Recensie Sandra, Nijmegen, Nieuwe Marktstraat 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Atilo

Newbie
10
01/05/23
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Meesteres Sandra, wat een ongekende verschijning en wat verlang ik keer op keer naar haar.

In haar lak catsuit en hoge laarzen maakt ze mij helemaal gek
 
Wanneer werkt zij eigenlijk? Ik woon nu niet bepaald om de hoek en voor haar zou ik wel een stukje willen rijden. Maar ik begrijp dat ze om de zoveel tijd ook weer Nederland verlaat
 
Wanneer werkt zij eigenlijk? Ik woon nu niet bepaald om de hoek en voor haar zou ik wel een stukje willen rijden. Maar ik begrijp dat ze om de zoveel tijd ook weer Nederland verlaat h

Wanneer werkt zij eigenlijk? Ik woon nu niet bepaald om de hoek en voor haar zou ik wel een stukje willen rijden. Maar ik begrijp dat ze om de zoveel tijd ook weer Nederland verlaat
Ja het is een beetje onduidelijk of sandra nog werkt. Ik heb haar niet meer gezien en via de app geen contact. Vroeger had ze haar kinky profiel actief wanneer ze werkte maar ze heeft nu ook geen profiel meer
Wel op sj
 
Ja het is een beetje onduidelijk of sandra nog werkt. Ik heb haar niet meer gezien en via de app geen contact. Vroeger had ze haar kinky profiel actief wanneer ze werkte maar ze heeft nu ook geen profiel meer
Wel op sj

Klpot, voorheen was ze ook wel online te vinden via bijvoorbeeld app. Hopen dat ze wel terug gaat komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan