Recensie Samantha, Antwerpen, Verversrui 5/4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fiets Opa

Wandelaar
25
14/05/23
21
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vriendelijke vrouw en maakt de tijd vol. Ze is 29 jaar en komt uit Dominicaanse Republiek. Wat een kont! Ze klaagt er niet over als je wat groter geschapen bent en je kan in doggy en missionaris goed stoten. Ze pijpt goed, maar pijpen zonder is helaas niet mogelijk. Ik ga zeker nog eens terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Met de kerstdagen zal Samantha ook doorwerken, dus is je toppertje weg is zij vast een goede keus. Dit klinkt als promotie, maar dat is dan maar zo.
Tuurlijk het moet je type zijn maar is een warme Latina met een goed figuur en typische krulletjes.
De taal is altijd een dingetje, maar ze is goed bezig en totaal geen tijdsdruk. Pijpen neuken knuffelen alles op goed nivo. Had nog even een deja vu want met de lift omhoog naar de oude kamer van Cleo, een gezellige kamer met een vriendelijke dame.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerder deze week bij op goed geluk bij Samatha beland. Eindejaars bezetting dus ideaal om wat te experimenteren. Vriendelijk en goedlachs is ze zeker. Aan vooraf wassen doet ze blijkbaar niet, ok, tot daar aan toe. Als daarna dan blijkt dat ook het achteraf wassen erg beperkt blijft, is het toch al wat minder ok :confused:

Pijpen was in orde, niet bijzonder, gewoon goed. Dan begon ze spontaan reverse cowgirl, dat doet ze zeer goed. Alleen jammer dat de rek er wat uit is. Hierdoor levert haar harde werk eigenlijk niet zo veel op. In 'normal position' hetzelfde probleem net zoals in doggy. Dat ging het niet doen voor mij dus heeft ze de klus handmatig geklaard, daar wist ze wel weg mee!

Ik was wat op avontuur want ze is eigenlijk niet zo mijn type maar Samantha is een vriendelijke dame die in bed zeker geen moeite spaart. Desondanks zal het bij dit éne bezoek blijven.

Ze klaagt er niet over als je wat groter geschapen bent
Nee, plaats genoeg 🙃
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan