Recensie Sanja, Baekelandplein 5 2,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mcfallus

Wandelaar
50
03/01/22
61
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken terug bij Sanja in Eindhoven geweest. Was lang geleden dat ik daar geweest was, voor de corona periode. Ik was verrast dat er nog wel dezelfde dames waren te zien. Even rondgelopen, kon moeilijk een keus maken en ben toen bij Sanja naar binnen gegaan. Ik had haar al vaak gezien, maar nooit bezocht. Ze heeft zwart lang krullend haar, ze is slank en redelijke lengte. Ze komt uit Kroatie, maar woont al heel wat jaartjes in Nederland en spreekt ook perfect Nederlands. Op de kamer uitgekleed, op bed gaan liggen, mijn pik werd opgewarmd en condoom erom. Ik moet zeggen ze kan lekker pijpen met condoom. Viel zeker niet tegen. Na een tijd, ze bleef best lang pijpen, ging we neuken. Ik bovenop. Het is lekker om met haar te neuken. Ze kijkt je diep in de ogen, heerlijk. Na een aantal minuten het condoom volgespoten en klaar. Voor een raambezoek een goede date. Leuke dame, verzorgd, leuk gesprek, heerlijke dame om naar te kijken. Ze is wat ouder dan de andere dames op het plein, maar dat vind ik lekker. Zeker voor herhaling vatbaar mocht ik in de buurt zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leuke dame,
spreekt goed nederlands en neemt de tijd. kan goed pijpen. wordt wel steeds voller in de loop van de jaren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar weken geleden weer eens bij Sanja naar binnen gegaan. Was alweer een hele tijd geleden dus het kon wel weer een keer. Eigenlijk heb ik er niks op aan te merken, alleen het is toch niet helemaal mijn dame (vandaar was het een tijd geleden). De handelingen zijn gewoon prima dus je kan met een gerust hart bij haar naar binnen zonder dat je ontevreden naar buiten stapt. Eerst even pijpen om over te gaan op missionaris en het afmaken met haar bovenop. Bij deze dame krijg je gewoon een prima kwartiertje voor het instaptarief.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bij mij had ze er duidelijk geen zin in. Uitkleden pas na het pijpen was haar start. En dat pijpen deed ze wel aardig en zo lang totdat ik klaar was. Toen mocht ik weer naar buiten. Zij bleef dus in de kleren. En ja het was helemaal niet druk, dus de tijd speelde geen enkele rol. Maar toch deze houding voor 50 euro. Mij nooit meer te zien daar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag ook bij Sanja beland. Ze was me al vaker opgevallen met haar leuke lach en mooie voetjes met bordeaux gelakte nagels.

Zeer knappe dame. 50 euro afgesproken voor een kwartier met voetaanbidding.
Dame is correct en vriendelijk, geen rush, spreekt prima Nederlands, kwinkslag af en toe.
Prima ervaring!
 
Vrijdag avond voor de 1e keer naar Baekelandplein.

Volop aanbod. Vreemd dat er toch een 10-tal wandelaars rustig aan het wachten waren voor enkele ramen die populair zijn en andere DVP's werkeloos laten.

Ik had vooraf via deze site wat voorwerk verricht. Helaas in de stress en spanning van de 1e keer toch een fout gemaakt. Ik wilde Ibbi op 5R of Carina op 6L. En ik dacht bij die laatste binnen te stappen maar het bleek 5L te zijn.
Aangegeven dat het de 1e keer voor mij was, vroeg naar de mogelijkheden. 50 euro voor P+N. Maar voor 100 kreeg ik meer. Gezegd dat ik eerst ervaring op wilde doen voor 50 euris.

Mee naar boven. Geen wasje vooraf. Haar kleren bleven aan. Kreeg, na 2x vragen eindelijk deel van de borsten te zien. Maar de rest van de bodystocking bleef muurvast om haar lichaam zitten.

Na een minuutje plichtmatig pijpen vroeg ik om verder te gaan. Wilde graag dat zij bovenop kwam. Maar nee, dat kon niet voor 50 euro. Enkel missionaris. Maar ook nog met outfit aan.

Op mijn vraag om na 1 minuutje doggy te gaan werd resoluut en afwijzend gereageerd. Dit was het en meer kreeg je niet voor 50 euro. (De dames moeten zich wel gaan realiseren dat een bouwvakker gewoon 3 uur moet werken voor 50 euro's netto. Dat waarderen ze blijkbaar niet.)

En je wordt onpasselijk van haar eindeloos "schatje" met oostblok accent.

Totaal geen herhalingsgevaar en Baekelandplein laat ik voorlopig even links liggen.

Dit was helemaal geen promotie voor dit gebied en nu weet ik ook waarom er zoveel dames werkloos blijven terwijl er wel 10 staan te wachten op die enkele DVP die blijkbaar wel goede service geven.
 
Vrijdag avond voor de 1e keer naar Baekelandplein.

Volop aanbod. Vreemd dat er toch een 10-tal wandelaars rustig aan het wachten waren voor enkele ramen die populair zijn en andere DVP's werkeloos laten.

Ik had vooraf via deze site wat voorwerk verricht. Helaas in de stress en spanning van de 1e keer toch een fout gemaakt. Ik wilde Ibbi op 5R of Carina op 6L. En ik dacht bij die laatste binnen te stappen maar het bleek 5L te zijn.
Aangegeven dat het de 1e keer voor mij was, vroeg naar de mogelijkheden. 50 euro voor P+N. Maar voor 100 kreeg ik meer. Gezegd dat ik eerst ervaring op wilde doen voor 50 euris.

Mee naar boven. Geen wasje vooraf. Haar kleren bleven aan. Kreeg, na 2x vragen eindelijk deel van de borsten te zien. Maar de rest van de bodystocking bleef muurvast om haar lichaam zitten.

Na een minuutje plichtmatig pijpen vroeg ik om verder te gaan. Wilde graag dat zij bovenop kwam. Maar nee, dat kon niet voor 50 euro. Enkel missionaris. Maar ook nog met outfit aan.

Op mijn vraag om na 1 minuutje doggy te gaan werd resoluut en afwijzend gereageerd. Dit was het en meer kreeg je niet voor 50 euro. (De dames moeten zich wel gaan realiseren dat een bouwvakker gewoon 3 uur moet werken voor 50 euro's netto. Dat waarderen ze blijkbaar niet.)

En je wordt onpasselijk van haar eindeloos "schatje" met oostblok accent.

Totaal geen herhalingsgevaar en Baekelandplein laat ik voorlopig even links liggen.

Dit was helemaal geen promotie voor dit gebied en nu weet ik ook waarom er zoveel dames werkloos blijven terwijl er wel 10 staan te wachten op die enkele DVP die blijkbaar wel goede service geven.
Populaire dames zijn vaak bezet of werken blijkbaar met afspraken/vaste klanten (Carina/Beatrice)
 
Voor mij ook 1x en nooit meer. Professionele dame van plezier. Had afgesproken een korte massage en pijpen. Hebben even met elkaar gekletst en meer om het ijs te breken maar dat was in ieder geval te lang want een massage zat er niet meer in. Pijpen tsja… niks bijzonders.
Ook wel irritant het woord schatje…. Te vaak. Geen herhalingsgevaar.
 
Voor mij ook 1x en nooit meer. Professionele dame van plezier. Had afgesproken een korte massage en pijpen. Hebben even met elkaar gekletst en meer om het ijs te breken maar dat was in ieder geval te lang want een massage zat er niet meer in. Pijpen tsja… niks bijzonders.
Ook wel irritant het woord schatje…. Te vaak. Geen herhalingsgevaar.
Dat geldt hetzelfde voor mij 1x en nooit meer ,ze is wel aardig maar heeft weinig inzet ,ze deed haar BH nog niet eens uit ondanks ik het vroeg, terwijl ik wel een halfuurtje bleef.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voor mij ook 1x en nooit meer. Professionele dame van plezier. Had afgesproken een korte massage en pijpen. Hebben even met elkaar gekletst en meer om het ijs te breken maar dat was in ieder geval te lang want een massage zat er niet meer in. Pijpen tsja… niks bijzonders. Ook alle lingerie blijft netjes aan… geen borsten te zien…. Je wordt letter en figuurlijk afgewerkt.
Ook wel irritant het woord schatje…. Te vaak. Geen herhalingsgevaar.
 
Ik snap de slechte recensies niet, ben meerdere keren bij deze mooie vrouw geweest en tegen mij is ze altijd heel aardig spraakzaam en doet ze goed haar werk. Lekker pijpen zonder op je been te liggen, fijn masseren fijn klaartrekken. En neuken ook prima Ik ga altijd zeer tevreden de deur uit.
 
Ik snap de slechte recensies niet, ben meerdere keren bij deze mooie vrouw geweest en tegen mij is ze altijd heel aardig spraakzaam en doet ze goed haar werk. Lekker pijpen zonder op je been te liggen, fijn masseren fijn klaartrekken. En neuken ook prima Ik ga altijd zeer tevreden de deur uit.
Fijn om te horen dat jij het bij haar goed kan vinden ,ieder zijn ding. Spraakzaam is zij zeker ,voor mij is het niet de hemel en gaat het ook zeker nooit meer worden . Ga een bij Carina of Isabel op bezoek dan ben je om en loop je Sanja stralend met glimlach voorbij.
 
Fijn om te horen dat jij het bij haar goed kan vinden ,ieder zijn ding. Spraakzaam is zij zeker ,voor mij is het niet de hemel en gaat het ook zeker nooit meer worden . Ga een bij Carina of Isabel op bezoek dan ben je om en loop je Sanja stralend met glimlach voorbij.
Die staan zeker nog op mijn lijstje haha dankjewel maat
 
Ik snap de slechte recensies niet, ben meerdere keren bij deze mooie vrouw geweest en tegen mij is ze altijd heel aardig spraakzaam en doet ze goed haar werk. Lekker pijpen zonder op je been te liggen, fijn masseren fijn klaartrekken. En neuken ook prima Ik ga altijd zeer tevreden de deur uit.
kan iemand of misschien Mikey mij vertellen of zij er vandaag en misschien daardoor morgen aanwezig is. Rit van 45 minuten daar naartoe. Hoor het graag
 
Terug
Bovenaan Onderaan