Recensie Samantha, Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pansehans

Newbie
2
05/11/22
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4001438-samantha
Om kort te gaan: Zonde van mijn tijd en geld. Deze dame stelt in haar advertentie dat er sprake is van een schoon huishouden. Ze rookt stevig, hoeft geen bezwaar te zijn maar ik vond het er behoorlijk rommelig uitzien. Afgerekend voor drie kwartier, ik houd wel van volle dames dus dacht het toch maar te proberen. Dat viel dus zwaar tegen. Ze hield haar kleding aan, ik mocht haar borsten nauwelijks aanraken ("ik word ongesteld en dan zijn ze te gevoelig") en het pijpen (zonder condoom, dat wel) was kort: Na 3 minuten was het tijd voor doggy..."Want nu ben je nog stijf, anders heb ik je voor niets gepijpt". De sfeer was niet bepaald erotisch of opwindend, en dat mijn jongeheer het even liet afweten lag aan mij volgens deze dame: Ik kletste te veel! Nou, als er eentje veel kletste dan was zij het wel! Ze begon me plichtmatig dan maar af te trekken, maar dat ging met weinig gevoel. Ben maar opgestapt. Kreeg nog effe voor de kiezen dat het aan mij lag. Wat mij betreft: Nooit meer!
 
Om kort te gaan: Zonde van mijn tijd en geld. Deze dame stelt in haar advertentie dat er sprake is van een schoon huishouden. Ze rookt stevig, hoeft geen bezwaar te zijn maar ik vond het er behoorlijk rommelig uitzien. Afgerekend voor drie kwartier, ik houd wel van volle dames dus dacht het toch maar te proberen. Dat viel dus zwaar tegen. Ze hield haar kleding aan, ik mocht haar borsten nauwelijks aanraken ("ik word ongesteld en dan zijn ze te gevoelig") en het pijpen (zonder condoom, dat wel) was kort: Na 3 minuten was het tijd voor doggy..."Want nu ben je nog stijf, anders heb ik je voor niets gepijpt". De sfeer was niet bepaald erotisch of opwindend, en dat mijn jongeheer het even liet afweten lag aan mij volgens deze dame: Ik kletste te veel! Nou, als er eentje veel kletste dan was zij het wel! Ze begon me plichtmatig dan maar af te trekken, maar dat ging met weinig gevoel. Ben maar opgestapt. Kreeg nog effe voor de kiezen dat het aan mij lag. Wat mij betreft: Nooit meer!
Samantha is een wereld vrouw!
Ik heb haar vaste klant en ze stelt me nooit teleur in die jaren dat ik der ken. Ze is superveel verandert.

Ze is erg gastvriendelijk. Het is als thuiskomen bij haar. Kan niet wachten elke week om bij der langs kan komen.

Ps Samantha geeft super lekkere massages
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Berste wandelaars ,



Vandaag bij Sandra geweest . Bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet en liep ik verder naar haar woonkamer . De woonkamer is gezellig oudhollands . ingericht verder zag het er allemaal opgeruimd en schoon uit. Even een koffie genomen omdat het buiten guur Januari weer was en ik even opwarmen moest . Na wat over koetjes en kalfjes gepraat te hebben ging het naar haar slaapkamer . Heerlijke massage en daarna nog lekker gesekst ,doggie style ,missionares stand . Daarna me even opgefrist en nog een koffie en peuk gerookt. Sandra is geen klokkijker en toont oprechte interesse als er een beetje een klik is . Ik haat fakers , ik kan me voorstellen dat de vrouwen die dit werk doen niet met iedereen een klik hebben maar ga niet lopen faken . Verder herken ik me niet in de kritiek die hier geleverd word op haar . Groet LimboH58
 
Ok ik ben een tijdje terug ook bij deze dame geweest. En met een tijdje terug bedoel ik vlak voor de Corona regels.
Ik heb dit trouwens eerder in een andere advertentie gemeld waar iedereen na mij, mijn ervaring bevestigde.
Mijn ervaring was als volgt.
Ik belde aan en de deur ging open. Bij binnenkomst rook het er enorm erg naar de sigaretten. De woning was niet zo groot, maar ik kwam natuurlijk niet voor de woning. Ik liep met haar mee en ipv naar de slaapkamer te lopen liep ze door naar het woonkamertje. Ik mocht daar gaan zitten en ze begon op dat moment aan een stuk door te praten over haar broer die op haar lette en dat hij er binnen no time zou zijn als ze hem maar een berichtje zou sturen. Ik rook ook een sterke bier lucht uit haar mond wat kloppend zou zijn omdat er op haar tafel en in haar handen allemaal half liter bier blikken stonden. Ik merkte ook aan haar dat ze zeer beschonken was. Ze vroeg om het geld wat we afgesproken hadden (60,- 30 minuten) maar ipv naar de kamer te gaan begon ze mij te verhoren over waarom ik een baard had en zo nog meer vragen. Tussendoor ging haar telefoon en die nam ze op om met een nieuwe klant na mij af te spreken.
Na ongeveer 20 minuten vroeg ik aan haar of we naar haar kamer konden gaan waarna ze meteen in een soort paniek modus raakte en begon te roepen dat ze een nette dame is en dat ze met respect behandeld wenste te woorden.
Hier besloot ik mijn geld terug te vragen omdat ik al wist dat ze tijd aan het rekken was en ze niet van plan was om ook maar iets op intiem gebied met mij te doen.
Op het moment dat ze hoorde dat ik mijn geld terug wilde greep ze weer naar haar telefoon en begon ze te roepen dat ze haar broer ging bellen om mij het een en ander te leren.

Nou had ik daar natuurlijk geen zin in en heb ik eieren voor mijn geld gekozen en ben ik maar weg gegaan zonder centen.
Mijn ervaring was behoorlijk vervelend en voelde me ook niet meer veilig.

Wel moet ik zeggen dat ze een lekker kontje had, want toen ze een biertje voor haarzelf haalde stuiterden de billen goed op en neer. Helaas niet kunnen meemaken hoe ze tegen mij aan zouden stoten.

Nu zijn we zowat 4 jaar verder en weet ik niet of het nog steeds zo is, maar ik waarschuw wel iedereen die langs wilt gaan om voorzichtig te zijn, want je weet nooit wat er kan gebeuren.

Als de ervaringen nu anders zijn en in de positieve vorm dan graag even vermelden hier want mijn ervaring is van wat jaartjes terug. Graag ook door wandelaars die hier al enige tijd posten anders komt het niet echt geloofwaardig over.
 
Samantha is een wereld vrouw!
Ik heb haar vaste klant en ze stelt me nooit teleur in die jaren dat ik der ken. Ze is superveel verandert.

Ze is erg gastvriendelijk. Het is als thuiskomen bij haar. Kan niet wachten elke week om bij der langs kan komen.

Ps Samantha geeft super lekkere massages
Ik vond haar totaal niet vriendelijk en zeker niet gastvrij. Prima dat jij elke week bij haar langs wil komen, ik moet er niet aan denken. Maakt mij niet uit dat ze niet knap is maar ze wist er totaal niets leuks van te maken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4001438-samantha
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meerdere keren bij Samantha geweest. Elke keer gastvrij ontvangen in een schoon huis. Na een drankje gedaan te hebben en een peuk gerookt te hebben naar de slaapkamer waarna ze na een penismasage me nog pijpte voordat doggy volgde. Alles ging natuurlijk in een relaxte sfeer en ook was het geen klokkijster. Zeer aanbevolen als je van gezelligheid houdt naast een wipje alleen.Al met al een gezellige nette dame die precies doet wat ze adverteerd. Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Meerdere keren bij Samantha geweest. Elke keer gastvrij ontvangen in een schoon huis. Na een drankje gedaan te hebben en een peuk gerookt te hebben naar de slaapkamer waarna ze na een penismasage me nog pijpte voordat doggy volgde. Alles ging natuurlijk in een relaxte sfeer en ook was het geen klokkijster. Zeer aanbevolen als je van gezelligheid houdt naast een wipje alleen.Al met al een gezellige nette dame die precies doet wat ze adverteerd. Zeker voor herhaling vatbaar!
wij van wc eend...... Mevrouw zet ineens nieuwe fotos mischien bezig met een charme offensief door al die negatieve berichten en dr kutgedrag is de klandizie naar beneden gelopen . dan maar hier zelf posts aanmaken. hou op hoor.
 
Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar ik kan mij helemaal niet vinden met deze negatieve ervaringen. Ik wordt altijd super gastvrij ontvangen. Het is altijd gezellig. Samantha is een super mooie vrouw en is een beest in bed. Vooral haar kont is om te smullen. Super schoon en ook na de heerlijke vrijpartij maken we nog altijd even een gezellig babbeltje. Voor mij is het een toppertje.
 
Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar ik kan mij helemaal niet vinden met deze negatieve ervaringen. Ik wordt altijd super gastvrij ontvangen. Het is altijd gezellig. Samantha is een super mooie vrouw en is een beest in bed. Vooral haar kont is om te smullen. Super schoon en ook na de heerlijke vrijpartij maken we nog altijd even een gezellig babbeltje. Voor mij is het een toppertje.
dank je wel voor dit superbetrouwbare bericht doe maar weer dat kermis konings masker op samantha.
 
https://www.girlsreview.nl/threads/sammy-den-haag.8309/

is dezelfde dame , aangezien er meerdere mensen dezelfde ervaring hebben , vind deze dame een oplichster in haar praktijken maar ja elke slachtoffer is er weer 1 . - 75 eur minder uit je zak
Samantha is helemaal geen oplichtster . Ze is altijd klantvriendelijk en meegaand zelfs met moeilijke mensen gaat ze nog heel goed om. Waarschijnlijk heb je geen kaas gegeten van haar praktijken . Ik ben namelijk al 7 jaar vaste klant vanaf het begin. Zij is erg betrouwbaar en integer . Iemand zomaar oplichter te noemen , vind ik veel te ver gaan . Met een minder goede ervaring mag je nooit iemand beschuldigen van ongure praktijken . Ik maak haar al jaren zakelijk mee en vindt dat jij er helemaal geen kaas van hebt gegeten. Alle kritiek die wordt gegeven is van jaren geleden van een verkeerd klantje wat ze heeft gehad wat niet klikte. Ik hoor alleen maar positieve reacties . Wat ik weet geeft ze meer tijd aan haar klanten dan er voor de tijd betaald is en is iedereen altijd blij en tevreden . Ik blijf nog altijd tevreden naar haar terug komen.
 
Samantha is helemaal geen oplichtster . Ze is altijd klantvriendelijk en meegaand zelfs met moeilijke mensen gaat ze nog heel goed om. Waarschijnlijk heb je geen kaas gegeten van haar praktijken . Ik ben namelijk al 7 jaar vaste klant vanaf het begin. Zij is erg betrouwbaar en integer . Iemand zomaar oplichter te noemen , vind ik veel te ver gaan . Met een minder goede ervaring mag je nooit iemand beschuldigen van ongure praktijken . Ik maak haar al jaren zakelijk mee en vindt dat jij er helemaal geen kaas van hebt gegeten. Alle kritiek die wordt gegeven is van jaren geleden van een verkeerd klantje wat ze heeft gehad wat niet klikte. Ik hoor alleen maar positieve reacties . Wat ik weet geeft ze meer tijd aan haar klanten dan er voor de tijd betaald is en is iedereen altijd blij en tevreden . Ik blijf nog altijd tevreden naar haar terug komen.
Hoe weet jij nou dat ze heel goed met moeilijke mensen kan omgaan? Hou je een dagboek bij ken jij die hele moeilijke mensen?? En waar hoor jij alleen maar positieve reacties dan ??? Er is maar 1 forum en dat is hier en de mensen die hier reacties geven zijn allemaal zwaar kut . Al die positieve first posters op dit onderwerp hebben allemaal hetzelfde ip adres hahahahahah
 
Samantha is helemaal geen oplichtster . Ze is altijd klantvriendelijk en meegaand zelfs met moeilijke mensen gaat ze nog heel goed om. Waarschijnlijk heb je geen kaas gegeten van haar praktijken . Ik ben namelijk al 7 jaar vaste klant vanaf het begin. Zij is erg betrouwbaar
Schrijf je dan ook een echte recensie of is dat teveel moeite?
 
Schrijf je dan ook een echte recensie of is dat teveel moeite?
Je vraagt wel veel hoor...
"Hij" heeft immers al een nieuw account aangemaakt om hier te reageren.

Het zal/mag niemand ontgaan dat de enige goede berichten in dit topic zijn geplaatst door nieuwe accounts die daarna nooit meer inloggen.

Trek uw eigen conclusie. Of penis. :LOL:
 
Je vraagt wel veel hoor...
"Hij" heeft immers al een nieuw account aangemaakt om hier te reageren.

Het zal/mag niemand ontgaan dat de enige goede berichten in dit topic zijn geplaatst door nieuwe accounts die daarna nooit meer inloggen.

Trek uw eigen conclusie. Of penis. :LOL:
Ja Opa ze is ,....Super De Superdom,......Hopelijk Leest ze dit :)
Stop met die onzin Samantha
 
Hoe weet jij nou dat ze heel goed met moeilijke mensen kan omgaan? Hou je een dagboek bij ken jij die hele moeilijke mensen?? En waar hoor jij alleen maar positieve reacties dan ??? Er is maar 1 forum en dat is hier en de mensen die hier reacties geven zijn allemaal zwaar kut . Al die positieve first posters op dit onderwerp hebben allemaal hetzelfde ip adres hahahahahah
Er is maar 1 forum????
Ermm nee wakker worden zijn er meerdere
En helaas ook al een aantal gesloten
 
Ik ben ook niet echt een adonis en ieder persoon heeft zijn pro's en don'ts.
Maar als ik naar de foto's kijk op haar advertentie dan zie ik één grote rommel in de kamer.
Volle asbak, lege blikjes, allerlei tassen en tissue doosjes op en rond de bank.
Zegt mij iets over de persoon, hygiëne en " state of mind".
Dus ondanks alle positieve reviews van Samantha zelf pas ik.
Ik vertrouw eerder de recensies op Nzc

Heb dames van het zelfde postuur geneukt maar daar was de hygiëne en ontvangtplek wel in orde.

Zal wel een hoop bagger over me heen krijgen nu. 🤗
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.390
Berichten
723.739
Leden
33.363
Nieuwste lid
Damevanplezier
Terug
Bovenaan Onderaan