Recensie Sandra/Tess, Felina, Zaventem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hahahaaa, dat is alweer een goed begin voor een nieuw privéhuis.
Neem een dame in dienst die al 10 jaar meedraait en die iedereen kent, geef haar een andere naam en maak haar van de ene dag op de andere meteen ook 6 jaar jonger. Alsof daar iemand intrapt. Waarom toch?
 
Of Sandra, Tess is kan ik niet bevestigen, vermits ik haar nooit in levende lijve kon aanschouwen bij Soraya.
Maandagmiddag aangebeld op de Steenweg (tussen de Staca & t kappeletje) - ontvangen afgerekend op de gloednieuwe betaalautomaat & zoals het hoort de vraag om me te verfrissen. Lekkere warme douche. Sandra had een mooi rood setje waarin haar ronde vormen lekker geil tot haar recht komen. Ze heeft indringende speelse pretoogjes & van die heerlijke guitige wangetjes waar ze me meteen mee verleid.. Voorzichtig zoenen ging snel over naar lekker tongzoenen : heerlijk. Tongetje tegen de klit en lekken maar tot ze effectief natter en natter werd, ze duwde me weg & maakte me duidelijk dat ik gigolo moest worden, maar ook dat de date wel om mij draaide & niet om haar genot.
Daarna over naar het pijpen: wat een super zachtroze lippen & lekker tong heeft ze...
Overheerlijk maar helaas voor mij absoluut niet deepthroat noch wild - waardoor mijn vriend
Op & neer ging...

Finaal daardoor ook niet binnen de 45 aan neuken toegekomen & verlengen zat er niet meer in - de volgende klant stond al aan de deur.
Voor wie van de zachte aanpak houdt is Sandra een goeie GFE & ik vermoed dat er na een paar dates meer kan...zelfs anaal als je niet te groot geschapen bent..
Voor mij mag het wat ruwer/harder/steviger- daarom dat ze ook nog een trio voorstelde met Emma ( of n date waarbij ze even wou toekijken) die dat wel kon bieden - helaas was deze ook al bezet. Next time.
Herhalingsgevaar: erg laag voor mij - maar wel een heel vrolijke aangemane dame.

( Sandra, uistert ook naar de naam Tess tijdens de date - maar anderzijds was er geen blond haar te bespeuren!)
 
Of Sandra, Tess is kan ik niet bevestigen, vermits ik haar nooit in levende lijve kon aanschouwen bij Soraya.
Maandagmiddag aangebeld op de Steenweg (tussen de Staca & t kappeletje) - ontvangen afgerekend op de gloednieuwe betaalautomaat & zoals het hoort de vraag om me te verfrissen. Lekkere warme douche. Sandra had een mooi rood setje waarin haar ronde vormen lekker geil tot haar recht komen. Ze heeft indringende speelse pretoogjes & van die heerlijke guitige wangetjes waar ze me meteen mee verleid.. Voorzichtig zoenen ging snel over naar lekker tongzoenen : heerlijk. Tongetje tegen de klit en lekken maar tot ze effectief natter en natter werd, ze duwde me weg & maakte me duidelijk dat ik gigolo moest worden, maar ook dat de date wel om mij draaide & niet om haar genot.
Daarna over naar het pijpen: wat een super zachtroze lippen & lekker tong heeft ze...
Overheerlijk maar helaas voor mij absoluut niet deepthroat noch wild - waardoor mijn vriend
Op & neer ging...

Finaal daardoor ook niet binnen de 45 aan neuken toegekomen & verlengen zat er niet meer in - de volgende klant stond al aan de deur.
Voor wie van de zachte aanpak houdt is Sandra een goeie GFE & ik vermoed dat er na een paar dates meer kan...zelfs anaal als je niet te groot geschapen bent..
Voor mij mag het wat ruwer/harder/steviger- daarom dat ze ook nog een trio voorstelde met Emma ( of n date waarbij ze even wou toekijken) die dat wel kon bieden - helaas was deze ook al bezet. Next time.
Herhalingsgevaar: erg laag voor mij - maar wel een heel vrolijke aangemane dame.

( Sandra, uistert ook naar de naam Tess tijdens de date - maar anderzijds was er geen blond haar te bespeuren!)
klinkt een leuke en correcte reactie. Misschien toch maar eens een bezoekje brengen dan.. was douchen samen of apart?
 
Had deze week afspraak met Mila en Sandra aka Tess werd me als nieuwe dame voorgesteld. Ik heb Tess nog geboekt enkele dagen voor haar vertrek bij Soraya en kan iedereen verzekeren dat zij het is. Trouwens bazin daar is Leyla vroegere bazin All-in.
Oh inderdaad, het vroegere All-in, ik heb al een paar keer gebeld deze week, nu herinner ik het me terug:
"welcome to LycaMobile…"
 
Is dit echt Tess. Vind haar er niet echt op lijken.
Ja dit is Tess. Ben net bij haar langs geweest 🤗 In de tijd van All-in bezocht ik haar 2 à 3 keer per week. Had haar nu al enkele jaren niet meer gezien maar ze herkende mij onmiddellijk. Ze is nog steeds even lekker als toen 😛 Enkel haar voorkomen is veranderd, andere stijl maar nog steeds top!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sandra is een heel leuke dame die mij een toffe GFE gaf. Weliswaar in het frans, maar dat mocht de pret niet drukken.
't Is dat ik er de Ring rond Brussel moet voor trotseren of ik zou hier een gewoonte van kunnen maken. Toppertje!
 
Ongelooflijk hoe foto's kunnen bedriegen! Had die geboekt op basis van recensie en foto maar.... toen ik haar gezicht zag dacht ik dat het een trans was. Borsten zijn van keiharde plastic, alsof je tegen een basketball tikt.... Is wel vriendelijk en ieder zijn ding, maar nachtmerrie voor mij. Ze worden zo zeldzaam, de slanke popjes met echte borstjes. Al plastic wat de klok slaat.....
 
Enig idee of Sandra toelaat om op d'r gezicht klaar te komen? Website vermeld niks en ik vermoed dat het huis (Felina) zoiets niet via email/whatsapp beantwoordt...
Heb ooit in haar mondje gespoten (extra €), ik denk dat klaarkomen op haar gezicht ook kan, maar zeker ben ik niet ... Ik denk wel dat ze op die vraag zouden antwoorden hoor ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan