Recensie Sabrina, Steenokkerzeel, Soraya's Palace 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
117
10/07/21
154
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sorayaspalace.be/fr/our-hostesses
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag de eerste keer bij Sabrina geweest. Sabrina is een Spaanse blondine. Knap lichaam. Mooi gebruind. Ook wel redelijk mooi gezicht. Uiterlijk top dus! De service was heel goed. Ze is ook heel correct met de tijd.

Bij een eerste date bij een dame doe je in het begin toch een klein babbeltje, maar toen we van de badkamer op de kamer kwamen begon zij zonder een woord te zeggen meteen met tongzoenen. Het is duidelijk het type van 'geen woorden maar daden' :p. Dat was ook het daaropvolgende halfuur zo. Mij uiteraard goed zo :D, ik ben toch al geen grote babbelaar ;) . Sabrina nam uitgebreid de tijd voor tongzoenen. Daarna een lange en lekkere pijpbeurt. Daarna heb ik haar lang gebeft. Neuken in twee standjes. Nadat ik was klaargekomen in missionaris-positie nam ze nog een minuutje of twee om nog wat te strelen en zoenen (af en toe heb je dames die na het klaarkomen liefst hebben dat je je onmiddelijk terugtrekt en dan onmiddelijk de boel beginnen opkuisen, maar nog even naknuffelen maakt het toch zo veel aangenamer!). De overblijvende 10 minuten gevuld met massage. Dat was niets spectaculairs, maar ze maakt dus in elk geval wel correct de tijd vol, en het uurtje was toen voor mij al lang geslaagd. Tevreden terug naar huis gekeerd :).

Ze zou nog tot midden mei bij Soraya's Palace werken, en dan teruggaan naar Spanje. Of ze later al dan niet nog terugkomt naar Soraya's Palace wist ze nog niet.
 
Dat is inderdaad vandaag aangepast op de site. Er zijn anderzijds ook wel twee meisjes toegevoegd op de site, waaronder de Roemeense Lucia die er in 2019 en 2020 (voor de lockdown) ook al was. Ben toen 2 keer bij Lucia geweest. Ik ga haar binnenkort nog eens bezoeken denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan