Samantha Privé Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jayhh

Newbie
11
21/05/22
1
Via internet terecht gekomen bij Samantha Privé bij een dame die ik van te voren had uitgezocht ze heette Mamba. Aan de balie netjes €60 euro betaald voor 30min (dit zijn de prijzen). Na de betaling met mamba naar de kamer gegaan en ze zegt je moet ook nog €80 aan mij betalen.

Ik heb gezegd dat ik al betaald heb maar ze wilde €80 anders gebeurde er niks. Vervolgens heb ik betaald en ben ik in totaal €140 euro kwijt voor 30min met mamba…

Ik denk dat dit een trucje is van het prive huis zelf of van mamba zelf… Ik heb geen zin meer om er achter te komen hoe het zit.

Ik geef deze afspraak 1 sterretje en een slechte recensie bij deze 🤨🤨
 
Een paar maanden geleden ben ik daar 's middags niet verder gekomen dan de hal omdat de meiden die daar vrij waren mijn type niet waren. Er stonden nog een paar mannen te wachten. Een van de dames was donker, met een vrij jong uiterlijk en enorme billen. Ik weet niet of dit Mamba was. Maar goed dat ik dit weet, ga ik niet weer. Een klacht indienen zal wel niet helpen.
 
Vreemd verhaal. Ik denk dat je een beetje belazerd bent.
Op de site staat toch echt 60 euro voor een half uur. Jij hebt dus 140 euro betaald. Dat betaal je in geen enkel privéhuis in Nederland voor een half uur. Hier klopt iets niet.
Als dit gangbare praktijk is in dit privéhuis, dan massaal boycotten!
 
Wat gek dat je nog eens bij moet betalen ! Of had je bij Mamba een aanvullende dienst afgenomen? Ja dan is het logisch dat je extra moet dokken.

Zelf was ik hier twee maal geweest en ik betaal altijd het standaard tarief.

Het is inderdaad een relatief goedkoop neuk adres.
 
De prijzen zijn echt all-in voor het standaardwerk. Ik heb wel goede herinneringen aan mamba. Jammer dat zij jou echt genaaid heeft..wel liefst direct bij de gastvrouw melden. Krijg je vast een andere dame.
 
Pijpen en neuken zal in de prijs zitten. Maar in dit huis kunnen (dus niet hoeven) de dames geloof ik wel extra vragen voor beffen, vingeren, tongzoenen, PZC, anaal etc. Zelfde geld voor Lipstick Prive dat van zelfde eigenaar is.

In veel andere huizen zit beffen, vingeren, tongzoenen in de prijs mits de dame dit toestaat.
 
Zie haar foto ook niet op de site staan , zeker weer zo'n afrikaanse oplichter
Mamba is inderdaad Afrikaans, maar ik heb prima sessies met haar beleefd. Foto's stonden op de site toen ze nog bij dit privehuis werkte. Ik heb nooit op de kamer bij hoeven te betalen. Prima dame voor een BBW-ervaring. Jammer dat ze kennelijk ook een andere kant heeft...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan