Recensie Samanta, Nijmegen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SHM

Wandelaar
33
18/11/21
35
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2894984-samanta
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was weer tijd, vandaag een bezoek gebracht aan Samanta.
Whatsapp contact ging vlot straatnaam gekregen en moest video bellen als ik er was. Heeft ook als voordeel dat ik haar zie.
Het is idd de dame van de fotos, jonge latina. Heerlijke ogen en zeer goed figuur. Onderstel is wel wat breder dan dat je verwacht van de fotos. Leuke dame, erg vrolijk.
Haar engels is redelijk, genoeg voor een normale conversatie.
Pzc is extra (€30), maakt het best een fors bedrag, maar in dit geval de moeite waard. Ze is erg flexibel met haar lijf, diverse strandjes en ze blijft je heerlijk geil aankijken.
Beffen was niet mogelijk.
Ze bood zelf een tweede ronde aan.
Misschien dat ik nog wel een keer ga.
 
hoe was het ontvangst en dergelijke als ik vragen mag? Bedoel daarmee vooral, kans dat je gespot wordt door anderen maar bijv. ook of er anderen aanwezig zijn/hoort in de woning.

Pas een tweetal dames bezocht de afgelopen jaren, maar bij beide gevallen ook iemand anders in de woning tegenkomen. Waarschijnlijk iemand die daar is in het geval van nood ofzo dus begrijpelijk, maar voel me er redelijk ongemakkelijk bij ^^'
 
Ontvangst was prima, ze maakte zelf de deur open. Een Ja, er was idd nog een andere vrouw aanwezig. Niet gezien, maar ik hoorde haar een andere kamer inlopen toen ik uit de douche kwam.
Geen 'beveiligers' of andere klanten gezien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2894984-samanta
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben het helemaal eens met voorgaande recensie. Hele knappe jonge en lieve meid. Doet haar best om er een feestje van te maken. Ik kies altijd voor een vluggertje als ik een dame nog niet ken. Dat betekende in dit geval ook dat er minder mogelijk was (geen beffen/vingeren). Dus daar moest ik het dan mee doen, prima. Samanta is erg knap en heeft een heerlijk lijf. Op de kamer stond een grote kast met spiegel waardoor ik haar heerlijk in Doggy kon neuken en mee kon kijken. Ze leek zelf ook te genieten. Blijft nog een maand in NL begreep ik van haar.
 
Samanta bezocht. Uurtje geweest. na contact via whatsapp de straatnaam gekregen, ik moest videobellen en daarna het huisnummer gekregen. Dit is werkelijk een professional! erg mooi en erg goed, ik kan er niks slechts van zeggen. ze is heel mooi, strak en erg fijn. prachtige haren en stralende ogen. Helaas woon ik niet in de buurt en was ik daar door werk anders was ik nog veel vaker gekomen. helaas gaat ze binnenkort weer weg vertelde ze. als ik deze vrouw kon kiezen als partner dan was ik verkocht ;) kkkkk - echt een topper -
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vlot app contact en netjes naar appartement verwezen met videobellen en appjes. Mooi lichaam, niet onaardig koppie. Communicatie kan beter in Engels, maar daar komen we niet voor.

Werd uitdagend gepijpt (mc), goed oogcontact, maar mocht zeker harder en dieper. Werd goed bovenop bereden en ze heeft me toch wel een heerlijke kont hoor.
Doggy afgemaakt, maar niet echtherhalingsgevaar voor mij.
 
Nou ben ik toch wel benieuwd waarom je er niet nog eens heen gaat?
Toen ik de foto's zag dacht ik ook meteen leuk koppie, (schat ik in) mooie borsten. Maar PZ zou ze doen, zie ik niet bij jou terug. En TZ, zou ze doen, zie ik ook niet. Is dat de reden, dan is 4* best ruim gewaardeerd, toch?
 
Ja, denk dat ik persoonlijk 3.5* had moeten aanklikken. Het was gewoon de klik die ontbrak voor mij. Betekent niet dat het gelijk 2* ofzo is voor een ander. Heb gewoon geen gebruik gemaakt van tz, ze kwam ook niet echt ervoor in de buurt.
Recensie is enkel mijn mening, wat jij ermee doet laat ik aan jou
 
Afspraak gemaakt vandaag.

Netjes op tijd erheen gereden.

5min van te voren stond ik in de straat en haar weer geappt voor het huis nummer.

Geen antwoord.

Nog 2 keer geappt en ook geen antwoord. Pas 8 minuten over de tijd van afspraak heen kreeg ik een aantal berichten terug dat ze vergeten was dat ik zou komen, en of ik haar "friend" wilde zien.

Maar ik kwam voor haar en niet haar friend van wie ik niet eens foto's heb wie dat is en hoe ze er uit ziet.

Hier op antwoorde ze met een aantal domme smileys en "Shitty" en vroeg ik of ze dus niet beschikbaar was? En vervolgens geen antwoord meer.

Totaal geen respect. Verspilling van mijn avond en planning.
 
Vorige week geprobeerd een afspraak te maken met deze dame. Ze reageerde vrij traag en ik vroeg het adres. Aangezien ik een uur moest rijden.. hierna niets meer vernomen en afgezegd. Dag erna nogmaals geprobeerd, toen geen reactie meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan