Recensie Sabrina Camargo, Evere 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17.
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heet ding! Afgesproken in het holst van de nacht. Bijna tegen de ochtend. Ze was nog fris en opgewekt. Binnen in donker kamertje met neon lampjes. Briefjes neergeteld. En wippen maar. Kust alsof ze in brand staat. Bezeten aan mijn kont zitten. Als ik ze pijp wordt ze snel hard. Ze neemt mijn pik ook in haar mond. Vervolgens mijn ballen. Dan afzakken naar beneden waar ze haar tong diep in mijn kont begraaft. Zalig. Na een tijdje draaien we om en rim ik haar waarna ik naar boven ga en haar zo weer kus. Benen op mijn schouders en pik in haar hongerige kont geduwd. Vervolgens alles wat in onze trukendoos zit boven getoverd. En zij ook wanneer ze mij neukte. Resultaat. Beiden een orgasme in elkaar. Was tevreden!
 
Laatste reeks posts was van december 2022. Er gebeurt veel in een klein jaar. Ik hou het ook allemaal ambigue. Nooit posten in dezelfde maand als bezoek (zodat er geen rancuneuse dames kunnen revanche nemen) en geen details van frequentie of intervallen ook. Is gewoon een jaarlijkse inventaris noem het maar. Heb er nog maar 5 op de backlog te doen. Dan is de put eventjes droog.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan