Recensie Samantha, Diane's Secret, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VinMe

Vaste klant
110
28/09/21
129
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Begin deze maand bij Samanta geweest. Een jonge blondine met een leuk gezicht en zacht lichaam. Het was even wachten op een beschikbare kamer, maar uiteindelijk een meer dan prima en ruime kamer toegewezen gekregen.

Na een staande verkenning waarbij ze het eerst bij normaal zoenen liet, ging ze uiteindelijk toch mee met tongzoenen. Pijpen was goed maar helaas wel erg veel met de hand erbij. Ook haar mogen verwennen waarbij ze zichzelf liet gaan. Neuken in verschillende posities waar ze goed meedeed en toen ze erop klom klampte ze zich strak tegen me aan waardoor ik haar vollere figuur lekker tegen me aan had. Waar ik me wel aan stoorde was het overgedreven gekreun. Zelfs een likje over de tepel werd al gelijk met hard gekreun ontvangen. Dat had van mij minder gemogen.

Overall een leuke jonge blondine waar ik een prima tijd mee heb gehad. Wellicht kom ik nog wel een keertje terug bij haar. Op de website staat overigens dat ze een slank postuur heeft maar ik vond haar toch meer een iets vollere vrouw.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/samantha/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als het goed is praten we hier over dezelfde Samantha die nu bij Maison Monty werkt alleen klopt de cupmaat niet helemaal dan. Het betreft een c cup die zelfs een beetje naar een b cup neigt zou ik zeggen. Ik was met een van mijn beste maten mee en was het wachten in de auto zat toen bleek dat er wat te vieren was bij maisonmonty want ik kreeg een stuk gebak van de gastheer. Onze grote duitse vriendin claudia was ook aan het werk als dvp en als semi gastvrouw denk ik maar ik ben de kamer op gegaan met Samantha die niet meer bij DS werkzaam is dus.

Pijpen als een dyson en inderdaad zoals topicstarter al aangeeft erg vocale dame of ze dit nu doet om te overdrijven of dat ze het gewoon lekker vind laat ik in het midden. Mij boeit het niet of ze het speelt of niet als ze het speelt doet ze het goed en kom je lekker klaar door de geile houding/geluiden/woorden. Ze kan flink wat hebben dus dat is fijn en alle standjes waren met het nodige volume te horen door het huis wat best wel grappig is als je de kamer uitkomt en er 2 meiden staan te kijken met een glimlach naar mij.

Dame is niet mollig maar volslank naar mijn mening alleen is dat voor iedereen weer een ander standpunt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Betreft een eeneiige tweeling 🤣😂🤣😂🤣😝
zou lekker zijn :) maar ik denk dat de website nog aangepast moet worden.
Tijd geleden al weer afgesproken met samantha in een vip kamer, maar ik zag dat ik er nog niks over had geschreven.
Dame komt goed overeen met de foto's op de website

Na lekker voorspel in bad verder gegaan op het bed, en verschillende standjes gedaan Alhoewel het gekreun soms wat neppig overkomt, is het wel lekker als een vrouw geluid maakt.
Overall zeker een leuke dame, om nog een keer mee af te spreken, al was het een beetje aftasten zo een eerste keer (dat lag meer aan mij dan aan haar).
Wat ik toendertijd ook niet vond helpen dat het erg koud was op de vip kamer, al weet ik dat dit inmiddels is gefixt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan