen aanhef maken zoals "zeg, waarom is mijn post verwijderd, ik eis dat deze blabla, ..... en trust me, zo hebben we er ook al voldoende gekregen)
 
Misschien, maar dan wordt er gewoon weer op ingepikt door andere die later aansluiten en hun zegje willen doen, en zo blijven wij bezig met opruimen.
Toch denk ik dat onderstaande oplossing (die ik laatst tegen kwam) eventueel in combinatie met een waarschuwing zoals mod @Lament hier eerder plaatste vele malen beter is dan alles gewoon verwijderen. Gewoon omdat iedereen dan weet waarom.
Hoeven we het er nog niet mee eens te zijn, maar het is in ieder geval wel duidelijk. Nu besluit de 4e moderator die zich in het topic mengt bijna 1/3e van de berichten in het topic te verwijderen, uit het niets. Dat geeft onvrede. Daarbij, bezig blijven met opruimen hoort er wel een beetje bij als moderator.

De oplossing die ik bedoel:
mod.PNG
Niet het hele bericht verwijderen, maar alleen het deel van de inhoud dat niet kan volgens de regels. Desnoods uiteraard wel de hele inhoud. In combinatie met het achterlaten van een reden.

Het is:
1/ offtopic
Kom op, het is het Clubhuis en een topic van @Nachtjager...

2/ aanzet geven tot trollen
Dit is een kapstok waar je nagenoeg alles aan kan ophangen. Bijna iedere mening of zelfs ieder bericht kan een ander aanzetten tot trollen.

Niets dan respect voor iedereen die de rol van moderator op zich neemt verder. Het is een ondankbare functie. Het is het plotselinge en gebrek aan duidelijkheid waarom, waar ik me aan stoor. Meestal onthoud ik me dan ook van kritiek, maar hier kon ik het niet laten. Ik baal dan ook dat die post verwijdert is.

Oh en uiteraard succes @PickleRick.
 
Niet het hele bericht verwijderen, maar alleen het deel van de inhoud dat niet kan volgens de regels. Desnoods uiteraard wel de hele inhoud. In combinatie met het achterlaten van een reden
Dat wil ik bij sommige berichten wel doen, maar bij nutteloos bericht zoals: ik volg,te duur, wanneer komt de dame, wat is ze lelijk enz enz.

Die haal ik weg zonder een reden te geven. Want daar gaat gewoon te veel tijd in zitten.

Er zijn ook genoeg nieuwe account die door de dame/belanghebbenden geschreven zijn. Die gaan ook weg zonder dat ik er een reden voor geef.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan