Recensie Sandra, Den Haag, Doubletstraat 11/25 k5 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik droomde al een maand over haar enorme kont, maar Sandra was op vakantie. Het is gelukt om haar vandaag te bezoeken. Ik moest even wachten bij de ingang omdat een paar dorstige zwagers naar binnen wilden, maar die aarzelden heel erg. Na een tijdje ging het gordijn open en had ik een prachtige enorme kont voor me. mijn ogen lichtten onmiddellijk op en een opa die nederig bij haar deur stond te wachten, moest langer wachten omdat Sandra oogcontact met mij maakte. Nadat ze de financiën had geregeld en zich had opgefrist aan de gootsteen, begon Sandra met een zachte pijpbeurt terwijl ik mocht kijken en haar schattige kont masseerde. Ik wilde het eten, maar ik stelde de bevrediging uit tot later. Sandra ging toen op mijn paal zitten en bereed mij, kronkelend als een exotische slang op mijn lul. wat een hemels gevoel. Na een tijdje kon ik het niet laten, ik draaide me om en begon haar mooie kont hard te verkrachten, terwijl ik op bed stond en op die heerlijke billen drukte. ze schreeuwde dat ik haar hard moest neuken en dat deed ik en ik stond al aan de poort van St. Petrus. Na de actie hebben we nog gezellig nagepraat over de feestdagen en in een goed humeur afscheid genomen. Ik kwam er ook achter dat ze uit Costa Rica komt. acuut risico op terugkeer. deze dame is verslavend en onderscheidt zich van de meeste egoïstische dames uit het oosten. Het verbaast mij niet dat er zoveel aarzelende en verlegen zwagers voor haar raam staan, want haar enorme achterwerk intimideert velen.
 
Ik ben er Dinsdag 29-4 geweest rond 16:30u. Ook ik kon de verleiding niet weerstaan bij het zien van die enorme kont en billen, ben er al meer geweest, ze komt erg relaxed over, ze is prettig in omgang en spreekt beetje Nederlands en Engels door elkaar, maar communicatie is goed voor iemand die 5 jaar in Nederland woont.
Service is gemiddeld tot goed, had betaald voor tongzoenen omdat ik daar iets geiler van word, maar iets van puntje van tong was de max, dus had beter niet kunnen vragen.
Maar wel een prettig gevoel vertrokken.
Voor herhaling vatbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan