Samira, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaapie

Newbie
20
02/11/21
8
1
Vervelend... hoeveel moest je aanbetalen?

Persoonlijk zou ik dit nooit vertrouwen c.q. doen, al was het maar omdat ik niet wil dat mijn naam en bankgegevens bij een vaag figuur terecht komen. En ik zou voor jezelf je energie besparen, het is superkut maar zelfs als het je lukt om de exacte locatie te achterhalen (misschien is er wel geappt vanuit een groot flatgebouw) is het nog maar de vraag of je er iets mee kunt. De kans dat de politie er iets mee doet is klein en zelf weet je ook niet wat je aantreft. Je kunt dit maar beter als leergeld beschouwen en nooit meer iets aanbetalen voor dit soort diensten, is sowieso niet gebruikelijk/nodig.
 
Laatst bewerkt:
Telefoonnummer stond al sinds oktober op WHG als oplichter bekend.
Je bent hier al een tijdje lid. Nooit de waarschuwingen gelezen dat aanbetalen (zeker bij "dames" waar je nooit eerder geweest bent of nooit een positieve review over gelezen hebt) 95% kans geeft opgelicht te worden?
Nooit geld sturen naar iemand die je niet kent,nooit gezien hebt of geen verblijfplaats van weet!!
 
Dank voor jullie reacties. Ik had het inderdaad niet gelezen. Het ging gelukkig niet om een groot bedrag (€25) via paysafe. Hij/zij vroeg 50 via overmaken en dat ging me nog iets te ver. Voor 25 eu ben ik er goed vanaf gekomen, Maar straks wordt er iemand wel voor een veel hoger bedrag opgelicht en dat gun ik niemand.
 
Dank voor jullie reacties. Ik had het inderdaad niet gelezen. Het ging gelukkig niet om een groot bedrag (€25) via paysafe. Hij/zij vroeg 50 via overmaken en dat ging me nog iets te ver. Voor 25 eu ben ik er goed vanaf gekomen, Maar straks wordt er iemand wel voor een veel hoger bedrag opgelicht en dat gun ik niemand.

Kan nooit kwaad om mensen hier extra te waarschuwen. Maar er wordt de laatste jaren zoveel gewaarschuwd voor scams, valse tikkies, zogenaamde bankmedewerkers die je bellen, gegevens invullen op nagemaakte bank sites etc dat het ook wel een beetje je eigen schuld is als je (grote) aanbetalingen gaat doen aan een niet geverifieerde sekswerker. Dat weet je dan ook weer, gelukkig met beperkte schade :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan