Saline infuus balzak

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnold niemen

Newbie
16
17/06/22
13
3
Mijn fantasie is om mijn balzak te laten vullen met Saline. Ik heb dit geprobeerd bij Mrs Samantha uit Leiden maar dat was geen succes. Klein spuitje en niet in de balzak maar de huid dus niet het gewenste resultaat. Heb het daarna besproken met Cindy (den haag) maar zij doet dit niet.
Kortom weet 1 van de forumleden waar ik dit kan ervaren, bij voorkeur in zuid-holland. Ik zag dat Niky in groningen het ook doet maar dat is voor mij wel een stevige reis.
Ben benieuwd

ik moest het ook even aan chatgpt vragen o_O

Het lijkt erop dat je het hebt over een saline infuus (zoutoplossing via een infuus) en het woord "balzak" noemt, wat de informele Nederlandse term is voor het scrotum.

Als je bedoelt dat er een saline infuus in de balzak (scrotum) wordt ingebracht, dan is dit géén standaard medische procedure, maar het komt wel voor in bepaalde lichaamsmodificatiekringen of fetisjpraktijken. Hierbij wordt een fysiologische zoutoplossing (0,9% NaCl) geïnjecteerd in het scrotum om het tijdelijk op te zwellen. Dit staat bekend als een saline scrotal infusion.

Belangrijke informatie en waarschuwing:

• Niet medisch aanbevolen: Deze praktijk wordt afgeraden door medische professionals, omdat er risico's aan verbonden zijn.
  • Risico's: infectie, pijn, weefselbeschadiging, zwelling, onherstelbare schade of zelfs gangreen in extreme gevallen.
  • Tijdelijk effect: De zoutoplossing wordt na verloop van tijd door het lichaam opgenomen, meestal binnen 24 uur.
  • Steriliteit is cruciaal: Als iemand dit toch doet, moet het absoluut steriel gebeuren om ernstige complicaties te vermijden.
  • Geen goedgekeurde medische toepassing: Dit heeft geen therapeutische waarde in reguliere geneeskunde.

Het verbaast mij dus niet dat er maar weinig dames dit aanbieden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan